محسن بهاروند گفت: انگلیس یا هر کشور دیگری که بخواهد حضور طبیعی و نرمالی در غرب آسیا داشته باشد قطعا به ایران نیاز خواهد داشت. بنابراین نه انگلیس در دیپلماسی ایران قابل حذف است و نه ایران در دیپلماسی انگلیس.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت انگلیس افراد و نهادهایی در ایران و ۶ کشور دیگر را با ادعای کمک به روسیه در جنگ اوکراین، تحریم کرد.
وبگاه دولت انگلیس از رایزنی امروز نخست‌وزیر این کشور و رئیس امارات درباره ایران خبر داد.
نیروی دریایی ایالات متحده اظهارکرده است که ملوانان این کشور و نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا به یک کشتی در تنگه مهم هرمز پس از ادعای «آزار و اذیت» از سوی قایق‌های ایران کمک کرده‌اند.
امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم فوتبال پونفرادینا پیشنهاداتی را از اسپانیا و انگلیس دریافت کرده است.
وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد: ما تلاش‌های خود را برای دفاع از زنان و دختران افزایش می‌دهیم و از همه ابزار‌هایی که در اختیار داریم برای مقابله با نابرابری‌های باقی مانده استفاده خواهیم کرد.»
وزارت دفاع انگلیس مدعی شد که این کشتی در ابتدا سعی کرد به سمت آب‌های سرزمینی ایران برود، اما توسط نیروی دریایی انگلیس متوقف شد.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه(۱۹ دی) ادر بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز نماینده ایران را احضار کردم تا قویا اعدام‌های شنیعی که اخیرا شاهد آن بودیم را محکوم کنم.
دولت انگلیس به بهانه کمک نظامی ایران به روسیه، تحریم‌هایی را علیه ۱۲ مقام نظامی روس و همچنین سه شخص و یک شرکت سازنده قطعات پهپاد ایرانی اعمال کرد.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات مدعی شد رقیبان ایران خصوصا دو کشور انگلستان و آمریکا به دنبال سیاسی کردن معادلات این گروه بودند.
تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.
ایران و انگلیس رکورد وقت اضافه جام‌جهانی را شکست
در لحظات ابتدایی بازی ایران و انگلیس یک خطر بزرگ از بیخ گوش تیم ملی کشورمان عبور کرد.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینترمیلان معتقد است که از گروه دوم جام جهانی امریکا و انگلیس صعود خواهند کرد.
ملی پوش سابق کشورمان گفت: در جام جهانی حریف ساده وجود ندارد اما به نظر می‌رسد انگلیس خطرناک ترین حریف ما در مرحله گروهی باشد.
دولت انگلیس روز دوشنبه از اعمال تحریم علیه ۲۴ شخص و نهاد مرتبط با ایران به دلایل حقوق بشری خبر داد.
ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
مخالفت انگلیس و ولز با طرح حذف ایران از جام‌جهانی
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، امیدوار است که ریس جیمز و کایل واکر به بازی برابر تیم ملی ایران برسند.
سرمربی انگلیس تماشاگر بازی ایران و سنگال
سرمربی تیم ملی انگلیس با حضور در اتریش تماشاگر دیدار ایران و سنگال شد.
مقام ارشد کاخ سفید گفت: طبق دیدار‌های رییس جمهور بایدن با لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس و رییس جمهور مکرون، معلوم است که تروئیکای اروپا [آلمان، فرانسه و انگلیس]و آمریکا بر سر پیامی روشن اتفاق نظر دارند، یعنی این که توپ در زمین ایران است، توافقی روی میز است و آن‌ها باید آن را بپذیرند.
برخلاف آنچه تصور می‌شود، تیم ملی ولز می‌تواند اصلی‌ترین رقیب ایران در مسابقات جام جهانی باشد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرده است که آمریکا و انگلیس که قبلاً در حملات سایبری علیه زیرساخت‌های ایران سکوت کرده بودند، مشروعیتی برای طرح اتهام علیه ایران ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ