کاروان اعزامی ایران به یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۲۳ چین با نام «علمداران» راهی سی و یکمین دوره بازیهای دانشجویان جهان در چنگدو چین خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در لباس جدید تیم فوتبال پرسپولیس از نشانه های تاریخی استفاده شده است.
یکی از رهبران ائتلاف فتح عراق از شکست فشارهای آمریکا برای بازگرداندن بی قید و شرط عناصر داعشی از اردوگاه الهول سوریه به عراق خبر داد.
روزنامه اطلاعات ۹ مرداد ۱۳۴۲ در صفحه حوادث خود نوشت که حسن نیازی، مستخدم مطب یک پزشک عمومی در خیابان کارون تهران با همدستی مرد جوانی به نام مجید خطیبی با استفاده از غیبت پزشک، خود را به عنوان دکتر جا زده و بیماران را ویزیت می‌کرده.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان هشدار داد که کاهش بازدارندگی این رژیم در برابر حزب الله ممکن است به یک جنگ و درگیری همه جانبه در جبهه شمالی منجر شود.
جامعه اطلاعاتی آمریکا در تازه‏ترین  گزارش خود بازهم ادعای چین‏ستیزانه برخی مقامات این کشور درباره نشات گرفتن کرونا از آزمایشگاه در ووهان را رد کرد
رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درگفتگو با رسانه KHAMENEI.IRگفت: بررسی‌های اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بیانگر نقش‌آفرینی و مشارکت سرویس‌های اطلاعاتی نزدیک به ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ است.
رئیس تیم وکلای دفاع از صدام می‌گوید: هنگام بالا رفتن صدام از پله‌ها برای اعدام، افسران اطلاعاتی ایرانی، فارسی صحبت می‌کردند تا اثبات کنند ما ایرانی‌ها تو را محاکمه می‌کردیم نه آمریکایی‌ها.
وزارت دفاع کره جنوبی از راه‌اندازی سامانه یکپارچه اطلاعاتی بین سئول، واشنگتن و توکیو برای مقابله با برنامه موشکی کره شمالی خبر داد.
حزب عمران خان (تحریک انصاف پاکستان) در بیانیه‌ای وزارت اطلاعات را متهم به دست داشتن در تشدید خشونت‌های سراسری در نقاط مختلف پاکستان در اعتراض به بازداشت عمران خان طی هفته گذشته کرد.
دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، شیخ عکرمه صبری، سخنران و امام جماعت مسجدالأقصی را برای بازجویی احضار کرد.
یک افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ایران را بزرگترین چالش پیش‌روی این رژیم توصیف کرد.
محسن هاشمی رفسنجانی در برنامه حضور گفت: حاج احمدآقا بعد از فوت امام، برای جمع‌آوری و تنظیم اسناد ایشان خیلی وقت گذاشت. این اطلاعات الان در مخزن اطلاعات سرّی است که هنوز افشا نشده است.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز از اقدامات اطلاعاتی آمریکا نزدیک منطقه ویژه عملیات نظامی روسیه خبر داد.
یکی از سرفصل‌های گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره تهدید‌های پیش روی ایالات متحده در سال آینده میلادی به ایران اختصاص دارد.
رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی برای مقابله با تهدیدهای امنیتی در هر حوزه‌ای از جمله تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس باید آماده باشند.
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی در نشست خبری امروز خود در وین پس از بازگشت از تهران گفت: اطلاعاتی نداریم که بگوییم ایران دنبال ساخت بمب اتمی است.
میخائیل اولیانوف درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران گفت: متأسفانه مواردی مانند درز اطلاعات حساس به رسانه‌ها غیر معمول نیست. این عمدتاً به دلایل سیاسی قابل درک برای پیچیده کردن اوضاع پیرامون ایران و برنامه هسته‌ای آن انجام می‌شود؛ بنابراین، اکنون، منابع بلومبرگ تصمیم گرفته‌اند در آستانه نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را گرم کنند. یا شاید علاوه بر این، لغو برنامه‌های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران در دستور کارشان است.
فرمانده دانشگاه افسری گفت: دشمنان همواره از فعالیت‌های سپاه و نیروهای اطلاعاتی سپاه ناراحت هستند زیرا پیچیده‌ترین توطئه‌ها مانند جنگ ترکیبی اخیر دشمنان را با شکست مواجه می‌سازد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: جرم اعلام شده علیرضا اکبری جاسوسی بود، به همین جرم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده قضایی و صدور کیفرخواست پرونده ایشان در دادگاه صالحه و جلسات متعددی که برگزار شد.
دانشگاه امام صادق در بیانیه‌ای با اذعان به حمله هکری گروه بلک‌ریوارد به سایت این دانشگاه اعلام کرد: بدیهی است اطلاعات موجود در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام مانند همه مراکز علمی دیگر، مربوط به امور علمی، پرسنلی و اداری است. از همین رو، با توجه به سابقه اخیر گروه حمله کننده در جهت تخریب وجهه مجموعه‌های موثر از طریق ایجاد شایعات، اطلاعات منتشره از سوی آن، به ویژه در زمینه‌هایی غیر از مطالب مرسوم و موجود در مراکز علمی، مخدوش خواهد بود.
نهادهای نظارتی قوای سه گانه و همچنین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، درچارچوب وظایف ذاتی خود، موظف به همکاری و تهیه گزارش‌های نظارتی در جهت اجرا و میزان تحقق سیاست‌های کلی شدند.
سخنگوی کاخ سفید گفت که اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد روسیه قصد بکارگیری سلاح هسته ای در آینده نزدیک را دارد.
اطلاعات و اخباری که درباره سرمربی تیم ملی فوتبال است همین اطلاعات موجود در فضای رسانه‌ای است. ایشان تازه وارد شدند، اجازه دهید کارشان را شروع کنند بعد اخبار کامل‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ