رسیدگی به این پرونده از اوایل اردیبهشت سال گذشته با انتقال دختر ۱۴ ساله‌ای به بیمارستانی در شرق تهران آغاز شد. وی با علامت مسمومیت شدید از سوی کادر پزشکی تحت درمان قرار گرفت، اما ساعاتی بعد در بیمارستان جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم می‌گوید سعی داشت مرد فریبکار را به پلیس تحویل دهد، اما درگیری ناخواسته‌ای رخ داد.
پدر قربانی به‌عنوان، ولی دم و قیم نوه خردسالش به جایگاه رفت و گفت: شهرام به خاطر یک گوشی پسرم را با سنگدلی کشت و زندگی خانواده‌اش را ویران کرد. حالا که او در زندان فوت شده من درخواست دیه پسرم را دارم.
محاکمه نخست‌وزیر پیشین پاکستان در خصوص اتهام فروش هدایای دولتی به‌طور موقت متوقف شد.
دادگاه کیفری یک استان تهران با صدور یک آگهی عمومی اعلام کرد بر اساس پرونده تشکیل شده در این دادگاه قرار است ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین محاکمه شوند.
دادگاه کیفری یک استان تهران با انتشار یک آگهی عمومی که در روزنامه‌های کثیر الانتشار منتشر شده، از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین خواست وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند تا در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ای که برای آن‌ها تشکیل گردیده از این افراد دفاع کنند.
جو لوییس، مالک تاتنهام، به اتهام اخلال در بازار سهام آمریکا از طریق درز اطلاعات و کلاهبرداری محاکمه خواهد شد.
متهم اصرار داشت که علت فوت همسرش مصرف قرص بوده است، اما با توجه به اینکه ادله و شواهد علیه او بود، متهم شناخته شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد،، اما قبل از رسیدن موعد محاکمه پدر لیدا از قصاص قاتل فرزندش اعلام گذشت کرد و به این ترتیب متهم بزودی به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه خواهد رفت.
سرباز سابق هنگ هوایی ویژه استرالیا به دلیل ارتکاب جنایت جنگی در افغانستان در دوره اشغال این کشور از سوی محور غرب به سرکردگی تروریست های آمریکایی محاکمه خواهد شد.
باخت خانگی پرسپولیس به سپاهان، یحیی گل‌محمدی را در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است.
شروع مرگبار چهارشنبه‌سوری/ ۴ مصدوم بر اثر انفجار در معدن طزره/ شرخر‌ها در جست وجوی قمارباز!/ پایان  آدم ربایی ۱۰ میلیاردی/ محاکمه مرد معتاد به اتهام قتل همسر/ سلاخی سیار گوسفند‌های سرقتی!/ افشای راز قتل پدر خوانده بعد از ۴۰ روز
محاکمه مرد معتاد به اتهام قتل همسر
متهم به جایگاه رفت و گفت: روز حادثه بعد از اینکه دختر و پسرم به مدرسه رفتند بازهم سر مصرف مواد با همسرم درگیر شدیم. نسترن قصد داشت از خانه خارج شود، اما اسلحه‌ای که به تازگی خریده بودم را نشانش دادم تا بترسد، اما ناخواسته گلوله‌ای شلیک شد و به سرش خورد.
مرگ کودک در شلیک پلیس به خودروی مشکوک/ پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی/ صدای مرگ!/ قتل پدر به خاطر ازدواج دوم/ دستبرد پدر و پسر سارق به 10خودرو / قاتل پدرزن در یک قدمی محاکمه/ یورش مرگبار خنجر به دستان نقابدار به یک آشپزخانه!/ درگیری مرگبار ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو
محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار
مرد جوان گفت: بعد به خانه‌ام برگشتم به پدرم گفتم در ماشین بنشین تا من به خانه بروم و کارت ماشینم را که جا گذاشته بودم، بردارم. اما چند دقیقه بعد وقتی برگشتم ناباورانه با صحنه وحشتناکی مواجه شدم. پدرم غرق در خون روی صندلی افتاده بود و من هم بلافاصله با پلیس تماس گرفتم. وقتی مأموران کلانتری شهرزیبا به محل جنایت رفتند مشخص شد علاوه بر شلیک گلوله گردن مرد میانسال هم با چاقو بریده شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شهادت علیه متهم در دادگاه با قتل پایان یافت/ زندگی در وحشت!/ بچه‌ها را به دستور مادرشان دزدیدم!/ یک کشته بر اثر ورود لودر به یک منزل!/ رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی/ متهم به قتل دوباره محاکمه شد/ ماجرای هولناک شراب مرگ در جشن تولد!/ راز ناپدید شدن پدر با اعترافات پسر فاش شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل پشت فرمان خودرو/ آشیانه‌ای در مسیر باد!/ قاتل پس از ۲۱ سال پای چوبه دار بخشیده شد/ محاکمه میلاد حاتمی به اتهام افساد فی الارض/ نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!/ نقشه پدر و پسر برای ربودن مرد تاجر/ قتل در شلوغ بازار!/ کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج سارق با ۴۰ کلید/ مرد میانجی دست به قتل زد/ قتل ۲ زن جوان به خاطر شرکت در مراسم عروسی/ دام شیطان!/ محاکمه پدر به اتهام قتل پسر معتاد/ آدم کشی ماهواره ای!/ افشای راز سرقت ۳۰۰ میلیارد تومانی از صرافی
محاکمه پدر به اتهام قتل پسر معتاد
پدر خانواده که در همان محل کشف جسد بازداشت شده بود در نهایت با گزارش پزشکی قانونی و مستندات به دست آمده از سوی مأموران ۳ روز بعد به قتل پسرش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا به مأموران گفت: چند سالی بود که پسرم به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و سر همین موضوع هم ما دائم با هم دعوا داشتیم.
پدر مرحومه مهسا امینی در بیان مطالبه خود از دستگاه‌های حاکمه گفت: انتظار خود و خانواده‌ام فقط این است که عاملان و اشخاصی که باعث فوت دخترم مهسا شدند، در ملأعام بازجویی شوند که چرا این کار را کردند و به سزای عمل خود برسند تا خون دخترم پایمال نشود.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ