لیونل مسی در تیم جدیدش اینترمیامی یک بادی‌گارد جدید دارد که در همه صحنه‌ها آماده دفاع از لئو و جنگیدن برای او است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
عکس یادگاری دیوید بکام با دو ستاره آرژانتینی به سوژه طنر کاربران اینستاگرام تبدیل شد.
عکس یادگاری دیوید بکام با دو ستاره آرژانتینی به سوژه طنر کاربران اینستاگرام تبدیل شد.
در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
ویدیوئی از سالم الدوسری بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در حین خروج از محل اقامت خود منتشر شده که او را در بین چند محافظ نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که گارد‌های حفاظتی الدوسری را همراهی می‌کنند و در مقابل او یک دیوار انسانی تشکیل دادند تا از نزدیک شدن هواداران به او جلوگیری کنند. در این بین یک کودک برای ستاره الهلال دست تکان داد و به وی نزدیک شد، الدوسری هم لبخندی زد و پاسخ هوادار را با سلام داد.
افراد و بازیکنان مشهور در زندگی شخصی دردسر‌های زیادی را همراه خود دارند.
پیام حیدری ۱۱ روز بعد از قضاوت پرماجرا در دربی، یک روز سخت را در یزد پشت سر گذاشت.
داور بازی بوخوم-دورتموند از ترس جانش از پلیس خواسته که از او محافظت کند. او یک پنالتی سرنوشت ساز را برای دورتموند نگرفت.
داور بازی بوخوم-دورتموند از ترس جانش از پلیس خواسته که از او محافظت کند. او یک پنالتی سرنوشت ساز را برای دورتموند نگرفت.
بادیگارد سابق ولادیمیر پوتین مدعی شده است که رییس جمهور روسیه به شدت پارانویایی است و برای فرار از ترور در پناهگاه ها مخفی می شود و «تا سر حد مرگ» از ابتلا به کرونا می ترسد.
بادیگارد سابق ولادیمیر پوتین مدعی شده است که رییس جمهور روسیه به شدت پارانویایی است و برای فرار از ترور در پناهگاه ها مخفی می شود و «تا سر حد مرگ» از ابتلا به کرونا می ترسد.
سیدحسین حسینی در دیدار برابر فولاد، دو مرتبه در نقش ناجی جیمی جامپ ها ظاهر شد.
رودریگو دی پل، که به او لقب بادیگارد لیونل مسی را داده‌اند، در سال 2023 هنوز نتوانسته یک دقیقه هم برای اتلتیکو بازی کند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
در مراسم استقبال از تیم ملی آرژانتین کم مانده بود لیونل مسی با یک خطر بسیار جدی مواجه شود.
رودریگو دی‌پل با شمایلی تاریخی قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفت.
فدراسیون فوتبال لهستان در نهایت قبول کرد که دومنیک جی، بادیگارد معروف روبرت لواندوفسکی، را اخراج کند.
در این ویدیو که اکنون میان کاربران دست به دست می‌شود، دو نفر در نقش بادیگارد، حافظت شخصی بدل ایرانی جانی دپ را در یک مکان عمومی برعهده دارند. این موضوع حالا منجر به بروز انتقاد‌ها و واکنش‌هایی نسبت به این اقدام بدل جانی دپ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ