دقایقی قبل سیلابی با جریان حداقلی پس از گذر از موانع متعدد در مسیر رودخانه هیرمند داخل خاک افغانستان، بالاخره به سیستان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محبوبی با اشاره به بارش تابستانی باران، گفت: ۵ تیم عملیاتی از نجاتگران هلال‌احمر شهرستان چایپاره، در حال امدادرسانی به متاثرین از سیل و آب‌گرفتگی در شهر چایپاره و روستا‌های بسطام، بابل‌آباد و خاتون‌آباد هستند.
ویدئو آب‌تنی و خوش‌گذرانی چند اردک در سیل پربازدید شده است.
سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: با این سیلاب ارتباط ۳۸ تا ۴۱ روستای بالادست و پایین دست رودخانه کاجو به مرکز شهرستان قطع شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.این فردی که ادعا می کند صاحب رستوران است در حالی به کشته شدن چند کارگر و مشتری رستورانش اشاره می کند که منابع رسمی آماری از تلفات انسانی در سیل جاده چالوس منتشر نکرده اند.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.
سد کرج پس از بارندگی‌های سیل آسا در وضعیت نابسامان قرار دارد. ریزش کوه جلوی خروج آب را گرفته است./چندثانیه
سیل شدید و مهیب روز‌های پنجشنبه و جمعه در جاده چالوس محدوده روستای کوشک بالا سبب تخریب بسیاری از جاده‌های روستایی شده است.
متاسفانه در این حادثه یک خودرو به همراه راننده به درون دریاچه پشت سد کرج سقوط کردند که با کمک نیروهای امدادی و هلال احمر راننده خودرو نجات داده شد. منبع: منابع اینترنتی
بارش شدید باران در شهر قم سبب آبگرفتگی و جاری شدن سیل در معابر شهر شد./فارس
بارش شدید باران موجب جاری شدن سیل در روستاهای "یوقان برج" رازوجرگلان و " قاضی" از توابع شهرستان بجنورد شده است.
مناطق کویری عربستان شاهد وقوع طوفان و جاری شدن سیل بود. شدت سیل به حدی بود که شترها را نیز با خود بُرد. منبع: ایرانیک
دقایقی پیش بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در خیابان های بوکان باعث گرفتگی معابر شد.
یک راننده تلاش کرد در سیلاب اسپانیا رانندگی کند. تلاش او ناموفق ماند و سیل او را با خود برد.
در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد. شدت سیلاب در معابر مرتفع از جمله خیابان بازارچه جوانرود شدت بیشتری داشت. منبع: خبرفوری
گاهی برای جلب توجه دیگران و احساس قدرت کاری میکنیم، که دیگر پشیمانی سودی ندارد.
در حالی که عموم مردم کشور عربستان را کشوری خشک با بارندگی کم می‌شناسند، اما در اتفاقی عجیب در دل کویر این کشور سیل رخ داد.
رسانه‌های سعودی از ادامه‌های بارش‌های پرحجم و سیل‌آسا و مختل شدن زندگی عادی مردم در چند شهر اصلی عربستان خبر داده‌اند. تصاویری که دوشنبه (۱۲ دی) در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، وضعیتی شوکه‌کننده از سیلاب‌های شدید در مناطق مختلف عربستان به خصوص در شهرهای جده، مکه و مدینه را نشان می‌دهند. از پنج‌شنبه گذشته شهر مکه به شدت آسیب دیده، همه خیابان‌های شهر مدینه زیر آب رفته‌اند و در طول چند هفته گذشته خیابان‌های جده خسارات قابل توجهی دیده‌اند./ایسنا
بیشتر شدن بارش‌ها در مرکز لرستان طی امروز جمعه، سبب آب گرفتگی معابر و خیابان‌های شهر خرم آباد شد.
سخنگوی پلیس ننگرهار و فرمانده پلیس لعلپور که از اعضای طالبان هستند برای ارائه گزارش خسارات سیل تا کمر وارد آب شدند.
شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، روز شنبه به افراد آسیب دیده در استان سیل زده ایالت سند کمک‌های امدادی تحویل داد. در ویدئوی منتشر شده شهباز شریف سوار یک هلیکوپتر دیده می‌شود که بسته‌های امدادی را به پایین پرتاب می‌کند. سیل‌های ناگهانی ناشی از باران‌های موسمی شدید در بسیاری از مناطق پاکستان باعث کشته شدن نزدیک به ۱۰۰۰ نفر و زخمی شدن هزاران نفر و آواره شدن هزاران نفر از اواسط ژوئن شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند و ۳ شعبه دیگر در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعلام شده اعزام شوند.
جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران با انتشار تصاویری از سیل امام زاده داوود توضیحاتی درباره این سیل و روند امداد رسانی آن داده است.
در پی سیلاب روز دوشنبه در منطقه چشمه خاتون شهرستان ایذه استان خوزستان، یک کودک سه ساله در روستای قلعه سرد مفقود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ