استقلال به صورت قطعی از این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد و تیم دیگری جایگزین آبی‌های پایتخت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن استقلال می گوید در هیچ فصلی به اندازه امسال، اوضاع تیم بد نبوده و شرایط باشگاه وخیم است.
حمیدرضا آصفی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، حذف قطعی استقلال از آسیا را تأیید کرد.
حمیدرضا آصفی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، حذف قطعی استقلال از آسیا را تأیید کرد.
باشگاه استقلال از شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارسال مدارک به AFC برای صدور مجوز حرفه ای خبر داد.
باشگاه استقلال بار دیگر اعلام کرد رای قطعی برای کسب مجوز حرفه‌ای صادر نشده است.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با اعلام حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، تیم تراکتور در مرحله پلی آف به مصاف برنده بازی نمایندگان امارات و بنگلادش می‌رود.
اعتراض رد شد؛ حذف قطعی استقلال از آسیا
گفته می شود که اعتراض استقلال به عدم صدور مجوز حرفه ای، در کمیته استیناف نیز رد شده است.
محمد مومنی می‌گوید هنوز حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
معاون قهرمانی وزارت ورزش در آخرین گفتگوی خود ضمن رد نگرانی بابت حذف قرمزهای پایتخت، حذف استقلال از لیگ قهرمانان را قطعی دانست.
در صورت قطعی شدن حذف استقلال از آسیا، سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به تیم دوم تا هشتم لیگ بیست و دوم که توانسته مجوز حرفه‌ای اخذ کند، خواهد رسید.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اعلام ورود این فراکسیون به ماجرای سوء مدیریت در سرخابی‌ پایتخت، از حذف قطعی استقلال از آسیا خبر داد و گفت: وام ۲ میلیون دلاری برای پرداخت بدهی‌های استقلال و جلوگیری از کسر امتیاز در نظر گرفته شده
با توجه به اظهارات رییس فراکسیون ورزش مجلس و مهدی تاج حذف استقلال از آسیا قطعی شده و 31 خرداد اعلام می‌شود.
تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص باشگاه استقلال گفت: به خاطر عدم پرداخت به موقع مطالباتش حذف این باشگاه از نظر ما فراهم است.
کریمی رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: حذف استقلال از آسیا صحت ندارد؛ تا ۲۵ خرداد زمان داریم؛ بارگذاری مدارک هم انجام شده است؛ اگر نامه‌ای از سوی AFC مبنی بر حذف استقلال از آسیا آمده منتشر کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال در ارومیه گفت: متاسفانه حذف استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده با این حال پرسپولیس همه موانع را برای دریافت مجوز حرفه‌ای پشت سرگذاشته و تنها یک پرونده ۲۰۰هزار دلاری ممکن است مشکلاتی برای این باشگاه بوجود بیاورد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مقصر اصلی حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش است گفت: مشکل اصلی استقلال را پول حل می کند اما هیچکس از این باشگاه حمایت نکرد تا حذف شود.
حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باشگاه استقلال نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده حاضر باشد.
استقلال به صورت قطعی از این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد و تیم دیگری جایگزین آبی های پایتخت می شود.
ستاره استقلال خبر حذف استقلال از آسیا را قطعی می‌داند.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف اینت یم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ