نماینده پیشین مجلس در واکنش به مصوبه مولدسازی گفت: رویه نانوشته‌ای در کشور وجود دارد مبنی بر اینکه مجلس روز به روز ضعیف‌تر و اختیارات‌شان محدودتر شود. زمانی هم که مجلس ضعیف باشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ همانطور که مجلس در شرایطی همچون افزایش مالیات‌ها، سیاست خارجی و... در حاشیه قرار داشت که نتیجه‌اش را داریم می‌بینیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز نخست نام‌نویسی داوطلبان شورای اسلامی ۷۷۰۰ متقاضی مدارک خود را بارگذاری کردند.
فریدون مجلسی دیپلمات پیشین وزارت خارجه می‌گوید: این درست که محدودیت‌های آمریکایی‌ها روز به روز ضعیف‌تر می‌شود اما دلیلی ندارد ایران به روابط خصمانه‌اش ادامه بدهد. در واقع یک نوع غیرت‌مداری و اولویت دانستن سلیقه شخصی در جمهوری اسلامی است که موجب شده خودش، خودش را محدود کند.
روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز باید تعطیل باشد جای بحث دارد. کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه رای داده، اما ممکن است در صحن مجلس این تعطیلی به پنجشنبه تغییر کند.
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهورصبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، گفت: برنامه هفتم توسعه یکشنبه آینده با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه هفته جاری اعضای هیات رئیسه مجلس را برای سال چهارم انتخاب می کنند.
حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد و امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشور‌ها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرید.
دقایقی پیش سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم روز قدس آغاز شد.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور چون بودجه برگزار شد.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور در حال برگزاری است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسته پیشنهادی مجلس برای مدیریت بازار ارز ۷۰ روز پیش در قالب گزارش نظارتی مفصلی در صحن علنی مجلس قرائت و به صورت عمومی ارائه و منتشر شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸  و ۱۷ دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
قالیباف گفت: افتخار مجلس این است که از یک ماه و نیم پیش شرایط را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد ما کارمان را انجام داده‌ایم و اکنون هم انجام می‌دهیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از ۴۰ روز قبل پیش‌بینی شرایط ارزی فعلی کشور را کرده بود و بسته پیشنهادی خود را به دولت و رئیس جمهور ارائه دادیم.
نماینده پیشین مجلس در واکنش به مصوبه مولدسازی گفت: رویه نانوشته‌ای در کشور وجود دارد مبنی بر اینکه مجلس روز به روز ضعیف‌تر و اختیارات‌شان محدودتر شود. زمانی هم که مجلس ضعیف باشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ همانطور که مجلس در شرایطی همچون افزایش مالیات‌ها، سیاست خارجی و... در حاشیه قرار داشت که نتیجه‌اش را داریم می‌بینیم.
اسماعیل کوثری گفت: آنها برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی توطئه کردند و سپاه آن را خنثی کرد ،آن‌ها می گویند ما قلدر بودیم و حالا هم می خواهیم قلدر باشیم و ما می گوییم غلط کرده اید.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: متأسفانه هنوز برای مجلس مشخص نیست که فرمانده اقتصادی دولت کیست؟ و متاسفانه سازمان‌هایی نظیر برنامه و بودجه، معاون اول و معاون اقتصادی و افراد متعددی تصمیم‌گیری می‌کنند. باید برای مجلس مشخص شود که آیا آقای دکتر صالح آبادی بر اساس قاعده «اذن در شیء اذن در لوازم آن است» اختیار کافی در حوزه سیاست‌های ارزی دارد یا خیر؛ گاهاً شنیده می‌شود در جا‌های دیگری نظیر کمیته مداخلات ارزی تصمیماتی گرفته می‌شود و ایشان صرفا مجری است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه «مجلس تا جایی که امکان دارد با دولت راه می‌آید ولی واقعیت این است که دولت با مجلس راه نمی‌آید و نمایندگان مجلس را نزد ملت به چالش می‌کشد»، عنوان کرد: نمایندگان همین دوره مجلس در یکسال پایانی دولت یازدهم بیش از ۱۰ کارت زرد به وزرای دولت روحانی دادند، اما همین نمایندگان به دولت فعلی به ندرت کارت زرد داده است که تعداد از عدد ۳ تجاوز نمی‌کند.
تازه‌ترین نتایج شمارش آرای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان و سنا همچنان پیشتاز هستند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،گفت: ادعای معاندین نظام و رسانه های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: ادعای معاندین نظام و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ