لزوم تلاش امریکا به منظور حصول توافق هسته‌ای با ایران آن است که در صورت کناره گیری امریکا از میز مذاکره این پیام به نظام سیاسی ایران منتقل خواهد شد که امریکا به دنبال پیشبرد سیاست تغییر رژیم در ایران است. در آن صورت، نظام سیاسی ایران بیش از پیش متقاعد می‌شود که برای بقا باید به سلاح هسته‌ای دست یابد این وضعیت به مسابقه تسلیحات هسته‌ای دامن خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و میر در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
کاهش تدریجی رشد نقدینگی، کاهش تورم تولید کننده، ثبات نرخ ارز در ماه‌های گذشته و کاهش تورم جهانی، چهار عاملی است که آثار خود را در کاهشی شدن تورم تیر ماه نشان داده است.
سمنان- رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان، از پلمب چهار واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین حجاب در سمنان خبر داد.
میلوناریوس هفته گذشته و در فینال آپرتورا، به شکلی دراماتیک و در ضربات پنالتی اتلتیکو ناسیونال را شکست داد تا ۴ سال بعد از آن ویدیوی معروف، این‌بار کلیپ اشک‌های آلبرتو گامرو در فضای مجازی دست‌به‌دست شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
در هفته جاری از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۵ شنبه ۴ خردادماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
بهارستان- رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بهارستان از دستگیری چهار نفر به دلیل جستجوی گنج در تپه های نسیم شهر خبر داد.
گیاهان آپارتمانی علاوه بر داشتن زیبایی بصری که فضای خانه را زیباتر می‌کنند برای سلامت فیزیکی بدن و همچنین بهبود خلق و خو فواید گسترده‌ای دارند.
جلوگیری از کم آبی بدن برای اطمینان از این که بدن شما در بهترین حالت خود احساس و عملکرد دارد بسیار مهم است. در حالی که آب آشامیدنی بخش مهمی از معادله به منظور جلوگیری از کم آبی شدن است، اما این تنها قطعه از پازل نیست.
یک ملی‌پوش وزنه‌برداری به خاطر انجام دوپینگ با محرومیت سنگینی روبه‌رو شد.
ابوالفضل جمعه‌پور، ورزشکار رشته وزنه‌برداری به دلیل دوپینگ، ۴ سال از تمامی فعالیت های ورزشی محروم شد.
بر اساس اعلام پزشکی قانونی در ۹ ماهه سال جاری ۴۶۰ نفر در کشور به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.
سازمان هواشناسی از کاهش دید افقی در ۴ کلانشهر به دلیل آلودگی هوا خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته بارش باران بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، هرمزگان گیلان و گلستان را فرا گرفت.
رئیس شعبه پرونده‌های مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی از گران فروشی بلیت هواپیما خبر داد.
متابولیسم و سوخت و ساز بدن ما توسط هورمون‌های متعدد و پیچیده کنترل می‌شود و همین سیستم است که به ما در درک زمان گرسنگی و سیری کمک می‌رساند؛ حال اگر ما آنقدر سرگرم کارهایمان باشیم که متوجه این سیگنال‌ها نشویم نمی‌توانیم کنترلی روی میزان کالری دریافتی داشته باشیم.
طبق پیام ناظر بازار در پایان معاملات امروز ۱۶ آبان ماه ۴ نماد معاملاتی متوقف خواهند شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی متوقف خواهند شد؟
سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی درباره مسمومیت‌های منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدای سال اعلام کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴۱۱۱ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده‌آند که از این تعداد ۳۲۴۳ نفر مرد و ۸۶۸ نفر زن بوده‌اند.
شورای صدرو رای ایران نادو محمد عزیزی ورزشکار رشته بوکس را به مدت ۴ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم کرد.
تغییرات پرسپولیس در این فصل، جواب داده و آن‌ها نسبت به فصل پیش، روز‌هایی کاملا متفاوت را تجربه می‌کنند.
۴دلیل نکونام برای رد پیشنهاد دستیاری کی‌روش
قهوه یکی از نوشیدنی‌های محبوبی است که با عطر دلپذیر و کافئینش، حس نشاط و سرزندگی را در انسان تقویت می‌کند؛ با این حال، حرف و حدیث‌های زیادی درباره کافئین موجود در این نوشیدنی قدیمی وجود دارد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، مصطفی خادمی و حسین جهانگیری، ۲ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دوپینگ به ۴ سال محرومیت محکوم کرد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، مصطفی خادمی و حسین جهانگیری، ۲ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دوپینگ به ۴ سال محرومیت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ