جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا در حالی که چند ثانیه قبل با چاک شومر، سناتور دموکرات، دست داده بود، دوباره دستش را جلو آورد و برای لحظاتی در همان حالت ثابت باقی ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار رئیس مجلس گفت: در استارتاپ‌ها اگر تصمیم‌گیری‌ها بدون سرگردانی بود، حتی اگر یک فرد دست به هنجارشکنی می‌زد، مدیر مجموعه به دلیل اطلاع از تبعات قانونی، جلوی این اقدام هنجارشکنانه را می‌گرفت تا نتایج زحماتش به راحتی از بین نرود بنابراین قانون باید از کسب‌وکار‌ها در مقابل اقدامی که به آن‌ها آسیب بزند حفظ کند.
در داخل یک سالن ورزشی مخفی در افغانستان دختران افغان دور از چشم طالبان ورزش می‌کنند. طالبان از زمان به دست گرفتن قدرت دختران و زنان را از حضور در کلاس‌های بالاتر متوسطه در مدارس، در دانشگاه، ورزشگاه‌ها و پارک‌ها و اخیراً حتی آن‌ها را از کار در سازمان ملل، منع کرده‌اند. طالبان همچنین دستور داده‌اند که زنان باید طوری لباس بپوشند که فقط چشمانشان نمایان باشد و اگر بیش از ۷۲ کیلومتر سفر می‌کنند، باید با یکی از بستگان مرد خود همراه باشند. اخیرا نیز طالبان دستور به بستن آرایشگاه‌های زنانه در افغانستان داده است.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور سکندری خورده و به روی زمین افتاد. این چندمین بار است که جو بایدن در موقعیات های مختلف تعادلش را از دست می‌دهد.
یکی از ورزش‌های کمتر شناخته شده، مسابقات پرش سنگ است. در این رقابت شرکت کننده باید سنگ را با قدرت دست خود روی آب پرتاب کند. در ویدئوی زیر درباره این رقابت‌ها توضیح داده شده است.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه در جریان استقبال از یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی که نخستین سفر دولتی مقام ارشد این کشور به آمریکا پس از ۱۲ سال است، به جای حرکت کنار همتای کره‌ای، با محافظش قدم زد و یول سعی کرد به تدریج خود را به آن‌ها نزدیک کند.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که با کمک راهنما توانسته بود خود را به محل سخنرانی برای گروهی از کارگران برساند، در پایان سخنرانی بدون حضور راهنما دوباره راه را گم کرد. ساعتی قبل میکروفون روشن راهنما نحوه هدایت شدن بایدن را فاش کرده بود.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا در مراسم نوروزی کاخ سفید با بیان اینکه فرهنگ ایرانی شگفت انگیز است، گفت که متخصص فرهنگ ایرانی نیست و خود را دانشجوی [علاقه‌مند] به فرهنگ ایرانی می‌داند.
ویدئوی در حال انتشار است که نشان می‌دهد مردی از روی پله هواپیمای حامل بایدن در لهستان سقوط می‌کند. برخی کاربران معتقدند بایدن از روی پله‌های هواپیما سقوط کرده است.
عکس یادگاری رئیس جمهور آمریکا و معاونش با بازیکنان تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز در کاخ سفید خبرساز شده است.
جو بایدن برای اولین بار از زمان روی کار آمدنش به مرز مکزیک سفر کرد تا با مسئله بحران مهاجرت که نقطه ضعف عمده داخلی‌اش است، مقابله کرده باشد.
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در یک‌ اشتباه لفظی به جای به کار بردن «مردم اوکراین» از «مردم ایران» استفاده کرد.
سردار حاج قاسم سلیمانی در دلنوشته خود ذکر کرد: اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنم. هرگز نمیخواستم نظامی شوم. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم. من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفتم برای ایستادن در مقابل آدم‌کشان است نه برای آدم کشتن...
در حاشیه دیدار جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه برای یک دقیقه جو بایدن فراموش کرد دست مکرون را رها کند.
جو بایدن دقایقی بعد از پیروزی آمریکا برابر ایران در جام جهانی به این ماجرا واکنش نشان داد.
رئیس جمهور آمریکا در نشست کامبوج قصد داشت از هون سن، نخست وزیر کامبوج به خاطر ریاست اجلاس سران جنوب شرق آسیا در کامبوج تشکر کند، اما به اشتباه گفت: می‌خواهم از نخست وزیر کلمبیا به خاطر رهبری او به عنوان رئیس آسه آن و میزبانی از همه ما تشکر کنم.
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۱۷ آبان طی سخنرانی برای حزب جمهوری‌خواه در ایالت مریلند در راستای انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، به صورت ناگهانی رو به یکی از حاضران فریاد زد: «هی مرد، نپر! تو آنقدر دیوانه به نظر می‌آیی که بپری! نپر نپر...»
عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه همشهری در مناظره با احمد زید آبادی مدعی شد: «در تهران گشت ارشاد 5 تا ماشین دارد که 2 تای آن خراب است.» او گفت:‌ «اینکه بگوییم هر کس بدحجاب است با نیروی انتظامی و گشت ارشاد درگیر است، اصلا این طور نیست، معتقدم حاکمیت باید دست به اصلاح بزند.»
بایرن در دقایق پایانی توسط سادیو مانه دو شانس عالی گلزنی را از دست داد تا در نهایت با همان دو گل نیمه اول برنده بازی شود.
جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا دوباره راه خود را گم کرد.
جو بایدن در کالیفرنیا ناگهان دست خود را روی شانه یک دختر نوجوان گذاشت و توصیه‌ای در گوش او زمزمه کرد.
در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت. پس از بازشماری آرا، زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع وزیر کار نشد. با توجه به ۲۷۲ رای ماخوذه وزیر پیشنهادی باید حداقل ۱۳۷ رای می‌آورد.
تصاویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد جو بایدن پس از سخنرانی در کنفرانس ایدز در نیویورک، سردرگم می‌شود و دست خودش را برای دست دادن دراز می‌کند، در حالی که هیچ کسی روبروی او قرار ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که جو بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد و به کدام طرف برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ