وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نگاهی به فرصت‌های شغلی در ژاپن
وزیر امور خارجه با بیان اینکه وجود جمعیت جوان، مردمان خوب و خونگرم، قاره آفریقا را به سرزمین فرصت‌های رو به پیشرفت تبدیل کرده است،گفت: آفریقا برای حفظ استقلال سیاسی تعصب دارد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: سامانه‌ای به منظور اتصال نخبگان به شرکت‌های دانش بنیان در معاونت علمی راه اندازی می‌شود که به صورت یک اپلیکیشن بر روی موبایل نیز نصب می‌شود.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به شتاب گیری احیای فرصت‌های سرمایه گذاری دربخش گردشگری گفت: در کمیته فنی ۷۲ فرصت سرمایه گذاری حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مزیت‌های نسبی کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این بخش انجام شود.
فرصت‌های ازدست‌رفته و سوءمدیریت فقط مختص به صنعت داروسازی یا کارخانه شهید قاضی نیست. اگر عملکرد هریک از کارخانه‌های بزرگ یا صنایع مختلف را بررسی کنید، به نکات قابل‌تاملی خواهید رسید. از ماجرا‌های صنعت فولاد و رانت‌های کلان این حوزه گرفته تا حوزه محصولات پتروشیمی و پالایشی، جملگی یک ویژگی مشترک دارند؛ صنعت در ایران بنا به دلایل مختلف دچار سوءمدیریت و فساد است.
ری- رئیس جمهور گفت: باید قدر فرصت‌های معنوی لیالی قدر را بدانیم.
معلمان شاغل در روستاهای سراسر کشور می‌توانند با همکاری دانش‌آموزان تصاویر خود را در جهت پربارتر کردن این صفحات برای مجلات رشد ارسال کنند.
کاهش رشد فرصت‌های شغلی بزرگترین اقتصاد جهان
روملو لوکاکو در جریان شکست اینتر برابر فیورنتینا، دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.
عضو هیئت مدیره و راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت واموراقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در حداقل زمان ممکن باید برنامه جامع و استراتژی سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها آماده شود.
سیاست‌های خارجی چین برمبنای سه ملاحظه امنیتی است که شامل دفاع از مرزها ، تامین منابع کلیدی و دسترسی به بازار است.
علی علیپور و شهریار مغانلو، گزینه‌های ایده‌آل خط حمله پرسپولیس که البته موانع بزرگی را در راه بازگشت خود به تیم سرخپوش پایتخت می‌بینند.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: فرصتهای اشتغال زیادی در طرح‌های عمرانی و زیرساختی وجود دارد باید دستگاه‌های اجرایی متولی این فرصت‌های شغلی را ثبت تا تعهد امسال خراسان رضوی را محقق کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تولیدات هنری از جمله پویانمایی را در شناساندن فرصت‌های متنوع دریا مؤثر خواندند و گفتند: با استفاده از تولیدات هنری و معرفی ظرفیت‌های پیشرفت دریاپایه کشور ـ چه در بخش نظامی و چه در بخش عمرانی ـ شوق مردم به استفاده از این فرصت افزایش خواهد یافت.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: مددجویان بهزیستی می‌توانند در مراکز فنی و حرفه‌ای از ظرفیت ۵۲۰۰ رشته شغلی و بیش از ۱۵ هزار مرکز آزاد استفاده کنند.
مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان از دقیقه 63 تا 70 سه مرتبه در مصاف با اخباری قرار گرفت ولی نتوانست تصمیمات خوبی اتخاذ کند.
سازمان بسیج اساتید به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و محکومیت اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کرد.
ریکاردو ساپینتو در آغاز راه لیگ بیست و دوم روزهای دشواری را در تیمی کخ مدافع عنوان قهرمانی است سپری می‌کند.
پلیس غرب استان تهران اعلام کرد: روز گذشته برابر اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل احدی از شهروندان در فاز ۶ پرند، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۸ در محل حادثه حاضر و با استفاده از اقدامات فنی پلیسی توانستند متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت دهند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت‌های حریم گفت: شرایط پایتخت از لحاظ وسعت حریم خاص است و باید برای رفع مشکلات حریم تهران، تبصره در نظر گرفته شود.
یک مقام مسئول از برگزاری همایش و نمایشگاه معرفی فرصت های اقتصادی ایران به اعضای سازمان های اقتصادی اوراسیا و پیمان شانگهای در پاییز امسال خبر داد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر ضرورت استفاده از فرصت‌های موجود و بهبود و اصلاح فرآیندها در این سازمان تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ