آخرین سرمربی ایرانی پیش از برانکو، اولین سرمربی ایرانی پس از ایوانکوویچ، چه سرنوشت غریبی برای حمید درخشان و یحیی گل‌محمدی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درک انواع تهدیدات سایبری و ابزارها و اشکال حملات طراحی شده علیه شبکه‌های رایانه‌ای و زیرساخت‌های حیاتی برای تقویت دفاع و واکنش صحیح در برابر این فعالیت‌های مخرب بسیار حیاتی است.
وینگر راست سرعتی پرسپولیس در دومین بازی فصل اولین گلش را به ثمر رساند، گلی که سه امتیاز مهم را برای تیمش به همراه آورد.
مهمترین بازی‌های پخش زنده فوتبال تا آخر هفته
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مهمترین وظیفه این شورا این است که اقتصاد را به اولویت اول کشور تبدیل کند و این به هماهنگی و هم افزایی ۳ قوه نیازمند است
برای حفظ کاهش وزن، ورزش به وضوح بر محدودیت دریافت کالری غلبه دارد و تغییرات در رژیم غذایی تاثیر کمی بر حفظ کاهش وزن در طول سال‌ها می‌گذارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید در گرو بهره وری است و مهم‌ترین عامل برای تحقق این رشد «فرهنگ کار» است.
مهدی طارمی می گوید که داشتن ذهنیت قهرمان در تورنمنت کافا، می تواند برای حضور در جام ملت های آسیا به ایران کمک کند.
مهاجم تیم ملی معتقد است مهم‌ترین دستاورد تورنمنت کافا پروراندن ذهنیت قهرمانی در بین بازیکنان ایران بوده است.
مهاجم تیم ملی معتقد است مهم‌ترین دستاورد تورنمنت کافا پروراندن ذهنیت قهرمانی در بین بازیکنان ایران بوده است.
بازیکن سابق تیم ملی معتقد است تورنمنت کافا دستاوردهای مهمی برای فوتبال ایران داشته است.
عبدی نوشت: قدرت همیشه سرکشی نمی‌آورد، بعضا مسئولیت هم می‌آورد.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، گفت: شفافیت، ایجاد رقابت و حذف واسطه‌ها و استفاده عموم افراد جامعه از حراج‌ها مهمترین دستاورد حراج خرده‌فروشی برخط است.
اگر پرسپولیس دربی را ببرد، در آمار کلی با استقلال مساوی خواهد شد و اگر استقلال برنده باشد، در آمار رسمی با پرسپولیس برابر می‌شود.
رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران، ایجاد تحولات زیرساختی در این شرکت همسو با تحقق برنامه‌های وزارت نفت در دولت سیزدهم را مهم‌ترین دستاورد سال ۱۴۰۱ این مجموعه بزرگ صنعتی اعلام کرد.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
یک نماینده ادوار مجلس گفت: کوتاه شدن دست سلطه آمریکا از اقتصاد ایران، ممنوعیت سلطه‌پذیری و جلوگیری از حیف و میل منابع از مهم‌ترین دستاوردها و اهداف انقلاب در حوزه اقتصاد بوده است.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌ها گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای عرصه ساخت راه آهن بعد از انقلاب اسلامی در کشور خودکفایی در تولید ریل و سوزن است.
کارشناس سیاست خارجی گفت: مهم‌ترین دستاورد خارجی انقلاب اسلامی را می‌توان در حوزه استقلال خواهی و استمرار این استقلال و ایجاد یک الگوی استقلال طلبی در دنیا معرفی کنیم.
بعید است تیم ملی ایران در ده سال گذشته دیداری به حساسی بازی امشب با آمریکا را تجربه کرده باشد. دیداری که می‌تواند به مهم‌ترین دستاورد فوتبالی ایران تبدل شود.
سهم صنعت از تولید ناخالص داخلی کمتر از ۱۳ درصد است که کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل کم دستاورد بودن و افول توسعه صنعتی کشور را فقدان استراتژی توسعه صنعتی عنوان کرده اند.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، هویت بخشی به دانشگاه‌ها، مراکز علمی و ملت ایران بود.
وزیر اطلاعات گفت: سفرهای استانی دولت رضایت مندی و امید را در بین مردم افزایش داده است.
رئیس جمهور افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه و دستاورد دولت برشمرد و تاکید کرد: هرگونه سخن یا اقدامی که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است.
بهروز عطایی،سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهمترین دستاورد او بعد از سالها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ