رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری در اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالاهای اساسی به ارزش بیش از ۳,۰۰۰ میلیارد ریال در کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعیین سن لِتی باتوجه به دندان‌های او صورت گرفته است. دندان‌های یافت شده شامل چهار دندان دائمی بدون ساییدگی و دو دندان شیری سایش‌یافته می‌شود. رشد و ساییدگی دندان‌ها نشان از آن دارد که این کودک در سنی بوده است که نخستین دندان‌های آسیای دائمی او در حال رویش بودند. در یک کودک انسان، این مربوط به چهار تا شش‌سالگی می‌شود.
باستان‌شناسان چینی به تازگی مجموعه‌ای از اشیاء رمزآلود را در جنوب غرب این کشور پیدا کرده‌اند که ظاهرا مربوط به فرهنگی در حدود ۳۰۰۰ سال پیش است. این فرهنگ ناشناخته تاکنون به کتاب‌های تاریخ راه ...
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۳۰۰ بسته انواع داروی قاچاق و نایاب در محله گاندی تهران خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۵۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز با اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
محققان دانشگاه گوتنبرگ می‌گویند این مقبره‌ها جزو غنی‌ترین مقبره‌هایی هستند که تا کنون در منطقه‌ی مدیترانه پیدا شده‌اند.
این تبر‌ها به قدری بزرگ هستند که محققان می‌گویند تصور اینکه چگونه به راحتی از آن‌ها استفاده می‌شده دشوار است. این امکان وجود دارد که آن‌ها در واقع نقشی آیینی و نمادین داشته‌اند و برای استفادۀ روزمره ساخته نشده بودند.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
رشت -رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آستارا با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان گفت: بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته از یک رستوران در این شهرستان کشف شد.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در بیارجمند شاهرود خبر داد و گفت: ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر این این باند کشف و ضبط شد.
۳۰۰ هزار بوم سنگی در محدوده‌ای به نام تیمره یک گالری سنگی تاریخی را پیش روی گردشگران می‌گذارد اما برخی این نقوش را نقشه گنج می دانند و در کنارش حفاری غیرمجاز می‌کنند تا به«هیچ» می‌رسند.
سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از کشف محموله گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در محور سمنان - گرمسار خبر داد.
سخنگوی فراجا: از زمان اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی در طی ۲۴ ساعت گذشته، چند صد مورد کشف حجاب در خودرو از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بالغ بر ۸۴ درصد تمکین و صرفا پیامک دوم برای تعداد انگشت شماری که رعایت نکرده‌اند ارسال شده است.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
سخنگوی فراجا گفت: معماری آینده فراجا یک اقدام تحولی و در راستای انقلاب است.
قدمتِ یافته‌های اخیر ۳۰۰۰ سال قدیمی‌تر از سرپرتابه‌هایِ خیاره‌دارِ کلاویس است که در سراسر آمریکای شمالی پیدا شدند، همینطور ۲۳۰۰ سال قدیمی از سرپرتابه‌هایی که قبلاً در همان مکان کشف شدند.
وقتی کشتیِ اولوبرون در دهه ۱۹۸۰ کشف شد کارشناسان گیج شدند. آن‌ها نمی‌دانستند که فلزاتِ موجود در کشتی از کجا آمده است. اما در دهه ۱۹۹۰ بود که برای نخستین‌بار با استفاده از ایزوتوپ‌های قلع توانستند بفهمند که قلعِ موجود در اشیاء باستانی از کجا به دست آمده است.
بنا به گفته‌ی محققانِ دانشگاه پِکینگ، بررسی بیولوژیکیِ استخوان‌های اسکلتِ یک زن، قطع عضو به علل پزشکی و دیگر علل را رد کرده و نشان داده است که قربانی حداقل پنج سال پس از اجرای مجازات زنده مانده است.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سه باند توزیع موادمخدر در استان گفت: ۱۲ نفر دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۰ هزار قلم کالای قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۱۵ قلم اشیای عتیقه گفت: قدمت این اشیاء به ۳۰۰۰ سال پیش می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ