باشگاه چلسی هم برای جذب کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، وارد رقابت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه کشور انگلیس، استرالیا و کانادا در بیانیه‌ای مشترک مخالفت خود را با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ابراز داشتند.
ابولا، نشریه معروف پرتغالی، از زیرنظر گرفتن شرایط مهدی طارمی توسط یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا خبر داد.
سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد در پایان فصل از این تیم لیگ برتری انگلیس جدا می‌شود. این خبری است که باشگاه برنتفورد چند روز پیش به صورت رسمی آن را اعلام کرد.
با گذشت ۸ ماه از مراسم عقد نوعروس جوان در حالی که زندگی مشترک را شروع نکرده بود، با چشمانی اشکبار راهی شعبه ۲۸۵ دادگاه خانواده شماره ۲ ولنجک شد و وقتی پیش روی قاضی گنجی قرار گرفت، آه سردی کشید و گفت: کارشناس ارشد زبان انگلیسی هستم و در یک آموزشگاه خصوصی تدریس می‌کنم، هنوز زندگی را آغاز نکرد‌ه‌ام، همسرم دادخواست طلاق داده است.
سایت انگلیسی دیلی اکسپرس گزارش جالبی منتشر کرده است در بخشی از آن به ستاره ایرانی نیز اشاره شده است.
سر جیم راتکلیف، میلیاردر انگلیسی و مشتری منچستریونایتد، خواهان داشت کنترل کامل روی نقل و انتقالات این باشگاه است.
انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلند نامزد میزبانی مشترک یورو ۲۰۲۸
در حالیکه صدها معترض در لندن با برگزاری تظاهرات مخالفت خود را با سیاست های نتانیاهو اعلام کردند کنفرانس خبری مشترک وی با همتای انگلیسی لغو شد.
پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد. این پهپاد به دو سری بال ایکس شکل مجهز است که با قابلیت جمع‌شوندگی کار حمل‌ونقل به میدان نبرد را بسیار ساده می‌کند. لنست می‌تواند با اهدافی در فاصله ۴۰ کیلومتری درگیر شود.
پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد.
منابع عمانی از رزمایش مشترک نظامی این کشور با انگلیس موسوم به «البساط السحری» خبر دادند.
مواضع لندن علیه ایران به‌طرز چشمگیری پس از اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی- انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، تندتر شده است؛ روزنامه ساندی تلگراف روز ۲۵ دی‌ماه در گزارشی به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس نوشت که ممکن است در پس این اعدام، بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک دست بردارد.
مارسلو بیلسا، مربی آرژانتینی سابق لیدزیونایتد، شانس اصلی جانشینی فرانک لمپارد برای هدایت اورتون است.
وزیر امور خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با همتای انگلیسی  خود به طرح ادعاها علیه ایران پرداخت.
یکی از خبرنگاران انگلیسی مدعی شد فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون همچنان از فرانک لمپارد سرمربی این تیم حمایت می‌کند.
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند سه باشگاه بزرگ انگلیسی در تلاشند دنزل دومفرایس، مدافع هلندی اینتر، را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند.
رقابت با شعله‌ها - انتقام گرمایشی قطر از انگلیس
سه کشور فرانسه، انگلیس و آمریکا با صدور بیانیه ای مشترک بر ادامه حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد، تاکید کردند.
باشگاه آرسنال که عملکرد خیره کننده ای در آغاز فصل جاری لیگ برتر انگلیس داشت، در حال آماده کردن یک پیشنهاد به باشگاه پورتو برای جذب مهدی طارمی است.
باشگاه آرسنال انگلیس جدیدترین مشتری مهدی طارمی است و قصد دارد مهاجم تیم ملی ایران را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد؛ آنهم در حالی که پورتو برای فروش طارمی چراغ سبز نشان داده است.
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد که برای تقویت مهارت‌های رزمی در شرایط آب‌وهوایی سرد، نیروهای ارتش این کشور رزمایشی مشترک با نیروهای سوئد و فنلاند برگزار کرده‌اند.
در این بیانیه ادعا شده است: ما بار دیگر تاکید می کنیم که ایران هرگز نباید سلاح هسته ای تولید کند. ما متأسفیم که به رغم تلاش‌های دیپلماتیک شدید، ایران هنوز از فرصت موجود برای احیای اجرای کامل برجام استفاده نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ