چند روزی از استخدام نصیری در نیروی هوایی ارتش نگذشته بود که دوستش محمد باقر در ۶۱ سالگی بازنشسته شد و او وظایفش را به عهده گرفت. نصیری که در ارتش رتبه اداری‌اش ستوان یکم است، متاهل است و یک دختر ۸ساله دارد؛ «دخترم هروقت هواپیمایی را در آسمان می‌بیند می‌گوید هواپیمای بابا آمد».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه دو ماه و نیم از شروع عملیات تخریب نوکمپ آغاز شده تصاویر جدیدی از آخرین وضعیت ورزشگاه افسانه‌ای بارسلونا منتشر شد.
در شب ۳۰ اوت نیز ابر ماه دیگری در آسمان دیده خواهد شد که ماه آبی نام گرفته است و به این ترتیب در فاصله‌ای کوتاه در تابستان شاهد دو ابر ماه زیبا در آسمان خواهیم بود.
دلیریان ادامه داد: با پرتاب ماهواره خیام در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ که امکان تأمین تصاویر ماهواره‌ای با قدرت تفکیک مکانی ۱ متر را در بازه زمانی کوتاه از کل کشور فراهم می‌آورد، ظرفیت منحصر به فردی در اختیار کشور قرار گرفت تا نقشه‌های پوششی کل کشور بعد از حدود دو دهه به روزرسانی شود.
حسین طیبی فوتسالیست مشهدی که به تازگی با تیم پالمای اسپانیا قهرمان چمپیونز لیگ فوتسال اروپا شده است در یک بازی دوستانه در شهر خودش به مصاف تیم کوتاه قامتان بلند همت رفت.
خواص آووکادو سبب شده است تا این میوه راه ورود خود را به صنایع مختلف دارویی، آرایشی و بهداشتی یافته و نقش مهمی در بین مواد اولیه محصولات این حوزه ایفا نماید. این میوه که در بسیاری از مناطق دنیا نیز برداشت نشده و به عنوان یک میوه وارداتی شناخته می‌شود و خواص اعجاز انگیزی دارد.
وقتی صحبت از کوتاهی اندام می‌شود، دست‌های تی‌رکس تمام توجهات را به خود معطوف می‌کند. اما تک‌پنجه که کمی شبیه طاووس بی‌پیرایه به نظر می‌رسد، نقش مارمولک ظالم را بهتر بازی می‌کند: او به جای هر دست، یک پنجه ۳ اینچی دارد.
یک توییت کوتاه از یک کاربر معمولی در توییتر بیش از یک میلیارد بار دیده شد در حالی که کاربر یاد شده فقط ۱۱ هزار دنبال کننده دارد!
مدت کوتاهی پس از اینکه تویوتا اعلام کرد مدل خودروی تویوتا لندکروزر به آمریکا بازمی گردد، بخش اروپایی این خودروساز یک تیزر مشابه با نشان‌های قدیمی منتشر کرد.
این قبیل معماها می توانند مغز انسان را به چالش کشیده و به تقویت بهره هوشی، مهارت های منطقی و مهارت های ریاضی کمک کنند. به منظور چالش برانگیزتر کردن شرایط می توانید بازه های زمانی کوتاه را برای حل کردن معما تعیین کنید.
باشگاه پرسپولیس با انتشار چند تصویر و یک بیانیه کوتاه به ادعای استقلال واکنش نشان داد.
تلویزیون دولتی روسیه تصاویری از حضور رمضان قدیروف، رهبر چچن را در میان نیرو‌های خود قبل از اعزام به جنگ در اوکراین پخش کرده است. در تصاویر منتشر شده قدیروف از یکی از سربازان قدردانی می‌کند و از سوی دیگر طی مراسمی که در گروزنی، پایتخت چچن ترتیب داده شده بود، برای آنان سخنرانی کرد. گزارش شده است که حدود ۲۵۰۰ سرباز چچنی آماده اعزام به خطوط مقدم جنگ اوکراین هستند و بیشتر آن‌ها پس از گذراندن یک تعطیلات کوتاه به اوکراین بازخواهند گشت.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
«سگ و پسر» یک انیمیشن سه دقیقه‌ای کوتاه از بخش تولیدی شرکت نتفلیکس در توکیو است و دارای مناظری در پس زمینه تصاویر است که توسط هوش مصنوعی شرکت هنری Rinna Inc. تولید شده است.
اطلاعات تازه نشان می‌دهد که کوئول‌های شمالی نر در فصل کوتاه جفت‌گیری آنقدر فعالیت می‌کنند که در نهایت از خستگی می‌میرند. بعضی از آن‌ها در این مدت تنها در طول یک شب حدود ۱۰ کیلومتر حرکت میکنند.
بقا؛ کلمه‌ای است که با سرشت انسان عجین شده است. از همان ابتدای خلقت تا به امروز، انسان‌ها از انجام هیچ کاری برای حفظ بقای خود فرو گذاری نکردند. تلاش برای زنده ماندن شاید اولین قانون طبیعت باشد؛ قانونی که به احتمال زیاد توانایی زیر پا گذاشتن بقیه قوانین را دارد. همه تلاش‌های انسان و به جلو گام برداشتن‌ها، نتیجه نیاز ما به بقا و زنده ماندن است؛ نیازی که به زندگی معنا می‌بخشد و به بازوهایمان انگیزه و پشتکار تزریق می‌کند. تلاش یک شیرجه رو روایت بقاست و فلسفه زندگی را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد. شیرجه رو پس از هر نمایشی که داشته باشد در نهایت باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند.
یکی از حیواناتی که احتمالا الهام‌بخش شکل گیری افسانه تک شاخ است، اوکاپی یا زرافه گردن کوتاه است. این پستانداران شبیه به آهو، در جنگل‌های بارانی آفریقا زندگی می‌کنند و به نظر می‌رسد ترکیبی از زرافه، گورخر و گوزن آنتلوپ باشند. جالب اینجاست که زرافه گردن کوتاه وقتی از دور دیده می‌شود، به راحتی با اسب به دلیل ساختار کلی بدن و با گورخر به دلیل پا‌های راه راه خود اشتباه گرفته می‌شوند.
تصاویری زیبا از حضور سامانه‌های پدافندی کوتاه برد مجید در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران و تست عملیاتی در شب و روز.
سه متغیر نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم و درآمد سرانه در کنار یکدیگر می‌توانند تصویر جامعی از وضعیت رفاهی جامعه ارائه کنند. در اینکه افزایش تورم کاهنده رفاه مردم جامعه است و افزایش رشد اقتصادی شرط لازم (شرط کافی توزیع متناسب عواید حاصل از رشد است) افزایش رفاه آنهاست، شکی نیست.
روستای «خورخوره» در ۵۵کیلومتری شهرستان بوکان (استان آذربایجان غربی)، جایی است که ۲۱سال پیش، کوتاه قامت‌ترین مرد ایران و جهان در آن متولد شد. «محمد قادرزاده» این مرد کوچک ایرانی با ۶۴سانتی‌متر و ۷میلی‌متر قد و ۶کیلو و ۵۰۰گرم وزن بعد از ثبت نام خود در کتاب «رکورد‌های ایرانی ۱۴۰۰» حالا در مسیر ثبت جهانی رکورد‌های گینس قرار گرفته است.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
سیستم هوش مصنوعی Make-A-Video متا به کاربران این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن توضیحات متنی در خصوص یک صحنه، کلیپ‌های ویدئویی کوتاه تولید کنند.
امروز تعدادی از ورزشکاران با رهبر انقلاب دیدار کرده‌اند. برخی از آنها روایتی کوتاه از این دیدار در صفحات مجازی خود منتشر کرده اند.
اوایل این هفته، دانشمندان گوگل از ایجاد Transframer، قابلیت جدیدی که قادر به تولید ویدئو‌های کوتاه بر اساس تصاویر ورودی است، خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ