یک سایت روسی نوشت احتمال دارد اسلواکی جایگزین ایران در جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک وب سایت روسی نخستین حضور محبی با پیراهن روستوف را مثبت ارزیابی کرد.
نصر-۱ یک موشک کروز ساخت ایران است، که قابلیت از بین بردن هدف‌های ۳۰۰۰ تنی مانند کشتی‌های جنگی را دارد. موشک نصر-۱ می‌تواند از پایگاه‌های ساحلی و هم از شناور‌های جنگی پرتاب گردد، و مدلی از آن در حال اصلاح و تغییر است تا قابلیت شلیک از هلیکوپتر‌ها و زیردریایی‌ها را داشته باشد.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد که در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۸۰۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
سایت گل در خبری اختصاصی مدعی شد لوئیس انریکه از بیشترین شانس برای نشستن روی نیمکت پاری سن ژرمن برخوردار است.
یک وب سایت روسی نوشت که داستان مصدومیت دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور مشکوک و شبیه به توطئه است.
یک وب سایت روسی نوشت که داستان مصدومیت دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور مشکوک و شبیه به توطئه است.
وزارت دفاع انگلیس با تکرار ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین، مدعی شد که روسیه از نیمه فوریه دیگر از پهپادهای ایرانی استفاده نکرده است!
یکی از سایت‌های روسیه گزارش جالبی درباره دیدار دوستانه سپاهان برابر زنیت منتشر کرده است.
رسانه‌‌‌ آمریکایی‌‌‌ وال‌استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد که مقامات یک کشور همسو با ایالات متحده از همکاری جدید مسکو و تهران برای ساخت کارخانه جدیدی در روسیه خبر داده که می‌تواند حداقل ۶۰۰۰ پهپاد ایرانی برای جنگ روسیه علیه اوکراین بسازد. به گزارش انتخاب به نقل از وال‌‌‌استریت ژورنال، این جدیدترین نشانه از تعمیق همکاری بین ایران و روسیه است.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
ترامپ در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد برای محافظت از آمریکا در برابر حملات موشکی هسته‌ای "گنبدی غیرقابل نفوذ" خواهد ساخت. او همچنین ادعا کرد که می‌تواند تهاجم روسیه به اوکراین را "طی ۲۴ ساعت" پایان دهد.
سردار آزمون در گفت و گو با یک سایت روسی درباره شادی عجیب خود با کارلوس کی‌روش توضیح داده است.
شرکت روس اتم روند ساخت دومین نیروگاه هسته ای در منطقه الضبعه مصر (منطقه مختص به تاسیسات هسته ای) را آغاز کردند.
ایران با حضور پی‌درپی در سه جام جهانی اخیر، به یکی از تیم‌های ثابت بزرگترین رویداد فوتبالی جهان تبدیل شده و این مرهون تلاش مربی پرتغالی است
تصاویر منتشر شده در سایت خبری روسی ایزوستیا لحظه وقوع یک انفجار مهیب در سد نوا کاخوفکا در خرسون را نشان می‌دهد. ارتش روسیه در حال عقب نشینی تمام زیرساخت‌های اصلی در استان خرسون را منفجر کرده است.
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشستی غیرعلنی به بررسی ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران خواهد پرداخت.
سخنگوی کاخ سفید درباره ادعای استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین تهران را متهم به عدم صداقت کرد و مدعی شد ایران همچنان در این باره دروغ می‌گوید.
اوکراین مدعی شده در سه هفته گذشته روسیه با پهپاد‌های شاهد-۱۳۶ ساخت ایران مناطقی از این کشور را هدف قرار داده، اما حمله به بیلا تسرکوا به مراتب نزدیک‌ترین حمله به کی‌یف بود.
یک سایت روسی نوشت احتمال دارد اسلواکی جایگزین ایران در جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا شود.
رافا بنیتز، سرمربی سابق اورتون، مدعی شد حضور در لیورپول باعث شد شرایطش روی نیمکت دیگر تیم مرسی ساید دشوار شود.
«جرمی فلمینگ» در مقاله‌ای در نشریه «اکونومیست» با بیان این که هر دو کشور از قابلیت‌های سایبری خود در جنگ اوکراین استفاده کرده‌اند و مدعی شد: تاکنون، رئیس‌جمهور پوتین به طور کامل در جنگ اطلاعاتی در اوکراین و غرب شکست خورده است. اگرچه این دلیلی برای خوشحالی است، نباید این را دست کم بگیریم که چگونه پخش اطلاعات نادرست توسط روسیه در سایر نقاط جهان نقش ایفا می‌کند.
مدتی قبل جدولی از میزان خرید سهام توسط صندوق های با درآمد ثابت در فضای مجازی منتشر شد که جنجال بسیاری را به پا کرد. جدولی که بسیاری اطلاعات آن را زیر سئوال بردند و منتقدان به عملکرد صندوق های با درآمد ثابت اعلام کردند که اطلاعات این جدول را از روی سایت FIPIRAN برداشته اند. نبض بورس در گفتگو با روح الله دهقان به این پرسش پاسخ داده است که آیا داده های سایت FIPIRAN مشکل دارد؟
سفارت روسیه در تهران: ماهواره «خیام» توسط شرکت های روسی به سفارش طرف ایرانی ساخته شده بود.
در صورت ویرایش شماره شبای ۲میلیون نفر دارنده سهام عدالت، سود سهام داران در مرحله بعدی با هم واریز می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ