رئیس دستگاه قضا گفت: ما با بسیاری از کشور‌ها نیز موافقت‌نامه‌های قضایی در حوزه‌های مختلف از قبیل استرداد محکومان داریم، اما از این ظرفیت‌ها به نحو کامل و مطلوب استفاده نمی‌شود لذا شما سفرا و دیپلمات‌ها باید این قبیل ظرفیت‌ها را فعال‌تر کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درک انواع تهدیدات سایبری و ابزارها و اشکال حملات طراحی شده علیه شبکه‌های رایانه‌ای و زیرساخت‌های حیاتی برای تقویت دفاع و واکنش صحیح در برابر این فعالیت‌های مخرب بسیار حیاتی است.
وینگر راست سرعتی پرسپولیس در دومین بازی فصل اولین گلش را به ثمر رساند، گلی که سه امتیاز مهم را برای تیمش به همراه آورد.
یکی از مهمترین دغدغه سهامداران چیدن یک پرتفوی خوب و سودآور است که به واسطه این پرتفوی میتوانند سود بسیار مطلوب از هر سهم و روند بازار بگیرند. یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس سهامی با شرایط قابل قبول را معرفی کرده است.
مهمترین بازی‌های پخش زنده فوتبال تا آخر هفته
رخدادهای اخیر در شهر جنین تا جایی تفکر صهیونیست‌ها را درگیر کرده است که پر بیراه نیست؛ این روزها جنین را مهمترین دغدغه نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی بدانیم.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مهمترین وظیفه این شورا این است که اقتصاد را به اولویت اول کشور تبدیل کند و این به هماهنگی و هم افزایی ۳ قوه نیازمند است
بیرجند- اشتغال و مناسب سازی معابر امروزه به یکی از مهمترین دغدغه های معلولین تبدیل شده است و آنان معتقدند قوانین این حوزه به صورت دقیق اجرایی نمی شود.
برای حفظ کاهش وزن، ورزش به وضوح بر محدودیت دریافت کالری غلبه دارد و تغییرات در رژیم غذایی تاثیر کمی بر حفظ کاهش وزن در طول سال‌ها می‌گذارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید در گرو بهره وری است و مهم‌ترین عامل برای تحقق این رشد «فرهنگ کار» است.
باشگاه‌های اروپایی در هفته اخیر خریدهای بزرگی انجام دادند و بازار نقل و انتقالات با اتفاقات گوناگونی روبه رو شده است.
پول ایران در بانک‌های عراقی، سنگین‌ترین سکوی پارس جنوبی نصب شدو تأمین حق‌آبه هیرمند دغدغه جدی دولت است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
جیر چرم نرم‌تر و بافتی رقیق تری دارد و معمولاً برای کمربند‌های معمولی استفاده می‌شود. این نوع چرم نسبت به چرم تمام دانه، دوام کمتری دارد، اما می‌تواند بافت و سبکی را به لباس شما اضافه کند. کمربند‌های برزنتی نیز یک انتخاب محبوب برای لباس‌های غیررسمی، به خصوص در فصول گرما هستند.
سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین برنامه ها و اقدامات حوزه قضائی کشور پرداخت.
در این روزها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم ترین اقدام بایستی آسیب شناسی برنامه های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. چه در دولت‌های قبلی و چه حالا مسئولین درجه یک که می‌آیند خدمت ایشان سراغ ندارم که در جلسه‌ای سفارش مردم و معیشت مردم را نکرده باشند. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.
متولیان فدراسیون کشتی در حالی برنامه‌های مدون خود برای حضوری قدرتمند در میادین جهانی و المپیک را اجرا می‌کنند که مشکلات مالی، فشار زیادی را بر این فدراسیون تحمیل کرده است.
متولیان فدراسیون کشتی در حالی برنامه‌های مدون خود برای حضوری قدرتمند در میادین جهانی و المپیک را اجرا می‌کنند که مشکلات مالی، فشار زیادی را بر این فدراسیون تحمیل کرده است.
برای پرسپولیس حالا مهمترین دغدغه پیدا کردن مهاجمی است که جای گلزن اول این فصل را بگیرد.
چند بازیکن استقلال مصدوم هستند و وضعیت نامشخصی برای مسابقه با نفت آبادان دارند.
پر کردن جای خالی دی‌ماریا مهمترین دغدغه اسکالونی در حالی است که تیم او دو محروم هم دارد.
جراح کلیه و مجاری ادرار گفت: مصرف آب مورد نیاز یک فرد در شبانه روز، باید به تناسب، در ساعات مختلف شبانه روز تقسیم شود و افراد باید به هر آبی که دسترسی داشته باشند، اعم از آب لوله کشی شهری، آب چشمه و... به اندازه کافی مصرف کنند و این دغدغه را که املاح آب باعث ایجاد سنگ کلیه می‌شود، نداشته باشند.
مهم‌ترین دغدغه کادر فنی سپاهان برای بازی فردا قطع ارتباط بین برترین گلزن و گلساز لیگ برتر خواهد بود.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: پیروزی بر سپاهان از این نظر برای استقلال اهمیت دارد که آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود نیاز به شروعی طوفانی در لیگ دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ