رامهرمز- دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: در پی درگیری میان دو خانواده در شهر رودزرد رامهرمز، تاکنون ۱۲ نفر بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت ۴ تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت چهار تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
براساس گزارش مرکز خبرنگاران افغانستان، در دو سال حاکمیت طالبان بیشتر از ۳۰۰ رویداد خشونت‌امیز علیه خبرنگاران به ثبت رسیده است.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
منابع عراقی از بازداشت سرکرده بارز داعشی در کرکوک و جزئیات آن خبر دادند.
رزمندگان مقاومت با یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۱۳ فلسطینی به دست نظامیان اشغاگر مقابله کردند.
مخفیگاه‌های سارقان و موادفروشان با رصد و تلاش پلیس بهارستان شناسایی و ۶ متهم در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
رهبر حزب اسلام آذربایجان که در دوم ژانویه ۲۰۱۱ به دلیل انتقاد از قانون ممنوعیت حجاب در مدارس متوسطه آذربایجان، بازداشت شده بود پس از تحمل ۱۲ سال حبس آزاد شد.
دو سارقی که به خانه مارکینیوش، ستاره پاری سن ژرمن، دستبرد زده بودند بازداشت و محاکمه شدند.
دو سارقی که به خانه مارکینیوش، ستاره پاری سن ژرمن، دستبرد زده بودند بازداشت و محاکمه شدند.
باشگاه اسرای فلسطینی که دفتر مرکزی آن در رام الله قرار دارد اعلام کرد نیروهای اشغالگر در ۱۲ روز ابتدایی سال جاری میلادی بیش از ۱۷۰ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.
در اطلاعیه سپاه روح الله آمده است: اعضای این شبکه با هدایت عوامل ضد انقلاب ساکن در آلمان و هلند ضمن انجام فعالیت علیه امنیت ملی اقدام به تهیه سلاح جنگی کرده و قصد انجام اقدامات خرابکارانه داشتند که با توجه به اشراف سیستم اطلاعاتی، قبل از انجام هر گونه اقدام دستگیر شدند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون ۱۳ نفر در رابطه با عملیات تروریستی ایذه دستگیر شدند که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و ۱ نفر با قرار تامین آزاد شده است. اقدامات لازم برای دستگیری عاملین دیگر این جنایت ادامه دارد و دستورات لازم صادر شده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: بر اساس آخرین آمار تا این لحظه ۱۳ دستگیری در خصوص حادثه ایذه داشته‌ایم که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و یک نفر هم با قرار تأمین آزاد شده است.
سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان از شناسایی و بازداشت ۱۲ نفر از ۲ تیم سازمان یافته شبکه اغتشاشگران در گیلان خبر داد.
اداره پلیس متروپلیتن از بازداشت ۱۲ عنصر ضدانقلاب مقابل سفارت ایران در لندن خبر داد.
به دنبال عملیات مقاومتی بامداد امروز در جنین و به هلاکت رسیدن یک افسر صهیونیست، نظامیان رژیم صهیونیستی موج بازداشت ها در کرانه باختری را تشدید و ۱۲ فلسطینی را دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ