بنا بر باور‌های محلی نادرست، اندام تناسلی کفتار ماده می‌تواند طلسم کور کردن بخت دختران جوان را بشکند و برخی نیز تصور می‌کنند همراه داشتن این عضو بدن کفتار «خوش‌شانسی» می‌آورد و افرادی هستند که حاضرند آن را به قیمت بالایی بخرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوسه ماتیاس آلمیدا بر دستان آرائوخو از اتفاقات ناب پلی‌آف چمپیونزلیگ بود.
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
دانگ‌ تائو روزگاری خوراک اشراف و خاندان سلطنت در ویتنام بود و از غذاهای لذیذ و گرانقیمت به شمار می‌رفت. هنوز هم این مرغ قیمت بالایی دارد که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دشواری پرورش دانگ تائو است.
این بازیگر کالیفرنیایی رژیم غذایی سختی دارد و آن‌طور که خودش در مصاحبه‌ای اعتراف کرده در طول پنج تا ۱۰ سال گذشته حدود ۶۰۰۰ کالری در شش یا هفت وعده غذایی در روز مصرف کرده است.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
یک منبع آگاه در حوزه تامین عنوان کرد که گوشی تاشوی اپل با ظاهری عجیب که از مدت‌ها قبل در دست طراحی و اجراست، بعید است زودتر از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود
این ماهی را blobfish Psychrolutes microporos از خانواده ماهی‌هایی به نام Psychrolutidae نامیدند. با این حال، اصطلاح «ماهی حبابی» گاهی اوقات به طور گسترده‌تر برای توصیف سایر اعضای خانواده Psychrolutidae مانند P. marcidus استفاده می‌شود و حتی در حال حاضر، علیرغم یافتن تعداد زیادی نمونه دیگر در تور‌های ماهی گیری، شکاف‌های زیادی در درک ما از این موجود دریایی مرموز وجود دارد.
دو باشگاه منچسترسیتی و لایپزیش برای انتقال یوشکو گواردیول هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.
هواداران یک تیم نروژی حاضر در لیگ دسته‌یک این کشور به نشانه اعتراض به VAR در میانه مسابقه تیم‌شان استادیوم را ترک کردند.
حسین عبدی می‌گوید او و دستیارانش 9 ماه است که بدون دریافتی مشغول به کار هستند اما آنها تمرکزی روی مسائل مالی ندارند و به دنبال یک افتخارآفرینی ملی هستند.
مدیرعامل جدید استقلال خبر گم شدن نسخه قرارداد باشگاه استقلال با جواد نکونام را تایید کرد.
منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
باشگاه گالاتاسرای در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن آداما ترائوره است.
رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند پاری سن ژرمن جانشین کیلیان امباپه را انتخاب کرده و لوئیس کامپوس برای راضی کردن ویلفرید زاها با او تماسهایی داشته است.
تیم فوتبال نونهالان ایران با لباسی در یک بازی دوستانه شرکت کرد که عجیب به نظر می رسد.
باشگاه اسپانیایی اسپورتینگ گیخون برای رونمایی از پیراهن جدید خود از روشی عجیب استفاده کرد.
مایا‌ها اقوامی از تمدن مزوآمریکایی‌ها هستند که در قرن دهم پیش از میلاد مسیح زندگی می‌کردند. آن‌ها به دلیل داشتن زبان نوشتاری؛ آن هم در دوره ماقبل کلاسیک - یعنی از ۲هزار سال پیش از میلاد مسیح تا ۲۵۰سال پس از آن - بسیار مورد توجه باستان‌شناسان قرار دارند.
منچستریونایتد در آستانه خریدن زیون سوزوکی، دروازه‌بان 20 ساله اوراوا رد دایاموندز و تیم ملی ژاپن است.
گاهی اخبار کمی غیر قابل باور می‌شود مثلا روز گذشته برخی رسانه‌ها ادعا کردند یک پل عابر پیاده در مشهد به دلیل بی‌حجابی پلمپ شده است.
روستای ادویشای هند به دلیل نوع شغل زنان ساکن در آنجا به یکی از عجیب‌‌ترین مناطق جهان تبدیل شده است.
ساحل بنود یکی از بکرترین مقاصد گردشگری جنوب کشور است که به دلیل شرایط آب و هوایی خاص این منطقه بهترین زمان سفر به آن اواخر بهار و تابستان است.
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که گروه اصلی حامیان طرح صیانت و دنبال کنندگان اصلی بستن مسیر اینترنت بین الملل در کشور هستند، حتی مسمومیت دختران دانش آموز هم به توسعه اینترنت ربط دادند!
این جاندار ۱۲ سانتیمتری که زیستگاه آن مناطق مرطوب و نمناک است، به دلیل پوزه عجیبش که دارای ۲۲ شاخک گوشتی است، مشهور است.
گری ریجوی قاتلی بود که بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ میلادی ۷۱ زن را خفه کرد. او به دلیل همکاری با پلیس از مجازات مرگ نجات پیدا کرد و در پیدا کردن محل جسد هر ۷۱ زنی که به قتل رسانده بود با پلیس همکاری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ