از نظر خاویر تباس پروژه سوپرلیگ هیچ پیشرفتی نداشته و فقط دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا طرفدار آن هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: جریانات اصیل انقلابی خواهان بالا بودن مشارکت در انتخابات و توجه به همه سلیقه‌ها هستند.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: از آرزوهای من این است که سازمان بهزیستی پارک کار و فناوری داشته باشد تا برای جامعه هدف بهزیستی سبک زندگی و گذران اوقات فراغت را متناسب با شرایط این افراد تعریف کند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
رهبر کره شمالی با اعلام حمایت تمام و کمال و ابراز همبستگی با مردم روسیه، برای آنها و رئیس جمهور این کشور آرزوی سعادت و پیروزی کرد.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلفنی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن تبریک برد برابر میانمار، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق عید نوروز را تبریک گفته و آرزوی صلح و امنیت کردند.
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق عید نوروز را تبریک گفته و آرزوی صلح و امنیت کردند.
استیون ژانگ، رئیس اینتر، امیدوار است این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا با آث میلان روبرو شود.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: ایران در زمینه علم و فناوری جهش‌های بزرگی داشته و آمادگی دارد بدون چشم داشت آن را به کشورهای آفریقایی انتقال دهد چراکه آرزوی ما، پیشرفت کشورهای جهان سوم است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
استقلال معدن مس آذربایجان همواره از دغدغه‌های مدیران استانی و مردم آذربایجان بوده و رئیس جمهور سیزدهم در سفر استانی خود به آذربایجان شرقی دستور آن را صادر کرد.
رئیس عالی فدراسیون های عضو فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ضمن تبریک دبیرکلی هدایت ممبینی برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با آیت‌الله شبیری زنجانی، برای وی آرزوی صحت و سلامتی کامل کرد.
زاهدان- رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: دشمن آرزوی ایجاد اختلاف در سیستان و بلوچستان را به گور خواهد برد.
پادشاه عربستان ضمن تمجید از روابط برادرانه کشورش با عراق اعلام کرد: ما برای تقویت و تحکیم این مناسبات در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنیم و برای عراق و مردم این کشور آرزوی پیشرفت و شکوفایی داریم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی اخیر ایجاد اغتشاش و «سوریه‌سازی» ایران است، گفت: دشمن این آرزوی خود در مورد ایران را به گور می برد.
رئیس جمهور هند در مراسم دریافت استوارنامه سفیر سوریه، بر حمایت دهلی نو از دمشق تأکید و برای مردم سوریه آرزوی پیشرفت و توسعه کرد.
رییس اسبق سازمان لیگ فوتبال ایران با وجود لغو و برگزاری مجدد مجمع از برگزارکنندگان انتخابات تشکر کرد.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: کسب خوشرنگ ترین مدال المپیک آرزوی هر کشوری است و خدا را شکر نتیجه تلاش مربیان زحمت کش کاراته در توکیو با طلای گنج زاده به بار نشست.
تبریز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تا اواخر امسال قسمت اعظم اراضی کشاورزی سند دار خواهد شد که این امر، آرزوی دیرینه کشاورزان بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ