خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری از بمباران منطقه «قرص النقل» مجاور بلندی‌های اشغالی جولان در استان قنیطره سوریه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان سازمان ملل نسبت به انضمام بخش‌های گسترده‌تری از کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی هشدار دادند و به مواضع دوگانه غرب در خصوص اشغالگری اعتراض کردند.
آمادگی رزمندگان حزب الله لبنان برای حمله زمینی به مواضع رژیم صهیونیستی و تمایل کاخ سفید برای بازنگری در روابط خود با این رژیم، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
با وجود هیاهوی مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص یورش گسترده به مواضع فلسطینیان در کرانه باختری، این رژیم حتی در رویارویی با اردوگاه جنین نیز ناکام ماند.
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد به دلیل انتقاد تند دبیرکل سازمان ملل علیه این رژیم در جریان تجاوز وحشیانه نظامی اخیر به جنین به شدت تاخت.
معاون سخنگوی سازمان ملل از مواضع ضدفلسطینی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی دستورالعمل جدیدی برای نیروهای خود در نوار مرزی با مصر صادر کرده و از نظامیان خواسته است تا به موانع مرزی نزدیک نشوند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به مواضع اخیر جمهوری آذربایجان نوشت: آنکه باید مردم ‎آذربایجان را از آن ترساند، ‎رژیم صهیونیستی است نه ایران تمدنی و اسلامی.
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به بروکسل و دیدار با مقامات ارشد اتحادیه و پارلمان اروپا به رایزنی علیه ایران پرداخت و مدعی هم‌گرایی مواضع دو طرف در قبال ایران شد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روز قدس نشانه مواضع جهانی علیه رژیم صهیونیستی است، حرکت علیه اشغالگری و ظلم فراگیر شده است و در حال نتیجه دادن است.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی صدور فرمان حمله به مواضع مقاومت، لحظاتی پیش یک پایگاه وابسته به گروه‌های مقاومت در شرق نوار غزه را بمب‌باران کرد.
سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی از هدف قرار دادن ۱۰ موضع در نوار غزه و ۳ موضع در لبنان خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط کشور‌های منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: از طنزهای ماندگار تاریخ است که دو رژیم اشغالگر و جنگ‌طلب یعنی رژیم صهیونیستی و انگلیس، جمهوری اسلامی ایران را که لنگر ثبات در منطقه است، متهم می‌کنند.
فرمانده ارتش آل خلیفه که روابط گرمی با رژیم صهیونیستی دارد، علیه ایران موضع گیری کرد.
سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.
کنعانی افزود: متاسفانه فرانسه به بهانه دفاع از اصل آزادی بیان، واکنش مسلمانان علیه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و اعتقادات دینی خود را هجمه علیه لائیسیته می داند، اما فراموش کرده که مقابله با انتقاد از رژیم صهیونیستی، نوعی نقض مسلم اصل آزادی بیان است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مواضع برخی کشورها در حمایت از رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آنرا به مثابه خیانت توصیف کرد.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از حمله جنگنده های صهیونیست به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از حمله جنگنده های صهیونیست به مواضع مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که تل آویو پس از انتخاب لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل یک متحد را در این کشور از دست داده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین موضع گیری خود درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره اذعان کرد که وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده است.
یک منبع سیاسی رژیم صهیونیستی در این بار گفت که این سفر از پیش برنامه ریزی شده بود و تصمیم آنی نیست و هدف از آن تاثیرگذاری بر مواضع آمریکا در پرونده هسته‌ای ایران است.
به دنبال حملات موشکی کوبنده گروه های مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی، آژیر خطر در تل آویو به صدا درآمد.
حمله نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومتی «جهاد اسلامی» در نوار غزه عمق خشم و عصبانیت فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی این رژیم از جهاد را به نمایش گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ