یکی از خبرنگاران انگلیسی مدعی شد فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون همچنان از فرانک لمپارد سرمربی این تیم حمایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوسف شرمیتی، بازیکن خوش آتیه پرتغالی، با قراردادی 4 ساله به اورتون پیوست.
مالک تراکتور می‌گوید در صورت پرداخت حق پخش، باشگاه‌های ایرانی هم می‌توانند مثل تیم‌های عربستانی بازیکن جذب کنند.
آرنات دانجوما، ستاره هلندی فصل پیش ویارئال که به شادی گل کبرایش معروف است، به طور رسمی به اورتون پیوست.
اورتون در تلاش برای خرید آرنات دانجوما، مهاجم ویارئال، در حال پشت سر گذاشتن میلان است.
باشگاه اورتون انگلیس با داشتن مالک ایرانی باوجود تلاش برای جذب ایرانی‌ها هنوز نتوانسته در این زمینه موفق عمل کند؛ از علی دایی گرفته که گزینه مدیریت در اورتون بود تا مهدی طارمی مهاجم پورتو.
عدی الدباغ، مهاجم ملی‌پوش فلسطینی و بازیکن سابق آروکا، پس از پایان قرارداد خود با این تیم رسما به شارلوا بلژیک پیوست.
ایلان ماسک مدیر و مالک توییتر با اشاره به توییت یک کاربر که درباره استفاده عجیب پیام‌رسان از میکروفن دستگاهش اطلاع‌رسانی کرده به غیرقابل‌اطمینان بودن واتساپ اشاره کرد.
اگر جم نجفی را ایرانی حساب کنیم، او سومین مالک ایرانی این لیگ خواهد بود: بعد از فرهاد مشیری(اورتون) و بهداد اقبالی(چلسی).
جم نجفی، میلیارد ایرانی-آمریکایی، به زودی پیشنهادی را برای خرید تاتنهام به مالک فعلی این باشگاه ارائه خواهد کرد.
باشگاه اورتون روز‌هایی بحرانی را سپری می‌کند، و پس از اخراج فرانک لمپارد، حالا مالک ایرانی-بریتانیایی قصد فروش باشگاه را دارد.
فرهاد مشیری، مالک ایرانی باشگاه اورتون، تصمیمی مبنی بر فروش این باشگاه ندارد.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
باشگاه اورتون به دلیل تهدیدات خطرناک هواداران این تیم، مانع از حضور اعضای هیئت مدیره برای تماشای بازی با ساوتهمپتون شده است.
فردا از ساعت 23.30 خوونتود تورمولینوس با مالکیت شهرام هوشفر در دور دوم جام حذفی فوتبال اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.
خونتوود که یک مالک ایرانی دارد در دور دوم جام حذفی اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.
خوونتود از دسته چهارم فوتبال اسپانیا با مالکیت شهرام هوشفر، توانست با حذف اوئسکا راهی دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری اسپانیا شود.
محمد جواد شکوری مقدم مدیر و مالک آپارات و فیلیمو در ویدئویی کوتاه خبر از تعطیلی پلتفرم آپارات گیم که درگاه داخلی مورد علاقه گیمرهای ایرانی بود داد. او در این ویدئوی انتقادی از نقش مستقیم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این تعطیلی سخن گفته است و فشارهای او درباره مستهجن بودن فضای این شبکه پخش محتوا را دلیل این تعطیلی اعلام کرده است.
بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی و یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی در جریان دربی دیروز لندن مقابل تاتنهام در کنار آماندا استاولی دلال و مشاور تجاری فوتبال و سهامدار باشگاه نیوکاسل از سوی ولیعهد سعودی دیده شد. خانم استاولی خود همسر یک ایرانی بنام مهرداد قدوسی است
دومین شکست تیم فوتبال شارلوا در لیگ بلژیک، انتقاد هواداران این تیم از مالک ایرانی باشگاه را در پی داشت.
دولت تنها به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام نکرده و سیاست جبرانی را نیز در پیش گرفته و مابه التفاوت آن را به مردم در قالب یارانه پرداخت کرده است. این اقدام خوبی است تا ضمن اینکه به مصرف کننده فشار نمی‌آید، قیمت‌های نسبی در اقتصاد اصلاح می‌شود و جلوی مصرف بی رویه گرفته و مشکلات اقتصادی نیز حل و فصل شود.
ماجرا از این قرار است که فیروز زاهدی اخیرن از استودیوی سازنده "داستان عامه پسند"، بابت بکاربردن خودسرانه ی عکس معروف گرفته شده توسط وی در تولید تعدادی از محصولات جانبی مرتبط با فیلم، شکایت می کند. زاهدی که خود را به لحاظ قانونی مالک تصویر معروف و نمادین از این کلاسیکِ دهه نودی می داند؛ عکس مورد بحث از شخصیتِ "میا والِس" با بازی "اما ثرمن" را درون استودیوی شخصی اش و در تاریخ ۷ اوریل ۱۹۹۴ به ثبت رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ