امید حامدی‌فر بازیکن استقلال درباره انگیزه‌های بی پایانش برای حضور در ترکیب آبی‌های پایتخت می گوید که نام من امید است و همیشه در زندگی‌ام امیدوار هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین راه حل برای باز کردن دروازه پرسپولیس، همانی است که خود یحیی در هفته های اخیر به کرات امتحان کرده.
مدافع نفت آبادان گفت: سرمربی استقلال هرچه فحش بود به من داد که گفتم این فحش‌ها برای خودت.
بازیکنان استقلال با روحیه بالا در آخرین تمرین خود قبل از مصاف با هوادار حضور یافتند.
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
صرف نظر از هر نتیجه ای که استقلال در پایان فصل بدان دست پیدا خواهد کرد، باید گفت ریکاردو ساپینتو میراث گرانبها تری از خود به جا خواهد گذاشت.
ساپینتو در ادامه درباره احتمال حذف استقلال از آسیا گفت: طبیعی است که وضعیت موجود من را ناراحت کرد. یکی از دلایلی که به سمت استقلال آمدم برای حضور و جنگیدن در آسیا بود. من با این رویا زندگی می کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در هفته های اخیر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و به پیروزی رسیده گفت: با شرایط موجود حریفان استقلال از این تیم می ترسند.
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بر شمردن دلایل محرومیت ریکاردو ساپینتو به خاطر اتفاقات دیدار با مس کرمان، گفت: باشگاه استقلال حتی دو خط لایحه دفاعی برای سرمربی خود ننوشت.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل کسب نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر گفت: سرمربی این تیم بعد از مدتها توانست ضعف خود را برطرف کند و با شناخت ترکیب کامل اوضاع را بهتر کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه در هفته های اخیر شاهد بازیهای خوبی از استقلال هستیم گفت: آبی پوشان به هماهنگی رسیده و بازیهای قابل قبولی از خود ارائه می کنند.
ریکاردو ساپینتو در شروع تمرین امروز دقایقی با بازیکنان خود گفت و گو و از آنها بابت نمایش اخیر تشکر کرد.
سرمربی جدید آبی‌ها در اولین اظهار نظر خود پس از تغییرات مدیریتی در استقلال گفت؛ می‌خواستم از این تیم بروم که آجورلو گفت بمان و ادامه بده.
ساپینتو سرمربی استقلال گفت: با رفتن آجرلو میخواستم بروم اما او گفت بمان ؛ با مدیریت جدید جلسه داشتم و شروط خودم را گفتم.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه تغییرات ناگهانی در مدیریت باشگاه استقلال، سرمربی تیم را شوکه کرده، اما او باید خیلی زود به خود بیاید و فقط روی مسائل فنی تمرکز کند.
می‌توان گفت ساپینتو و عاطفه رضایی از این نظر دو چهره ویژه حال حاضر فوتبال مردان و فوتسال زنان هستند که با اعتراض‌های متعدد و اخراج توسط داور همچنان نسبت به نوع واکنش‌های خود تجدید نظر نمی‌کنند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال یک مدعی جدی برای قهرمانی است و ساپینتو نباید اجازه دهد که رفتار او تبدیل به پاشنه آشیل آبی پوشان شود.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قبول داریم ریکاردو ساپینتو باید خودش را بیشتر کنترل کند، اما مربی گل‌گهر سیرجان چطور ناسزای پرتغالی یاد گرفته است؟
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید خود را وارد حواشی کند گفت: جنجال‌هایی که رخ می‌دهد و باعث اخراج ساپینتو می‌شود به آبی پوشان ضربه می‌زند.
‌ کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال توانست بازی خوبی را مقابل نساجی از خود نشان دهد گفت: ساپینتو به ترکیب اصلی دست پیدا کرده و این می‌تواند ضامن پیروزی‌های بعدی باشد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ساپینتو ورق جدیدی را در فوتبال ایران رقم زده و به نظرم موفقیت با او دور از انتظار نیست به شرط اینکه به او زمان دهیم تا افکار خود را پیاده کند.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: از شکایت خود علیه ساپینتو صرف‌نظر نخواهیم کرد.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: پیروزی بر سپاهان از این نظر برای استقلال اهمیت دارد که آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود نیاز به شروعی طوفانی در لیگ دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ