یامیلا رودریگز، مهاجم تیم ملی زنان آرژانتین، از خود مقابل اتهام عدم حمایت از لیونل مسی دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام که با انتقال هری کین به بایرن مونیخ وضعیت دشواری پیدا کرده مدافع آرژانتینی‌اش را دقایقی بعد از گلزنی در اولین بازی فصل به دلیل مصدومیت از دست داد.
بازی اینترمیامی و شارلوت اف‌سی که قرار بود اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS باشد به تعویق افتاد چرا که اینترمیامی با ستاره آرژانتینی‌اش در لیگز کاپ به مراحل بالای تورنمنت رسیده است.
آرژانتینی‌ها از برخورد پلیس اروگوئه با هواداران بوکا جونیورز به شدت خشمگینند و می‌گوید هواداران این تیم علاوه بر کتک خوردن در بیمارستان‌ها به حال خود رها شده‌اند.
لیونل مسی بعد از گلزنی در دیدار دوستانه امروز تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا در مصاحبه‌ای کوتاه شرکت کرد و درباره انتقال به اینترمیامی و جام جهانی 2026 توضیحاتی داد.
رسانه‌های آرژانتینی به تعلیق لیونل مسی توسط پاری سن ژرمن واکنش نشان داده و می‌گویند علت این تصمیم باشگاه فرانسوی، اتفاقاتی بوده که در پشت پرده رخ داده است.
جورجینا رودریگس به تازگی تصاویری را به همراه کریستیانو رونالدو و فرزندانش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است و از آن‌ها به عنوان عشق‌های زندگی خود نام برده است.
گریم سونس، ستاره اسکاتلندی سابق لیورپول، به شدت نسبت به حرکت دیبو مارتینز پس از دریافت جایزه دستکش طلایی جام جهانی اعتراض کرد.
یک قاتل سریالی در کشور آرژانتین که به کفتار معروف شده است از خلوتی خیابانها در جریان دیدار آرژانتین و کرواسی در جام جهانی قطر برای قتل یک نفر و مجروح کردن دو نفر استفاده کرد.
بعد از قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر و بازگشت این تیم به کشور آرژانتین، بوینس آیرس شاهد صحنه‌های عجیبی است که در جدیدترین مورد، ذوق‌زدگی عجیب آرژانتینی‌ها از دیدن سگ مسی سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.
پس از مراسم اهدای کاپ و مدال، بازیکنان آرژانتین به سمت دروازه‌ای رفتند که ضیافت پنالتی‌ها را در آن پیروز شده بودند.
پس از مراسم اهدای کاپ و مدال، بازیکنان آرژانتین به سمت دروازه‌ای رفتند که ضیافت پنالتی‌ها را در آن پیروز شده بودند.
بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پس از فینال این رقابت‌ها انتخاب شد که سه عنوان به آرژانتینی‌ها رسید.
تیم ملی آرژانتین شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد پس از پیروزی تیم ملی آرژانتین با بی احترامی خود به لباس تیم ملی کرواسی در رختکن ورزشگاه جشن گرفت. منبع: ورزش سه
اتفاقات حاشیه‌ای پس از بازی آرژانتین-مکزیک و بی‌احترامی به پیراهن مکزیک این بار در پایان بازی آرژانتین-کرواسی تکرار شد.
سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که در فوتبال، مثل حمله و دفاع، گاهی هم ممکن است خطاهای شدید شاهد باشیم.
شادی هواداران آرژانتینی از حذف برزیل، پیش از شروع دیدار هلند و آرژانتین، خبرساز شده است.
در آستانه دیدار هلند و آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام جهانی که فردا برگزار می‌شود نشست‌های امروز سرمربی‌های دو تیم جوی کاملا متفاوت داشت.
پاپو گومز و جولین آلوارز، ستاره های تیم ملی آرژانتین، پس از بازی با استرالیا به زجر کشیدن برای حفظ پیروزی اشاره کردند و اینکه به خوبی می دانند چطور باید با فشارها مقابله کنند.
مردم آرژانتین پس از پیروزی تیم ملی‌شان در برابر تیم فوتبال لهستان و صعود به مرحله بعد جام جهانی؛ به خیابان‌ها آمدند.
درحالیکه آرژانتین 2-0 از لهستان پیش افتاده و صعودش به عنوان صدرنشین قطعی است ولی آرژانتینی‌ها برای صعود مکزیک به دنبال زدن گل سوم هستند.
حضور پرتعداد تماشاچیان آرژانتینی در قطر و برگزاری دیدار امشب آرژانتین و لهستان در استادیوم 974 که ظرفیتی کمتر از لوسیل دارد مقامات قطری را نگران اتفاق‌های ناشی از ازدحام جمعیت کرده است.
انزو فرناندز از زمان حضور در بنفیکا در ماه ژوئن، یکی از ستاره های مطرح در فوتبال جهان بوده و برای جام جهانی هم به تیم ملی آرژانتین دعوت شد.
علی البلیهی که سابقه زیادی در ایجاد جنجال و درگیری در بازی های الهلال دارد، قصد داشت لیونل مسی را عصبی کند.
عکسی از مسی دست به دست می‌چرخد و همه دوباره نگران غیبت ستاره در بازی اول جام‌جهانی شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ