فرانک پرتو آذر دختر رکابزن ایران با ۷۲ رکابزن به رقابت پرداخت که در پایان در رده شصت و هشتم قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه 2 رقمی داشت به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت.
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: بر اساس آمار دفتر آبزیان آب شیرین، شیلات استان تهران با تولید یک میلیون و ۱۰۰ هزار نخ زالو سال ۱۴۰۱ توانست رتبه دوم تولید زالو را به خود اختصاص دهد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به میدان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد تا با عنوان ششمی آسیا در نخستین دوره این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
چند روزی از استخدام نصیری در نیروی هوایی ارتش نگذشته بود که دوستش محمد باقر در ۶۱ سالگی بازنشسته شد و او وظایفش را به عهده گرفت. نصیری که در ارتش رتبه اداری‌اش ستوان یکم است، متاهل است و یک دختر ۸ساله دارد؛ «دخترم هروقت هواپیمایی را در آسمان می‌بیند می‌گوید هواپیمای بابا آمد».
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر رسمی «علی‌خان اسماعیلف» نخست وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیئت عالی رتبه و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان خبر داد.
نماینده اسکی صحرانوردی ایران موفق شد در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان به رتبه هشتم دست پیدا کرده و به فینال راه یابد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش از آغاز رتبه بندی ۷۰ باغ وحش کشور و رصد کامل آنها طی یک برنامه جدید خبر داد.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران در سال گذشته از نظر میزان تیراژ تولید خودرو در جهان رتبه نوزدهم را داشت که با توجه به رشد تولید، می تواند تا پایان امسال به رتبه چهاردهم ارتقاء یابد.
دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی راهکارهای پیشرفت و تحول صنعت مس در ایران، بر برنامه ریزی برای تحقق درآمد 10 میلیارد دلاری از صنعت مس با توجه به رتبه پنجم ایران از ذخایر مس دنیا تاکید کرد.
سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: اگر فرآیند رتبه بندی به سرعت انجام می‌شد نیازی به پرداخت مزایا نبود.
سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: اگر فرآیند رتبه بندی به سرعت انجام می‌شد نیازی به پرداخت مزایا نبود.
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت رفاه، از کسب ۲ رتبه برتر در بخش‌های «سلامت اداری» و «اثربخشی فرایندهای بازرسی» در بین دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.
توانستم در این مسابقه با یک رکورد عالی راهی فینال بشم و در فینال هم با کسب رتبه پنجم، اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کنم
به گفته دکتر محمد حسن زاده رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان، علوم پزشکی کردستان و علوم پزشکی مازندران در صدر دانشگاه‌های ایران و ورود به رتبه ۳۵۱ تا ۴۰۰ جهان و قرار گرفتن ایران در رتبه ششم در بین کشور‌های دارای بیش از ۵۰ نماینده در این رتبه بندی از جمله ویژگی‌های جالب این رتبه بندی بوده است.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: دانشجویان و دانشمندان نیروی هوایی ارتش ثابت کردند خواسته رهبر انقلاب برای آنکه نیروی هوایی به رتبه اول جهان در ۵۰ سال آینده برسد قابل تحقق است.
مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کیفیت تحصیلی به شدت پایین است، یعنی فرد درس نخوانده و معدل زیر ۱۲ کسب کرده ولی، مهارت‌های تست زنی خود را افزایش داده و رتبه زیر ۳ هزار کسب کرده است.
فرناز حسن زاده: عربی و معارف ۱۰۰ درصد، ریاضیات ۹۵.۶ درصد، فیزیک ۹۵.۶ درصد، ادبیات ۹۴.۷ درصد، زمین شناسی ۹۳.۴ درصد، زبان خارجی ۸۹.۴ درصد، زیست ۸۶.۷ درصد و شیمی ۸۵.۸ درصد زدم.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان، با نتیجه 39 بر 19 مقابل سوئد شکست خورد.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون (۲۱ تیرماه) کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ