مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردند «تنفس»!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به تعویق یک هفته‌ای هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال، تمرین امروز طلایی‌پوشان تعطیل شد و سرمربی تیم به بازیکنان سپاهان استراحت داد.
مدافع باتجربه مس رفسنجان امیدوار است برای دومین همراهی با ساکت الهامی طهم قهرمانی را بچشد.
علیرضا بیرانوند در دیدار با ازبکستان دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
معاون دفتر ریاست جمهوری اوکراین در ادامه درخواست‌های کی‌یف از حامیان غربی‌اش، گفت که اوکراین برای موفقیت ضدحملات علیه روسیه، به مهمات و تسلیحات بیشتری نیاز دارد.
نشست مهمی در روز یکشنبه قرار است درباره سوریه در قاهره برگزار شود و در این راستا سفر وزیر خارجه سوریه به عراق هم به علت مشارکت فواد حسین در این نشست به تعویق افتاده است.
آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی تایید کرد که بازی مقابل سالرنیتانا به روز یکشنبه موکول شده است.
رییس سازمان خصوصی سازی توضیحاتی را درباره برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه با اعلام تعویق برگزاری نشست چهارجانبه مقامات ایران، سوریه، روسیه و ترکیه در مسکو، گفت که زمان برگزاری این نشست از سوی روسیه مشخص می شود.
حزب نتانیاهو ۶۴کرسی از مجموع ۱۲۰کرسی کنست را در اختیار دارد و احتمالا در نهایت نتانیاهو موفق می‌شود دو لایحه یعنی اصلاح «قانون اساسی» درباره سیستم قضایی و دیگری اصلاح سیستم انتخاب قضات را به تصویب برساند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند اکثر اسرائیلی‌ها خواهان کم کردن سرعت تصویب اصلاحات هستند تا اجازه مذاکره با منتقدان داده شده یا این روند به‌طور کلی به تعویق بیفتد.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
متا پلتفرمز شرکت مادر فیس بوک نهایی سازی بودجه چند تیم خود را به تعویق انداخته زیرا تصمیم دارد دوباره تعدادی از کارمندانش را اخراج کند.
مانوئل فرناندز هافبک پرتغالی تیم فوتبال سپاهان به دلیل مصدومیت در دقیقه ۳۰ جای خود را به ایگور کاتاتو داد.
پیروزی در کرمان و گلزنی دوباره مهدی قایدی باعث شده که فعلا پروژه جذب یک مهره خارجی در آبی‌ها به تعویق بیفتد. اما دقیقا ایده ساپینتو برای نخواستن مهاجم خارجی چه بود؟
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
یاسین سلمانی به دلیل برخوردی در دقایق انتهایی نیمه اول دیدار برابر تراکتور مجبور شد جای خود را به فرشاد احمدزاده بدهد.
طوفان «ایان» تاریخ انجام ماموریت آرتمیس یک را دوباره به تعویق انداخت. به این ترتیب پیش بینی می شود ماموریت سفر به ماه ناسا در صورت مساعد بودن شرایط در اواسط ماه نوامبر انجام شود.
طوفان «ایان» تاریخ انجام ماموریت آرتمیس یک را دوباره به تعویق انداخت. به این ترتیب پیش بینی می شود ماموریت سفر به ماه ناسا در صورت مساعد بودن شرایط در اواسط ماه نوامبر انجام شود.
به گفته قنبرزاده تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران همچنان پابرجاست.
دادگاه عالی ورزش بار دیگر حکم نهایی در خصوص مدافع برزیلی پیشین استقلال تهران را به تاخیر انداخت.
در استادیوم شهید وطنی اگر تماشاگران حضور داشته باشند و داور در سوت خود به علامت پایان بازی با برد نساجی بدمد شادی برد تمام نمی شود.
میان دو حزب جمهوریخواه و دمکرات در ارتباط با بازگشت آمریکا به برجام اختلافات عمیق و شدیدی وجود دارد و این روز‌ها تلاش جمهوریخواهان برای ممانعت از بازگشت دوباره واشنگتن به برجام و تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص بشدت افزایش یافته است.
منابع عراقی اعلام کردند که بررسی دعوای انحلال پارلمان عراق از سوی دادگاه فدرال این کشور به تعویق افتاده است.
برگزاری چند جلسه محرمانه بین افرادی که در انتخابات کمیته ملی المپیک ذینفع هستند، پیش‌بینی‌ها برای تعویق دوباره این انتخابات را به حداقل رساند و حالا تاکید بر برگزاری «سرِوقت» مجمع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ