دانشیارپروفسور کنراد هاسکین، اکولوژیست زمینی در دانشگاه جیمز کوک، در طی یک بررسی چهار روزه از جزیره، و در اعماق زیستگاه بولدری (نوعی پوشش خاکی است که همراه با سنگ است) که پوشیده از درختان انجیر و سرخس است با این گونه از مارمولک برخورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از باستان‌شناسان استرالیایی و اندونزیایی به دنبال کشف مدرکی دال بر مهاجرت بشر از آسیا به استرالیا هستند. اما در این میان با اسکلت هابیت‌ها مواجه شدند که کاملا دور از ذهن و دور از انتظار بود. این تعجب زمانی بیشتر شد که یک اسکات کامل از هومینین پیدا کردند.
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گزارش مردمی مبنی بر پیدا شدن لاشه پلنگی در میان انبوهی از زباله و نخاله ساختمانی به اطلاع یگان حفاظت محیط زیست استان رسید که بلافاصله تیمی از یگان حفاظت محیط زیست استان به محل اعزام شده و متاسفانه لاشه یک قلاده پلنگ نر بالغ در میان زباله‌ها کشف شد.
شیر‌ها برای زندگی در ساوانا یا همان گرم‌دشت‌های آفریقایی تکامل پیدا کرده‌اند به خوبی توانایی پنهان شدن در زمینه گیاهان خشک و کوتاه دشت را دارند.
در مرداد سال ۱۳۵۲ با پیدا شدن کودک گمشده، پرده از راز هولناکی برداشته شد.
در این تصویر که توسط مریخ نورد کنجکاوی گرفته شده است، برآمدگی‌های عجیب میخ‌مانندی به چشم می‌خورد. ناتالی کابرول اخترزیست‌شناس ناسا آن را عجیب‌ترین سنگی می‌داند که در ۲۰ سال مطالعه مریخ دیده است.
کره‌شمالی برای اولین‌بار پهپاد‌های رزمی و شناسایی که پیش‌تر چندین‌بار در تصاویر ماهواره‌ای مشاهده شده بودند را معرفی کرد.
در سال ۲۰۱۲ چیزی در یک زمین گلف پیدا شد که احتمال بودنش در آنجا نزدیک به صفر به نظر می‌رسید: یک کوسۀ زنده که از آسمان آمده بود!
سپهر حیدری با کنایه به هواداران استقلال در تردز آفتابی شد
مریخ‌نورد کنجکاوی از زمان فرودش در ماه اوت سال ۲۰۱۲، تعدادی سنگ فضایی را در مریخ کشف کرده است، از جمله سنگی فلزی به نام کاکائو (Cacao) که در ماه فوریه سال جاری کشف شد.
مطالعه جدید که در نشریه Cell منتشر شده است، نشان می‌دهد تنها چند ناحیه خاص دستگاه بویایی در پاسخ به فرومون‌های هشدار دهنده فعال می‌شوند. فرومون‌ها پیام‌های خطری هستند که باعث وحشت و تخلیه لانه می‌شوند. این نتایج پرسش‌هایی را در مورد نحوه پردازش اطلاعات حسی در مغز مورچه و همچنین احتمالات وسوسه‌انگیزی را برای آشکار ساختن صد‌ها گیرنده بوی دیگر مطرح می‌کند.
این چراغ که حین حفاری‌های اصلی سایت پیدا شد، احتمالاً مدت‌ها پس از ساخته شدن در قرن یکم پس از میلاد، به داخل یک گودال افتاده است. مقدار سرب موجود در بدنۀ برنزی این چراغ بسیار زیاد است و به همین دلیل این دست‌سازه نمایی نقره‌ای پیدا کرده است.
یکی از اتفاقات جالب هفته پایانی لیگ برتر دوربین به دست شدن حبیب فرعباسی دروازه‌بان ذوب‌آهن بود.
کارشناسان نام «سائورونا» را به این دلیل انتخاب کردند که حلقه‌های سیاه روی بال‌های نارنجی این حشره، آن‌ها را به یاد چشم جهان‌بین توصیف شده در کتاب‌های جی‌آرآر تالکین (JRR Tolkien) می‌اندازد.
شبگرد پرنده بی‌نظیری است که برای زنده ماندن در طبیعت قابلیت‌های گوناگونی به دست آورده است. این پرنده شب‌زی سریع پرواز می‌کند و استاد فریب دادن شکارچیان و استتار است.
رصد‌ها نشان دادند که این سیارک دراز و نازک و به اندازه ساختمان امپایراستیت است و ۱۶۰۰ فوت (۴۸۷ متر) طول و ۵۰۰ فوت (۱۵۲ متر) عرض دارد. به چشم انسان، این سیارک رنگ سیاه زغالی دارد.
یکی از تصاویر نمادین اسطوره تیم فوتبال ناپولی که در شهر ناپل ناپدید شده بود، پیدا شد.
محمد محبی آخرین بار به ملوان گل زد و‌ بعد از آن دیدار هنوز موفق به گلزنی نشده است.
هافبک غنایی تیم فوتبال حاتای اسپور از زلزله روز گذشته ترکیه جان سالم به در برد.
خیلی ها اعتقاد دارند علی دایی به استقلال گل نزده است و البته بعضی دیگر ضربه سر او در تیم تجارت را به نام دایی نوشته اند.
به تازگی تصویری از سطح مریخ به زمین مخابره شده است که در نگاه اول به چهره یک خرس می‌ماند.
ستاره کشتى آزاد ایران تا چند روز دیگر در مسابقات بین المللى کرواسى روى تشک مى‌رود.
لیونل مسی عبایی که از امیر قطر گرفته بود را به کسی دیگر هدیه داد.
کاتیدید‌ها جزء اولین حشرات دوران ژوراسیک بوده‌اند که حدود ۱۶۰ میلیون سال پیش زندگی می‌کردند. این حشرات اولین ساکنان خشکی بودند که امواج صوتی را از طریق هوا ارسال می‌کردند و قادر به شنیدن بوده‌اند.
در سال ۲۰۱۵، دیوید هول در پارک منطقه‌ای ماریبورو در نزدیکی ملبورن استرالیا در حال جستجو بود. او که به یک فلزیاب مسلح شده بود، چیزی غیرعادی کشف کرد - یک سنگ بسیار سنگین و مایل به قرمز که در مقداری خاک رس زرد قرار داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ