در فروردین ماه ۱۳۶۹ بود که شاخص کل برای اولین بار وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از همان زمان تاکنون این شاخص به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بورس شناخته می‌شود. این روز‌ها انتقادات به این شاخص زیاد شده است. آیا شاخص کل سازمان بورس فیک است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل نزدیک به چهار ماه است که وضعیت خوبی ندارد و مدام با وضعیت نوسانی و ریزشی مواجه می شود.
شاخص کل بورس امروز باز هم برای چندین بار شاخص ۲ میلیون واحد را فتح کرد.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از ۱۶هزار واحدی جایگاه ۲ میلیون واحد را پس گرفته و صعودی شد.
شاخص کل بورس حمایت ۲ میلیون واحد را از دست داد تا بازار برای فعالان بازار سرمایه بسیار ترسناک شود.
در ابتدای معاملات روز یکشنبه نمادهای متوسط وضعیت بهتری نسبت به شاخص سازها دارند.
شاخص کل بورس امروز با رشد در اوایل معاملات روبرو شده و با توجه به توان کم قدرت صعود در انتهای معاملات با افزایش عرضه و اصلا مواجه شد.
با کاهش پنج درصدی شاخص کل بورس، سازمان بورس مجاز است معاملات امروز را ابطال کند.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۳۲۳۱۲ واحدی توانسته قله ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را به سمت بالا بشکند.
شاخص کل بورس در هفته گذشته با وضعیت نوسانی در معاملات چهارشنبه مواجه شد اما کارشناسان بر این باورند که این نوسان طولانی مدت نخواهد بود.
به گفته کارشناس بورس ارزش معاملات در هفته‌ای که گذشت بالغ ۱۷.۵ همت در هر روز بود که نسبت ۱۴ همت یک ماه اخیر و ۱۰ همت دو ماه اخیر روند صعودی داشت ضمن اینکه ارزش معاملات در آخرین روزهای هفته نسبت به میانگین هفته نیز بالاتر بود. تلاطم‌های بازار در روزهای اخیر افزایش یافته و سرانه خرید و فروش بالاتر از میانگین‌های گذشته است.
این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
در اولین روز کاری سال جدید، فعالان بازار‌های مالی شاهد ثبات نسبی شاخص ارزی و رشد شاخص بورس بودند. این در شرایطی است که به تازگی رئیس کل بانک مرکزی، مهار تورم و حمایت عملی از تولید را سیاست قطعی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرده و رئیس سازمان بورس نیز برای فعالان بازار سرمایه، توصیه مهمی داشته است.
نشست خبری مجید عشقی رئیس سازمان بورس و معاونین با خبرنگاران امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد. در این نشست خبری مجید عشقی به سئوالات خبرنگار نبض بورس پاسخ داد.
شاخص بورس تهران در معاملات اخیر خود نشان داده بود که تمایل زیادی به شکستن مقاومت تاریخی یک میلیون و 600 هزار واحدی دارد. این اتفاق در جریان روزهای اخیر رخ داده است.
شاخص کل بورس توانست امروز صبح مقاومت سنگین برای صعود را بشکند.
شاخص کل امروز توانست با بازدهی بسیار عالی رکورد جدیدی را برای بازدهی در هفته های اخیر کسب کند.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روز سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش‌های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان، کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای همه گروه‌ها پیش بینی شده است.
بورس امروز هم در شاخص کل و هم در شاخص هم وزن دچار تغییرات مثبتی بود.
شاخص کل در هفته های اخیر به صورت پی در پی در سکوت مسئولان سازمان بورس ریزشی شده است.
شاخص کل در هفته های اخیر به صورت پی در پی در سکوت مسئولان سازمان بورس ریزشی شده است.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اقتدار، مهربانی و خستگی‌ناپذیر بودن شاخصه سازمان عظیم انتظامی کشور است، گفت: امروز فراجا در برابر هنجارشکنان مقتدر و با مظلومان مهربان است.
شاخص کل بورس امروز با ۱۷۹۵ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۸۸ هزار واحد رسید که این کاهش موجب تجمع عده ای از سهامداران در مقابل سازمان بورس شد.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب در آخرین تمرین تیمش قبل از دیدار با لودوگورتس حضور داشت.
ناجح ابراهیم از موسسان گروه جماعت اسلامی مصر و کارشناس امور گروه‌های جهادی در این کشور درباره خبر منتشر شده از سوی دولت آمریکا در ارتباط با کشته شدن ایمن الظواهری، ابراز شک و تردید کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ