هواداران پرسپولیس هرگز شروع‌کننده هیچ تنشی نبوده‌اند؛ شما چطور به خودت اجازه دادی که به آنها توهین کنی؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
قالیباف بیان کرد: تمامیت ارضی ایران با خون صد‌ها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم. به علاوه روسیه که خود قربانی توسعه طلبی‌های ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامه ژئوپلتیکی غرب برای بی ثبات سازی خلیج فارس کمک کند.
مهدی رحمتی اعتقاد دارد قانون سقف قرارداد هیچ گاه در فوتبال ایران جواب نداده است.
دبیر شورای نگهبان گفت:‌ برای حل مشکلات کشور در هیچ سطحی بن‌بست وجود ندارد و همگان باید برای طی کردن مسیرهای قانونی و احترام به قانون تلاش کنند.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید این تیم برای رئال مادرید احترام قائل است اما هیچ ترسی از این تیم ندارد.
از این به بعد نام پله در فرهنگ لغت پرتغال یعنی کسی که نمی توان او را با هیچ کس مقایسه کرد.
ما بازی می‌کنیم تا ببریم. به همه حریفان احترام می‌گذاریم اما از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. حتی اگر با رئال مادرید بازی کنیم. فردا هم بازی می‌کنیم تا پیروز شویم اما همه چیز در فوتبال ممکن است.
سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری این تیم گفت قصد شرکت در این نشست را نداشته و تنها برای احترام به رسانه‌ها و هواداران در سالن کنفرانس حاضر شده است.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال انگلیس از بازی وینیسیوس برابر چلسی ستایش کرد و گفت که او از ریس جیمز یک بازنده تمام عیار ساخت.
بازیکن بایرلورکوزن می گوید با اینکه نام هیچ کدام از بازیکنان یونیون سن ژیل را نمی داند ولی برای آنها احترام قائل است.
روحانی گفت: انقلاب به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد، متعلق به آحاد مردم است و با اتحاد و انسجام و احترام به افکار گوناگون و شنیدن صدای مردم بقای انقلاب تضمین می‌شود. نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود.
دولت‌های متوالی عراق بعد از سال ۲۰۰۳ همواره تاکید کرده‌اند که قصد دارند روابط بسیار خوبی را با جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشور‌های همسایه داشته باشند. سیاست کلی عراق حفظ و بهبود روابط با همه کشور‌های پیرامون بود، همزمان با اینکه اجازه دخالت به هیچ کشوری برای دخالت در شوون داخلی‌اش ندهد و به هیچ کشوری اجازه ندهد که از زبان بغداد سخن بگوید. این سیاست اصلی بغداد است و به نظر من این سیاست باید مورد احترام قرار بگیرد.
مربی سایپا تاکید کرد که تیمش به بازی فردا مقابل سپاهان به چشم یک دیدار دوستانه نگاه می کند.
وزیر امور خارجه گفت: جزایر سه گانه اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.
حسین امیر عبداللهیان صبح روز دوشنبه در توییتی به زبان چینی در واکنش به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و ادعا‌های مطرح شده در آن بیانیه نسبت به جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ نوشت: «جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ در خلیج فارس، اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و به این مام میهن تعلق ابدی دارد. در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.»
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
درخشان گفت: این اتفاقات تلخ و ناگوار و خشم مردم ناشی از تجاوز(یا تعرض) به آن دختر و یا بی‌تدبیری است که می‌توانست هیچ کدام از اتفاقات نیفتد و باعث جریحه دار شدن مردم نشود ... آن‌ها یک چیز می‌خواهند که آن هم احترام، حرمت و اعتماد به معتمد و بزرگ شان است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچ موقع حال کشتی این‌قدر خوب نبوده؛ نه در مدال‌آوری، نه در امکانات و نه از لحاظ احترام بین مردم.
شکست تلخ بارسا برابر بایرن مونیخ تبعات بسیاری برای این تیم خواهد داشت.
نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، به شدت از رفتار داور بازی این تیم انتقاد کرد.
سعید عزت‌اللهی می‌گوید دراگان اسکوچیچ تلاشش را کرد و زحمتش را کشید و باید احترام او به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ شود.
عباس بوعذار می گوید هیچ گاه اعتراضی به نیمکت نشینی ندارد و به تفکرات سرمربی احترام می گذارد.
دزدی نکنند. زنا نکنند. به هیچ مسلمانی دشنام ندهند. خون حرامی نریزند. آبروی کسی را که احترامش لازم است لگدمال نکنند. به خانه کسی حمله نکنند. کسی را به ناحق کتک نزنند. طلا و نقره و گندم و جو ذخیره نکنند. مال یتیم نخورند. به چیزی که نمی دانند، گواهی ندهند. مسجدی را ویران نکنند. مشروبات الکلی نخورند. جامه حریر و ابریشم نپوشند. کمربند زرّین نبندند. راهزنی نکنند. راهها را ناامن نکنند و...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ