نساجی مازندران در دومین دیدار تدارکاتی بین‌المللی مقابل القادسیه قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپوليس با گلر دوم برزیلی خود به توافق نهایی دست یافت و به زودی مقدمات حضور وی در تهران فراهم خواهد شد.
ژوزه مورایس این بار امیدوار است شش امتیاز کامل را در هفته دوم و هفدهم از رقیب همشهری بگیرد.
اسدی به واسطه بازی‌های خوبش در لیگ بیست و دوم مورد توجه کادر فنی جدید تیم ملی قرار گرفت و در فیفادی قبلی برای نخستین بار بازی با پیراهن تیم ملی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی تجربه کرد.
رئیس جمهور کنونی ترکیه و رقیب وی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور، با درخواست‌های متفاوت خواستار مشارکت حداکثری مردم شده‌اند.
رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند.
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
بنا به اعلام شورای عالی انتخابات ترکیه، «کمال قلیچداراوغلو» نامزد ائتلاف ملت و نزدیک‌ترین رقیب اردوغان با کسب ۲۴ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۱۷۸ رأی معادل ۴۴.۸۸ درصد آرای مردمی به همراه اردوغان به دور دوم راه یافت.
رقیب سنتی و همیشگی پورتو در آستانه قهرمانی در پرتغال قرار دارد و علاوه بر آن براگا جای شاگردان کنسیسائو در رده دوم جدول را گرفته است.
رقیب سنتی و همیشگی پورتو در آستانه قهرمانی در پرتغال قرار دارد و علاوه بر آن براگا جای شاگردان کنسیسائو در رده دوم جدول را گرفته است.
تنش بین البرهان و حمیدتی به دو دلیل شروع شد: اول، آزادی موسی هلال، عموی حمیدتی و رقیب او در نفوذ میان رهبران قبایل عرب در دارفور است که به دستور البشیر زندانی شده بود. دوم، دستور البرهان مبنی بر عدم سفر اعضای شورا بدون اجازه او؛ مساله‌ای که حمیدتی آن را بخشی از "مهندسی جامع برای کاهش نفوذ خود و جلوگیری از ایفای نقش‌های سیاسی در پرونده‌های صلح" قلمداد کرد.
استقلال، سپاهان و پرسپولیس سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بيست و دوم هستند که در چهار هفته مانده به پایان مسابقات شانس فتح جام دارند اما بررسی ۴بازی باقیمانده نشان می‌دهد تقابل‌های سپاهان آسان‌تر از دو رقیب تهرانی است
در فصل کنونی گل محمدی بدترین فصل خود را با پرسپولیس سپری میکند. در شرایطی که پرسپولیس در هفته شانزدهم اختلاف خود را با رقیب دیرینۀ خود یعنی استقلال به ۸ امتیاز رسانده بود، در ادامه با نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل دوم و پیروزی های پیاپی استقلال و سپاهان، پرسپولیس به رتبه سوم سقوط کرد.
آبی‌ها با یک بازی تهاجمی برد بزرگی را در اهواز به دست آورده و به رتبه دوم جدول رسیدند تا تبدیل به جدی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی بشوند.
سپاهان با شکست پرسپولیس، فاصله با نزدیک‌ترین رقیب خود را به چهار امتیاز افزایش داد و حالا استقلال در صورت شکست فولاد می‌تواند جای پرسپولیس در رده دوم را بگیرد
دو دیدار روز نخست هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر می تواند صدر جدول را دچار تغییر کند به شرط آنکه پرسپولیس زیر چرخ های تراکتور گیر نکند و هوادار هم یقه تیم صدرنشین را بگیرد.
شهریار مغانلو نمایشی در هفته هجدهم لیگ بیست و دوم از خود به یادگار گذاشت که تا مدت‌ها به ذهن آورده خواهد شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
پیام نیازمند در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ بیست و دوم بازی شماره 100 خود را با پیراهن سپاهان انجام داد.
هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان پیش بینی کرد که ایران راهی دور دوم رقابت های جام جهانی شود.
نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و سابق برزیل در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور نسبت به رقیب خود پیشتاز است.
عبداللطیف رشید در دور دوم توانست به آرای خود بیفزاید و با کسب ۱۶۲ رای به عنوان رئيس جمهوری جدید عراق معرفی شود. در مقابل برهم صالح با کسب ۹۹ رای صندلی ریاست جمهوری را به رقیب خود واگذار کرد.
پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ