مارسلو بیلسا، مربی آرژانتینی سابق لیدزیونایتد، شانس اصلی جانشینی فرانک لمپارد برای هدایت اورتون است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های ویتنامی در خبری عجیب، مدعی شدند که سرخابی ها قصد جذب یک بازیکن تیم ملی این کشور را دارند.
رسانه های اماراتی مدعی شدند که انتقال مهدی قایدی به اتحاد کلباء، نهایی شده است.
رسانه های روسیه مدعی شدند که محمد محبی با عقد قراردادی سه ساله به روستوف پیوسته است.
طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، تاکفوسا کوبو با رد پیشنهاد 160 میلیون یورویی الهلال، ترجیح داد در رئال سوسیداد بماند.
طبق ادعای رسانه های اماراتی، آندرس وومبرگربرای حضور در اتحاد کلباء با این تیم به توافق رسیده است.
رسانه قبرسی در خبر جدیدی نوشته است که استقلال برای حفظ یامگا کار سختی دارد چرا که ساپینتو و مدیربرنامه های کوین، قصد دارند او را به قبرس ببرند.
طبق ادعای رسانه های آلمانی و اسپانیایی، بنجامین پاوارد قصد تمدید قرارداد ندارد و پس از توافق اولیه با بارسا درخواست جدایی از بایرن را داده است.
در صورت تایید ادعای جدید رسانه های ایتالیایی، یوونتوس بار دیگر شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست خواهد داد.
برخلاف ادعای دروغین برخی رسانه ها درخصوص تعداد عفو شدگان بازداشتی های اغتشاشات اخیر کمتر از نیم‌درصد بازداشتی های اخیر مشمول عفو نشدند.
پس از آنکه مهدی طارمی مهاجم ایرانی در آخرین بازی پورتو نیمکت نشین شد و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت یکی از رسانه های پرتغال از آمادگی صد درصد این بازیکن خبر داد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آینده یورگن کلوپ در لیورپول با تهدید مواجه است و بعد از شکست دیشب مقابل رئال مادرید مذاکراتی در هیات‌مدیره باشگاه درباره استعفای او انجام شده است.
الهام علی اف گفت: درخواست تحقیق فوری و شفاف داریم. اینکه دقیقا بعداز این اقدام تروریستی رسانه های ایران با این تروریست مصاحبه کردند نشان می دهد او آن کسی است که توسط یکی از شاخه ها و نهادهای وابسته فرستاده شده است.
بسیاری از رسانه های عربی خبر دادند که کارلوس کی روش از تیم ملی ایران جدا شده است.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
هواداران انگلیسی در رسانه‌های اجتماعی ادعا می کنند که قیمت جود بلینگهام پس از جام جهانی به 200 میلیون پوند خواهد رسید. گلی که او را به دومین گلزن جوان سه شیرها در تاریخ این مسابقات تبدیل کرد.
طبق ادعای رسانه های برزیلی، وینیسیوس به احتمال زیاد در بازی نخست برزیل برابر صربستان در جام جهانی نیمکت نشین خواهد بود.
رسانه‌های انگلیسی ادعا کردند که باشگاه آرسنال قصد دارد قرارداد ویلیام سالیبا، مدافع جوان فرانسوی‌اش، را تمدید کند.
چند منبع اسپانیایی امروز فهرست نهایی توپ طلا 2022 را منتشر کردند. فهرستی که در آن کریم بنزما برنده توپ طلا شده و پس از او نیز سادیو مانه و وینیسیوس قرار دارند.
رسانه های سنگالی مدعی هستند که آلیو سیسه قصد دارد در بازی امروز برابر ایران، از تیم دیگری استفاده کند.
طبق ادعای رسانه های ترکیه، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره ۳۷ ساله پرتغالی، موافقت خود را برای پیوستن به فنرباغچه اعلام کرده است.
رسانه‌های انگلیسی از وضعیت نامشخص مهاجم ایرانی هال سیتی بعد از مصدومیتش خبر می‌دهند.
بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی باشگاه PSG بعد از ناامید شدن بارسلونا از جذب برناردو سیلوا پیشنهادی به منچسترسیتی ارائه داده است.
در روزهای گذشته مصاحبه ای در رسانه های مجازی از قول جناب آقای حمید نقاشیان منتشر گردیده بود که طی آن، ایشان مدعی احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) گردیده و بر وجود اسنادی در این باره در وزارت محترم اطلاعات نیز اشاره کرده بود.
پس از انصراف سیتی از جذب مارک کوکوریا، این مدافع چپ اسپانیایی با چلسی به توافق رسید. برایتون نیز امروز پیشنهاد 50 میلیون پوندی چلسی را پذیرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ