مدیرکل دفتر بازرسی وزارت رفاه، از کسب ۲ رتبه برتر در بخش‌های «سلامت اداری» و «اثربخشی فرایندهای بازرسی» در بین دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان- نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای تدوین طرح جامع موزه آبادان در نظر گرفته شد.
هم‌اندیشی تدوین طرح اقتصاد فرهنگ به میزبانی ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم برگزار شد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲ طرح مطالعاتی کاهش خطر و پاسخ به بحران با همکاری کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در استان اصفهان در حال انجام بوده است‌.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان از تدوین طرح حفاظت از زیستگاه‌ها و تکثیر یوزپلنگ در استان اصفهان خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از تدوین برنامه توسعه حمل‌ونقل هوایی به عنوان یکی از خروجی‏‌های فاز دوم طرح جامع حمل‌ونقل کشور خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا دارد از همه همکاران به ویژه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای تدوین طرح مالیات بر سفته بازی تقدیر و تشکر کنم.
در ماه‌های اخیر نیز موضوع تدوین طرح جدیدی در این زمینه موضوعی داغ میان مجلس و دولت بوده است. با این تفاسیر، حالا که برخورد با بدحجابی و کشف حجاب بُعد اجرایی به خود گرفته، در این حوزه همچنان سوالات و ابهاماتی جدی باقی مانده‌اند
وزیر بهداشت و درمان گفت: ما در این وزارتخانه طرح عدالت و تعالی نظام سلامت را تدوین کردیم و اقدامات بسیار زیادی در حوزه سلامت برای محرومیت زدایی انجام شده است.
طرح تدوین معیارهای حفاظت از آثار معماری در کاوش‌های باستان‌شناسی با استفاده از پوشش‌های حفاظتی در استانهای کرمان،سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی انجام شد.
معاون اول قوه قضائیه در حاشیه نشست قضائی اجلاس رؤسای قوه قضائیه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای با رئیس نظام قضائی کشور روسیه دیدار و گفتگو کرد.
مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی از نهایی شدن تدوین سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش زعفران خبر داد.
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی  گفت: با توجه به افق ۱۴۱۴ تدوین دورنما در صنعت هوانوردی و صنعت ریلی و جاده‌ای در حال انجام است.
مشهد _ تدوین طرح ساماندهی میدان بیت‌المقدس و پروژه اتصال بولوار امام خمینی از طریق میدان انقلاب به بولوار نماز در شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصویب شد.
اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تبیین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تشکیل شد.
معاون امور بندری سازمان بنادر از تدوین دستورالعمل اجرایی طرح جامع بنادر کشور و انعقاد قرارداد بهره‌برداری از بنادر جاسک، سیریک، کنگان و گناوه خبرداد.
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین پیش نویس طرح قانونی برای بیان انتقادات و اعتراضات در مرکز پژوهش‌های مجلس و بررسی و نهایی‏ سازی آن در کمیسیون امور داخلی مجلس و شورا‌های مجلس خبر داد.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه طرح تحول روستایی در استان خراسان رضوی تدوین شد.
مشاور معاون میراث‌فرهنگی از تدوین«آئین‌نامه فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان در میراث‌فرهنگی»خبر داد و گفت:طرح جامع آموزش میراث‌فرهنگی در دست تدوین است و پس از تصویب در چند سطح اجرا می‌شود.
نماینده چابهار در مجلس خبر داد: گروهی از نمایندگان به دنبال آن هستند که با پایان تعطیلات مجلس طرحی را در این زمینه برنامه‌ریزی کرده تا مردم دیگر آزاری از گشت‌های ارشاد نبینند.
نماینده چابهار در مجلس خبر داد: گروهی از نمایندگان به دنبال آن هستند که با پایان تعطیلات مجلس طرحی را در این زمینه برنامه‌ریزی کرده تا مردم دیگر آزاری از گشت‌های ارشاد نبینند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات صورت گرفته از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای محله تاریخی برازجان در منطقه ۱۲ از تهیه و تدوین طرح احیا و بهسازی این محله تاریخی خبر داد.
معاون صنایع‌دستی کشور با تشریح مهمترین سیاست‌های این وزارتخانه بعد از ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه از سوی مقام معظم رهبری از تدوین طرح عظیم اقتصادی مبتنی بر آینده‌نگری خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در حال نزدیک شدن به اتمام زمام طرح جامع تهران هستیم لذا از شهرداری می‌خواهم نسبت به مطالعه و تدوین طرح جدید شهر تهران اقدام کند.
دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی از طرح «تدوین رویه عملیاتی استاندارد از پیش تعیین‌شده (SOP) برای نظارت اخلاقی بر طرح‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی» خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ