جیمی کاراگر، منتقد همیشگی رونالدو، این بار از فوق ستاره پرتغالی در مقابل لیونل مسی دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مع‌الاسف شاید یادآوری تاریخ به ایشان تلنگری برای بازاندیشی در جهان‌بینی‌شان و مرور مجدد آنچه باشد که شاید فراموش کرده‌اند اگر ملت ایران می‌خواستند بر اساس توانایی‌هایشان انتخاب و حرکت کنند چگونه می‌توانستند انقلاب کنند؟ و اگر رهبران ما می‌خواستند بدون در نظر گرفتن نصرت الهی تصمیم بگیرند نه رژیم ستم‌شاهی سرنگون می‌شد و نه به پشتوانه همین مردم و نصرت الهی پیروزی بر صدام در جنگ ۸ ساله تحمیلی که غرق در امکانات غرب و شرق بود میسر می‌شد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: مردم ایران هرگز نقشی را که کشورهای غربی در کمک به رژیم صدام در استفاده سیستماتیک از سلاح های شیمیایی علیه مردم ایران ایفا کردند را فراموش نمی‌کند.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، در پاسخ به یک هوادار به دشواری‌های عجیب و غریبی که در 18 ماه اخیر پشت سر گذاشته اشاره کرد و گفت مردم فراموش می‌کنند چه بر او گذشته است.
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتار‌های انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
فراموش نکنیم که فرهنگ پهلوانی یکی از داشته‌های منحصر به فرد ورزش ما در جهان است و صیانت از آن وظیفه تک تک ماست، ولی با راهی که در پیش گرفته شده، کم کم باید منتظر انقراض آن باشیم، زیرا رابطه تعریف شده‌ای بین مردم و پهلوان کشور وجود ندارد و جایگاه اجتماعی خاصی در جامعه برای پهلوان کشور در این روز‌ها متصور نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و محوریت مردم در پیروزی انقلاب محور و اصل بوده است، گفت: قرار ما این بود که مسئولیت خودمان را به خوبی انجام بدهیم و مردم به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم؛ همچنین از بسیاری ترک فعل ها و ناترازی ها و نابسامانی ها گلایه و یادآوری می‌کردند که «قرارمان این نبود».
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
قصد تقلیل دادن اعتراضات اخیر را ندارم. به‌هرحال پاییز امسال ایران روز‌هایی را تجربه کرده که در چهاردهه اخیر بی‌سابقه بود و بعید نیست تا چهاردهه آینده هم سایه آن بر سر مردم باقی بماند و این اعتراضات فراموش نشود. درواقع معترضان باهوش‌تر از این بودند که رهبری اعتراضات را به این افراد بدهند که اگر آن فردی که دنبال خرابکاری سرویس‌های بهداشتی عمومی بود، رهبری اعتراضات را برعهده داشت، امروز یک توالت سالم در این مملکت نداشتیم.
اراک- عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مرد واقعی میدان و عملگرا بود، گفت: خون خواهی شهید سلیمانی فراموش نشدنی است.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگارند؛ همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل بوده و کهنه نمی‌شود؛ اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
رهبر انقلاب تبیین اصول جمهوری اسلامی از جمله پیوند و ارتباط جمهوریت و اسلامیت را کلیدی برشمردند و گفتند: حرف نوی جمهوری اسلامی همین است که در تشکیل یک حکومت، علاوه بر اثرگذاری مردم، اصول دینی و ایمانی نیز اثرگذار است.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
امام جمعه موقت تهران گفت: حماسه ۹ دی فراموش شدنی نیست و در آن روز یک بار دیگر استحکام بین امام و امت نشان داده شد.
محمدرضا فرزین گفت: نرخ ارز را تثبیت و حتما این دغدغه فعالان اقتصادی کشور را برطرف خواهیم کرد. برنامه سیاست اقتصادی جدید متمرکز بر این موضوع خواهد بود. دغدغه رئیس جمهور نیز معیشت مردم است که با کنترل نرخ تورم و ارز آن را تامین خواهیم کرد.
علیرضا حقیقی مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 روزهای فراموش نشدنی را در لیگ برتر و دوران فوتبال باشگاهی اش تجربه می کند.
خبرگزاری فارس نوشت:‌ آقای دایی شما شبیه دیگرانی نیستید که مانند کف روی آب خود را از دریای ملت ایران جدا کردند و خود را شریک خون‌های ریخته شده در این اغتشاشات کردند. مردم ایران برای شما احترام قائلند و شما را قهرمان ملی خود می‌دانند اما فراموش نکنید قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید.
وزیر امور خارجه یادآوری کرد: فراموش نکنید در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره، مدتها اینترنت در آمریکا بر روی مردم قطع شد و حتی صفحات شخصی مجازی رییس جمهور وقت آمریکا با توجیه امنیت ملی بسته شد.
یک تحلیلگر مسائل اجتماعی معتقد است که یکی از معضلات فعلی که باعث بروز بحران اجتماعی و در نتیجه آشوب و اغتشاش شده است، فراموش کردن خدمات بی‌شائبه پلیس است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: در مالیات ستانی باید تمرکز بر شناسایی مودیان جدید و مبارزه با فرار مالیاتی باشد و در اخذ مالیات از اصناف و بازاریان در این شرایط اقتصادی نباید انصاف را فراموش کرد.
«تنها یک سال پس از خروج آمریکا از افغانستان، این کشور عملا تصویری تیره و تاریک را از خود نشان می دهد. در این چهارچوب جدای از مردم افغانستان و رنج هایی که می کشند، خطر توسعه تروریسم مهمترین تهدیدی است که اکنون افغانستان با آن مواجه است. نباید فراموش کرد که کشورهای غربی و مخصوصا آمریکا اکنون بدون چشم و گوش در افغانستان هستند و همین مساله می‌تواند تهدیدات تروریستی گسترده ای را برای آن ها در ماه ها و سال های آتی به همراه داشته باشد».
سلاح ورزی معتقد است، سیاست ارز ارزان ۴۲۰۰ تومانی، تقاضا را برای واردات افزایش می‌دهد که در نهایت به سبب نشتی سیستم اقتصاد شاهد قاچاق کالا، سوءاستفاده و در نهایت از بین رفتن منابع ارزی کشور هستیم. بهترین گزینه جبران افزایش قیمت کالا‌ها ناشی از حذف ارز ترجیحی، پرداخت یارانه مستقیم به مردم است.
همه مردم و افراد جامعه در هر لحظه از روز ناچار به گرفتن تصمیماتی برای رتق و فتق امور خود هستند که این تصمیمات می تواند در سطوح مختلف و با آثار گوناگون باشد؛ گاهی ممکن است اثر این تصمیم فقط بر خود شخص وارد آید و گاهی یک اجتماع چند ده نفره یا بیشتر و یا حتی یک شهر یا کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ