استفانو پیولی با دو انتقال پرونده نقل و انتقالات این فصل را خواهد بست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذرانند.
نکته جالب توجه ای که درباره خرید های استقلال در نقل و انتقالات تابستان امسال و فصل های بعدی وجود دارد.
تصویری از لاله و لادن بیژنی دوقلو‌های بهم‌چسبیده ایرانی در کودکی به آلمان در سال ۱۳۵۵ سفر کردند. لاله و لادن در سال ۱۳۸۲ زیر جراحی ناموفق جداسازی جان باختند.
جواد خیابانی گزارشگر و مجری با تجربه و خبرساز قرار است با مجموعه جدید ورزشی روی آنتن حضور پیدا کند.
این دوقلو به نام های احسان و بسام در بیمارستان کودکان ملک عبدالله شهر ریاض تحت عمل جراحی جداسازی قرار گرفتند.
جیمز مدیسون، ستاره تاتنهام، پس از انتشار عکسی با دوقلوهای تازه متولد شده اش، به طرز بی رحمانه ای در شبکه های اجتماعی سوژه شد.
مدیرعامل انجمن دوقلوها و چندقلوهای ایران با ارسال پیام تبریکی به روزبه چشمی بابت تولد فرزندانش تبریک گفت.
محمدعلی عموزاد در وزن 65 کیلوگرم برد مهمی را برابر پیمان بیابانی قهرمان سابق جوانان جهان کسب کرد.
استقلال خوزستان موفق شد در شرایط به لیگ برتر صعود کند که حسن پورحمیدی نقشی ویژه در این اتفاق داشت.
مهرداد و میلاد محمدی هرگز علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده‌اند. آن‌ها از معدود بازیکنان معروف فوتبال ایران هستند که هواداری‌شان از پرسپولیس را رسانه‌ای و علنی کرده‌اند. به همین دلیل و در سال‌های اخیر نیز چندین بار بحث حضور آن‌ها در پرسپولیس مطرح شده است
کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال که در حال حاضر در تیم النصر عربستان توپ می‌زند و دوست دخترش، جورجینا رودریگز از شهرت و محبوبیت غیرقابل تصوری برخوردارند. قطعا این سطح از حضور و زندگی در ملاء‌عام با ریسک‌هایی همراه است، درنتیجه جای تعجب نیست که خانواده رونالدو بادیگارد‌هایی داشته باشند. اما بادیگارد‌های رونالدو چه کسانی هستند؟ در این مطلب می‌خواهیم با محافظان دوقلوی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز که از آن‌ها و خانواده‌شان محافظت می‌کنند و ماشین‌های لاکچری این دو را می‌رانند، بیشتر آشنا شویم.
خبر روزنامه اطلاعات از حضور معلولان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها با عکس لاله و لادن، دوقلو‌های بهم چسبیده، ۴ اردیبهشت ۱۳۷۲ را ببینید.
دیروز هر دو تیم اینتر و میلان نشان دادند که قصد پا پس کشیدن در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارند. آنها به رم و لاتزیو به عنوان رقبای مستقیم خود هشدار بزرگی دادند.
خواهران وزنه‌برداری ایران تصمیم گرفتند به صورت خانوادگی مهاجرت کنند.
خواهران وزنه‌برداری ایران تصمیم گرفتند به صورت خانوادگی مهاجرت کنند.
یحیی گل محمدی برای رسیدن به جام قهرمانی دیگر با پرسپولیس چاره ای جز عبور از هفت رقیب پیش روی خود در لیگ برتر فصل جاری ندارد.
حامد پاکدل و رضا اسدی باتوجه به حضور در پرسپولیس، رابطه خوبی در تیم تراکتور هم دارند.
دژان کولوسفسکی، هافبک سوئدی تاتنهام، در آستانه دیدار تیمش با میلان در چمپیونزلیگ از روسونری به عنوان یکی از بهترین تیمهای دنیا یاد کرد و گفت آماده دوئل با تئو هرناندز است.
دیگر به نماد محله گلابدره تبدیل شده است. سنگی عجیب در دل خانه‌های قد و نیم بالادست محله گلابدره که گزند ساخت و ساز‌های بی‌رویه در این محله در امان مانده و قلب سنگی‌اش پر از خاطرات روزگار گذشته محله است. داستان جالب این دوقلو‌های سنگی را در ادامه بخوانید.
امروز ۴۵‌امین سالگرد پرتاب فضاپیمای وویجر۱، یکی از دوقلو‌های نمادین بشر است که به کیهان فرستاده شده‌اند. (یکی دیگر از این دوقلوها، وویجر ۲، چند هفته زودتر پرتاب شده بود.) این دو فضاپیما اکنون در فضایی تاریک، و در دوردست‌ها و فضایی بین‌ستاره‌ها- با فاصله‌ای بیش از ۱۷ میلیارد کیلومتر دورتر از خانه، جایی که خورشید ما همانند هر ستاره درخشان دیگری به نظر می‌رسد، هنوز در حال انجام کاوش‌های علمی هستند.
این یک ویروس شایع است که بیشتر علائم خفیف و شبیه سرماخوردگی ایجاد می‌کند. اکثر کودکان تا سن ۲ سالگی به این ویروس مبتلا می‌شوند. اما برای برخی از کودکان، این ویروس می‌تواند شدید باشد.
مدافع مصدوم استقلال هنوز در ناحیه دوقلو احساس درد می‌کند و وضعیتش برای دیدار با ذوب‌آهن مشخص نیست.
دوقلوی برکنار شده فوتبال در کمپین انتخاباتی تاج
طبق حکم دیوان عدالت اداری، سازمان بورس باید در نحوه تعیین مجازات،حقوق مدنی سهامداران مانند عدم سلب حق کلی را رعایت و نمی تواند اقدام به بستن کد معاملاتی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ