منابع امنیتی از وقوع تحولاتی در شمال اراضی اشغالی خبر می دهند که موجب شده نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر سه روزه اش به آلمان را کوتاه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میراحمدی افزود: اگر مدت اعتبار گذرنامه کسی تمام شده یا زیر ۶ ماه است می‌تواند با مراجعه به پلیس به‌طور رایگان مهر تمدید بزند و به کربلا سفر کند.
میرهاشمی زائر تهرانی درخواست داشت طول سفر کاهش یابد چرا که بخشی از زائران مسئولیت‌هایی را بعهده دارند و باید سریع‌تر به کشور بازگردند.
سفر به دبی، شهری که با زیبایی های فراوان، فرهنگ چندگانه، و زندگی شبانه پر جنب و جوشش مشهور است، همیشه یک تجربه جذاب و هیجان انگیز است. در هر صورت، برای رفتن به این شهر فوق العاده، باید در نظر داشته باشید که ویزای لازم را اخذ کنید. یکی از نکات مهم درباره ویزای دبی، مدت زمان اعتبار آن است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کاهش مدت زمان حضور چندان به کاهش هزینه سفر حج منجر نمی‌شود زیرا ما به صورت کلی هتل را در موسم حج تا اول محرم اجاره می‌کنیم.
مهرداد بذرپاش گفت: ترددها در جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه و نیم درصد افزایش، در بخش ریلی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد.
براساس این آمارها، در ماه فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ـ اسفند ۱۴۰۱)، سفر ایرانی‌ها به ترکیه در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، ۶.۷۹ درصد رشد منفی داشته و سفر‌ها با کاهش مواجه شده است. با این وجود، ایران در همین ماه شش درصد از سهم بازار گردشگری ترکیه را به خود اختصاص داده است و چهارمین بازار برتر گردشگری این کشور به شمار می‌آید.
رییس پلیس راهور فراجا از ۷۸ میلیون سفر بین استانی در جاده‌های کشور طی ۳ روز گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه آمار فوتی‌های تصادفات به ۱۲۵ نفر در این مدت رسیده است.
پویش همراهان سفرایمن در ۱۰۰ ایستگاه از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه‌های منتخب با هدف ارتقای سفرها در مدت اجرای طرح نوروزی به مدت ۲۱ رو اجرا می شود.
کشور روسیه با داشتن غرفه ای در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تلاش کرده شهرهای گردشگری خود را معرفی و ایرانی‌های بیشتری را جذب کند.
پرواز زدگی یک گسست بین زمانی است که بدن شما فکر می‌کند و ساعتی که از مناطق زمانی عبور می‌کنید. پرواز‌های طولانی‌تر بدان معناست که احتمال بیش تری وجود دارد از مناطق زمانی بیش تری عبور کنید. هنگامی که از سه یا تعداد بیش تری منطقه زمانی عبور می‌کنید پرواززدگی یا جت لگ معمولا مشکل سازتر می‌شود به خصوص اگر به سمت شرق سفر می‌کنید.
وزارت خارجه آلمان با طرح ادعا‌هایی اعلام کرده است که دلیل این اقدام بازداشت‌های خودسرانه، بازجویی و دادن حکم حبس طولانی مدت در ایران است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به دنبال ترسیم همکاری‌های بلندمدت میان ایران و ارمنستان هستیم و سندی در این سفر ترسیم خواهد شد.
سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش وزیر کشور، تا امروز رکورد سفر زائران ایرانی به مراسم اربعین در مدت زمان مشابه شکسته شده و بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی وارد عراق شده‌اند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: هنوز هم توصیه ما این است که زائران ماندگاری و مدت سفر خود در عراق و کربلا را کم کنند و برگشت خود را به روز اربعین یا دو روز بعد از آن موکول نکنند.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: مردم مدت سفر خود در عراق را کم کنند و برگشت خود به کشور را به روز اربعین موکول نکنند
محققان نمونه خون فضانوردان را به مدت ۲۰ سال ذخیره کردند تا تاثیر تغییرات سفر فضایی کوتاه مدت را بر سلامت آنها بسنجند. براساس این تحقیق ریسک ابتلا به سرطان فضانوردان باید به دقت رصد شود.
سخنگوی فراجا مدت زمانی که می شود با برچسب های تمدید اعتبار گذرنامه های فاقد اعتبار به عراق سفر کرد را تشریح کرد.
مرعشی گفت: زائرانی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند و در ایام اربعین حسینی عازم کشور عراق هستند، حتماً نسخه پزشک و ۲ برابر نیاز دارویی خود در مدت زمان سفر، دارو همراه داشته باشند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زوار اربعین روزهای سفر خود را مدیریت کنند و از حضور طولانی مدت به ویژه در کربلای معلی پرهیز نمایند.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از یکسال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
در سفرهای تربیتی علوی، هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به مدت ۳ روز به اردوگاه لواسان رفته و برنامه‌های تفریحی و معرفتی را تجربه می‌کنند.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ