برای یک فرد بالغ سالم با سطح کلسترول طبیعی و بدون عوامل خطر بیماری قلبی، بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف یک تا دو عدد تخم‌مرغ در روز می‌تواند بی‌خطر باشد. یک مطالعه‌ی کوچک روی ۳۸ فرد بزرگسال نشان داد که خوردن سه عدد تخم‌مرغ در روز باعث بهبود سطح کلسترول بد (LDL) و کلسترول خوب (HDL) می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپ خندهدار و باحال از دعوای جالب چند گربه بر سر غذا را ببینید.
برای نگه‌داری طولانی مدت سبزی خوردن کار خاصی لازم نیست بکنید! همین که آن‌ها را به صورت نشسته داخل نایلون بریزید و تمام هوای داخل آن را خالی کنید و به صورت در بسته داخل یخچال بگذارید کافیست! حالت وکیومی که ایجاد می‌شود از خراب شدن سبزی جلوگیری می‌کند!
هر کاری که می‌توانید برای توجه بیشتر و آهسته‌تر غذا خوردن انجام دهید، برای اینکه در لحظه هوشیارتر باشید، احتمالاً احساسات مرتبط با غذا خوردن را افزایش می‌دهد و به این معنی است که شما کمتر راضی هستید. این نه تنها بر سیری تاثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب‌های سالم تری داشته باشید و از این انتخاب‌ها بیشتر لذت ببرید.
اینکه ترک کردن فست فود خیلی سخت است، کاملا طبیعی است. برای همین هر چند وقت یکبار فست فود مصرف و به تدریج از خوردن فست فود خودداری کنید. مثلا خود را به ۱ تا ۲ وعده در هفته محدود کنید و در هر وعده حجم کمی از فست فود را بخورید.
آب خوردن بعد از غذا به عنوان یک فعالیت آسیب‌رسان برای بدن شناخته شده است که متاسفانه بسیاری از ما این عادت را داریم. نوشیدن آب بلافاصله بعد از غذا خوردن، باعث می‌شود که فرآیند هضم کندتر انجام گردد، کبد نتواند چربی‌های موجود در غذا را شکسته و تجزیه کند.
در بحبوحه اعتراضات خیابانی در فرانسه که از چند روز پیش و پس از کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس فرانسه آغاز شده صحنه جالب نوجوانی که در میان درگیری بین معترضان و پلیس نشسته بود و ساندویچ می خورد، خبرساز شده است.
لیمو یکی از بهترین و پرطرفدارترین میوه‌های فصل تابستان و زمستان است، اما نوع ترش ان برای درمان کبد چرب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوشیدن یک لیوان آب که در آن عصاره یک لیموترش تازه وجود دارد در آغاز روز می‌تواند بهترین دارو برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب باشد.
یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
کانال تلگرامی جنرال اس وی آر که که ادعا می‌کند چند منبع خودی در کرملین دارد - از زمان شروع جنگ، اطلاعات تایید نشده‌ای را منتشر می‌کند. این کانال مدعی شد که وضعیت سلامتی پوتین بدتر شده است.
یک نکتهٔ دیگر برای تقویت متابولیسم: هر سه تا چهار ساعت غذا بخورید و از خوردن صبحانه فرار نکنید. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که صبحانه نمی‌خورند، طی روز بیشتر دچار افت قند خون و گرسنگی می‌شوند.برای میان‌وعده‌هایتان نیز پروتئین و کربوهیدرات‌های پیچیده در نظر بگیرید تا بیشتر احساس سیری کنید و بدنتان به طور پیوسته کالری بسوزاند.
یکی از خصوصیات مهم وحید امیری دوندگی او است، مردی که خستگی ناپذیر می دود این بار چهره دیگری از خود در زمان گل خوردن پرسپولیس در برابر سپاهان نشان داد.
در فرهنگ مدرن به طور گسترده پذیرفته شده است که افراد باید رژیم غذایی روزانه خود را به سه وعده غذایی بزرگ (صبحانه، ناهار و شام) تقسیم کنند تا سلامتی مطلوب داشته باشند. این باور در درجه اول از فرهنگ ومطالعات اپیدمیولوژیک اولیه سرچشمه میگیرد.
یک متخصص تغذیه با تاکید بر تصحیح الگوی غذایی در کشور، گفت: تنها ۱۲ درصد از مردم کشور سالم و سلامت تغذیه می‌کنند و حدود ۸۸ درصد از مردم، سبک تغذیه و عادات غذایی ناسالمی دارند.
غذا‌های حاوی کلاژن نیز مانند مکمل‌های کلاژن به عنوان راهی برای تقویت تولید کلاژن در بدن پیشنهاد شده‌اند، هر چند که پژوهش‌های علمی چندانی وجود ندارد که ثابت کرده باشد خوردن این غذا‌ها می‌تواند به طور مستقیم به سلامت پوست یا مفصل سود برساند.
برای درمان کبد چرب راهکار‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت‌ترین آن‌ها خوردن برخی میوه‌های مفید برای کبد چرب است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند./ منبع: خبرآنلاین
بهترین میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی برای درمان و کنترل کبد چرب درمان فوری کبد چرب با روش‌های طبیعی و استفاده از میوه‌ها مزایایی نسبت به مصرف دارو‌ها دارد که اصلی‌ترین آن‌ها تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر بیماری هاست. از آنجا که بیماری کبدچرب از جمله بیماری‌های خاموش و بی نشانه است، پیشگیری از ابتلا به آن از جمله اولویت‌ها قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
تمرینات تیم ملی در روزهای اخیر علاوه با بازیکنان داخلی با حضور چند بازیکن رده سنی امید و جوانان دنبال شد.
دور جدید تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای بررسی نهایی سرمربی تیم ملی ایران از بازیکنان داخلی آغاز شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود از احتمال خط خوردن چند بازیکن تیمش خبر داد.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
اگر مانند اکثر آمریکایی‌ها هستید بیش‌تر از آن چه برای شما مفید است شکر مصرف می‌کنید. می‌توانید با رعایت چند نکته ساده بدون آن که لذت غذا خوردن را از دست دهید مصرف شکر خود را کاهش دهید.
اگرچه پیاده روی سبک در هر زمانی برای سلامتی شما مفید است، اما یک پیاده روی کوتاه ظرف مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از خوردن یک وعده غذایی می‌تواند به طور خاص برای به حداقل رساندن افزایش قند خون مفید باشد، زیرا در آن زمان سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ