منابع عبری از سفر هفته آینده نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ایتالیا خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود عملیات موفق یک جوان فلسطینی در تل آویو، اعتراضات برای سی و یکمین هفته خود علیه نتانیاهو برگزار شد.
با وجود عملیات موفق یک جوان فلسطینی در تل آویو، اعتراضات برای سی و یکمین هفته خود علیه نتانیاهو برگزار شد.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که بیش از ۳۷۰ هزار اسرائیلی علیه طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.
اعتراض‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی وارد بیست‌ونهمین هفته شده و همچنان بر کمیت و کیفیت معترضان افزوده می‌شود تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف این بحران وارد عمل شده است.
نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که محمود عباس و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دعوت رجب طیب اردوغان هفته آینده به طور جداگانه در سفر به ترکیه، نشست‌های جداگانه با اردوغان خواهند داشت.
ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به اصلاحات قضایی نتانیاهو برای بیست‌وهشتمین هفته پیاپی در خیابان‌های تل‌آویو دست به تظاهرات زدند.
ده‌ها هزار صهیونیستی برای بیست و هفتمین هفته متوالی علیه دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی او دست به تظاهرات زدند.
سانه‌های عبری زبان اعلام کردند که تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی برای بیست و پنجمین هفته متوالی علیه نتانیاهو برگزار شد.
در بیست و چهارمین هفته اعتراضی علیه برنامه‌های کابینه نتانیاهو برای تغییر قوانین قضائی، تظاهرات در بیش از ۱۵۰ مکان از سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.
تظاهرات ضد نتانیاهو در بیست و دومین هفته متوالی در مناطق اشغالی فلسطین ادامه یافت.
مخالفان نتانیاهو در نظر دارند امشب نیز در بیست و یکمین هفته متوالی اعتراضات علیه وی به خیابان‌ها بیایند.
برخی منابع صهیونیستی گفته اند که نتانیاهو طی هفته های گذشته حداقل دو بار با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان تلفنی گفتگو کرده است.
هزاران صهیونیست در اعتراض به طرح‌های تغییر قانون کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.
تظاهرات‌های ضددولتی ساکنان تل آویو برای پانزدهمین هفته متوالی برگزار شد و ده‌ها هزار معترض به خیابان‌های تل آویو آمدند.
شامگاه امروز در سیزدهمین هفته اعتراضات پیاپی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، صدها معترض با حضور در شهرهای مختلف اراضی اشغالی علیه وی اقدام به تظاهرات کردند.
رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.
سرزمین های اشغالی برای هشتمین هفته متوالی شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.
سرزمین های اشغالی برای چندمین هفته متوالی شاهد تظاهرات گسترده علیه کابینه نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: در پی اقدام امروز «ایتمار بن گویر» ، مقامات امارات متحده عربی سفر هفته آینده «بنیامین نتانیاهو» به این کشور را لغو کرده اند.
منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم اوایل هفته آینده به امارات می رود.
با گذشت بیش از سه هفته از برگزاری بیست و پنجمین انتخابات کنست و انتخاب نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی هنوز نتوانسته از پس تشکیل دولت برآید.
با گذشت بیش از سه هفته از برگزاری بیست و پنجمین انتخابات کنست و انتخاب نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی هنوز نتوانسته از پس تشکیل دولت برآید.
اردوغان هفته گذشته در پیامی به نتانیاهو پیروزی‌اش در انتخابات را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده بود که کابینه‌ای که نتانیاهو تشکیل دهد به همکاری‌ با آنکارا در تمامی زمینه‌ها ادامه دهد و به شکلی صلح و ثبات را به منطقه بازگرداند.
در آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام کنست رژیم صهیونیستی در روز یکم نوامبر آینده (دهم آبان ماه) تنش های سیاسی میان یائیر لاپید نخست وزیر فعلی و بنیامین نتانیاهو رهبر مخالفان تشدید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ