دورتموند امیدوار است شالکه در تقابل با بایرن شکست نخورد تا رویای قهرمانی‌اش به حقیقت تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوک عدم قهرمانی بوندسلیگا برای دورتموند بزرگ بود. آیا دورتموند می‌تواند به بایرن برسد؟ وضعیت بد است و سال سرنوشت سازی برای این تیم در پیش است.
بوروسیا دورتموند با اینکه با ادسون آلوارز، ستاره مکزیکی آژاکس، به توافق کامل دست یافته بود از جذب او پشیمان شد.
طبق ادعای نشریه بیلد، رئال تماس ها با کریم آدیمی، مهاجم جوان دورتموند، را شروع کرده است.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی اعلام کرد باشگاه دورتموند در مذاکرات با رئال مادرید بر سر انتقال جود بلینگام موضعی سرسختانه اتخاذ کرده و راضی به از دست دادن ستاره‌اش نیست.
مدیر ورزشی ماینتس با حملات شدید هواداران دورتموند مواجه شده که از دست دادن قهرمانی را تقصیر این تیم می‌دانند. او می‌‌گوید باورش نمی‌شود تیمش به دلیل شرافتمدانه بازی کردن مورد حمله قرار بگیرد.
در حالی که دورتموند روز کابوس‌واری را سپری کرد و جام قهرمانی در مشتش را از دست رفته می‌دید، برای دقایقی همه دورتموندی‌ها دوست داشتند مهاجم کلن را در آغوش بکشند.
سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، می‌گوید قبول از دست رفتن قهرمانی برای این تیم دشوار است اما آنها دوباره از جا برمی‌خیزند.
علی‌رغم از دست دادن قهرمانی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن، هواداران دورتموند در پایان بازی با ماینتس تیم‌شان را تشویق کردند.
ضربه پنالتی لیووبیچیچ منجر به گل تساوی کلن برابر بایرن شد تا مونیخی ها 10 دقیقه به پایان بازی قهرمانی را از دست داده باشند و همه چیز به سود دورتموند شود.
دورتموند در 25 دقیقه اول دیدار خانگی مقابل ماینتس دو گل دریافت کرد و یک پنالتی از دست داد تا در بدترین زمان ممکن شاهد کمرنگ شدن امیدهای قهرمانی‌اش باشد.
ممکن است آث میلان قربانی اشتیاق رئال مادرید برای جذب جود بلینگهام از دورتموند شده و ناچار به از دست دادن براهیم دیاز شود.
لایپزیش با پنالتی‌ای که توسط انکونکو به دست آمد و به گل تبدیل شد از بایرن پیش افتاد تا کابوس باواریایی‌ها در بازی امشب را کامل کند.
یولیان برانت، هافبک تهاجمی دورتموند، معتقد است که از دست دادن موقعیت های گل متعدد بیش از اشتباهات داوری در تساوی مقابل بوخوم نقش داشت.
دورتموند در دیداری حساس از هفته سی‌ام بوندس‌لیگا در خانه بوخوم به تساوی 1-1 رضایت داد.
ستاره گران‌قیمت دورتموند خوشحالی نافرجامی در انتهای بازی با اشتوتگارت داشت.
اسناد منتشر شده نشان می دهد یوسف موکوکو متولد سال 2000 است نه 2004 که باعث می شود این بازیکن مشتریان بالقوه بسیاری را از دست بدهد.
سردبیر نشریه آلمانی کیکر در یادداشتی در این نشریه با انتقاد از نقش VAR در حذف دروتموند از لیگ قهرمانا ن اروپا می‌گوید این فناوری با شکل و شمایل فعلی‌اش زیبایی فوتبال را از بین خواهد برد.
بعد از این ادعا که یوسف موکوکو 22 سال دارد نه 18، احتمال دارد که باشگاه های خواهان او از جذبش منصرف شوند.
منچسترسیتی در شبی که یک پنالتی از دست داد، 0-0 در خانه دورتموند متوقف شد.
دورتموند عملکرد خوبی برابر کلن نداشته و 2-3 در خانه کلن شکست خورد.
دورتموند در رویردربی مقابل شالکه با تنها گل بازیکن ۱۷ ساله‌اش به پیروزی دست پیدا کرد.
مارکو رویس، ستاره دورتموند، بار دیگر در آستانه یک تورنمنت بزرگ دچار آسیب دیدگی شد.
نیکولاس سوله، مدافع آلمانی بورسیا دورتموند دیدار برابر لورکوزن و سردار آزمون را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ