پیروزی در کرمان و گلزنی دوباره مهدی قایدی باعث شده که فعلا پروژه جذب یک مهره خارجی در آبی‌ها به تعویق بیفتد. اما دقیقا ایده ساپینتو برای نخواستن مهاجم خارجی چه بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می‌رفت با حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال یاغی هم به این تیم برگردد، اما این اتفاق هرگز رخ نداد.
ادامه تنش مطبوعاتی بین مدیرعامل استقلال و سرمربی سابق پرتغالی، چیزی جز به خطر افتادن آرامش این تیم را به همراه نداشته است.
این گزارشی است که از صحبت با تیم داوری و همچنین گریزی بر گزارش داوری شهرآورد در مورد دلایل اخراج ساپینتو و همچنین محرومیت او تهیه شده است.
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات دربی 101 واکنش نشان داد.
ریکاردو ساپینتو در نشست قبل و بعد از بازی، توضیحاتی را در خصوص عدم استفاده از ابوالفضل جلالی مطرح کرد.
روح اله محمدی معتقد است نگاه ویژه به تیم های مطرح پایتخت فوتبال باشگاهی ایران را از پیشرفت در آسیا وا داشته است.
شاید بزرگ‌ترین غافلگیری و ایراد روز گذشته ترکیب استقلال، نیمکت‌نشینی ارسلان مطهری و حضور پیمان بابایی به‌جای او در ترکیب بود.
ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در هفته‌های اخیر به بلوغ تاکتیکی رسیده، گفت: هم سرمربی تیم شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده و هم نیمکت‌نشینانی که استقلال دارد به کمک تیم آمده‌اند.
عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید در جریان چند و چون بیانیه منتشر شده کانون مربیان فوتبال ایران علیه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفته است.
مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه نسبت به حکم شب گذشته کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
روزهای متمادی از فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی می گذرد اما هنوز این باشگاه بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است.
باشگاه استقلال ساعتی پس از پیروزی برابر مس کرمان در یک مسابقه پرحاشیه بیانیه‌ای درباره اتفاقات این مسابقه منتشر کرده است.
سرمربی استقلال می گوید که داور بازی باید در صحنه سرنگونی ارسلان مطهری، به مدافع ملوان کارت قرمز نشان می داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد، گفت: با شرایطی که در استقلال به وجود آمده تغییرات اساسی در سطح کادر فنی و بازیکنان الزامی است.
بخش کوتاهی از گفتگوی مطبوعاتی روز گذشته ریکاردو ساپینتو پیش از بازی مس رفسنجان، نکات قابل توجهی در خود داشت.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال مشکلات مالی این باشگاه آن هم در آستانه دربی را اتفاقی ناخوشایند توصیف کرد.
سرمربی جدید آبی‌ها در اولین اظهار نظر خود پس از تغییرات مدیریتی در استقلال گفت؛ می‌خواستم از این تیم بروم که آجورلو گفت بمان و ادامه بده.
من می‌توانم با کی‌روش، ساپینتو و بقیه که سر‌ ملت ایران را کلاه می‌گذارند رفیق بشوم و دلالی‌ آنها را بگیرم و از کنارشان بخورم و حرف هم نزنم اما کار ما این نیست.
مربی استقلال معتقد است شروع کننده ماجراهای سیرجان که منجر به عصبانیت ساپینتو شد، نیمکت گل گهر بوده است.
سرمربی آبی پوشان که سابقه در رفتن از کوره را دارد، از طرح یک سئوال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان بر آشفت و دقایقی را به پاسخ به آن سئوال خاص پرداخت.
این بازیکن در روز‌ها و هفته‌های گذشته جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال در تمرینات بود، اما ظاهراً سرمربی پرتغالی تیم اعتقادی به این هافبک هجومی ۲۴ ساله ندارد.
ظاهرا شرایط نیک نفس در هفته‌های اخیر به شکلی بوده که از نظر بدنی به آمادگی صد در صد نرسیده و به همین دلیل ساپینتو به این بازیکن میدان نداده است.
«به عنوان نماینده و مربیان ایرانی این کادو را به او دادم و اگر شرایط فراهم شود، قطعا در بازی هوادار با سپاهان و تراکتور نیز این کار را برای بردیف و مورایس خواهم کرد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ