ناپولی در حالی به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی پس از بیش از سه دهه است که عوامل بیرون زمین نقش مهمی در موفقیت این تیم ایفا کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه فوق ستاره والیبال ژاپن کاملا آماده سفر به ارومیه هستند.
کایسری اسپور با حضور دو بازیکن ایرانی در دیدار دوستانه پیش از لیگ برابر سیواس اسپور به تساوی رسید.
جوردی آلبا، کاپیتان سابق بارسلونا، برای اولین بار در تمرینات اینترمیامی حضور پیدا کرد.
کاسمیرو، ستاره برزیلی، شب گذشته پس از یک سال دوری بار دیگر در کنار لوکا مودریچ و تونی کروس دیده شد.
مائوریسیو پوچتینو در اولین نشست خبری‌اش به عنوان مربی چلسی گفت باید ابزارهای لازم را به او بدهند تا بتواند به موفقیت دست پیدا کند.
سه بازیکن استقلال سابقه کار کردن با جواد نکونام در باشگاه فولاد را در کارنامه دارند.
سه بازیکن بوشهری خط حمله تیم ملی امیدوارند عکس خود در مراسم قهرمانی کافا را در جام ملت‌ها تکرار کنند.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، درباره مثلث سه گانه تصادف و اینکه شدت و تعداد تصادفات به چه عاملی بستگی دارند، توضیحاتی ارائه داد.
برناردو سیلوا می‌گوید اگر دنبال لذت بردن از بازی‌های بزرگی مثل فینال لیگ قهرمانان باشید، شانس‌تان برای موفقیت در آن‌ها هم بیش‌تر می‌شود.
حسن یزدانی با کسب 34 امتیاز در طول 9:06 ثانیه سه مبارزه خود در جام تختی را با موفقیت پشت سر گذاشت و صاحب دوبنده تیم ملی شد.
پپ گواردیولا گفت تد لاسو برای موفقیت باید یک نفر مثل او را در تیم مربیگریش داشته باشد.
پاری‌سن‌ژرمن امیدوار بود با تشکیل مثلث MNM (مسی، نیمار، امباپه) موفقیت مهلک MSN (مسی، سوارس، نیمار) در بارسلونا را تکرار کند، هدفی که هرگز به آن دست پیدا نکرد.
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
یورگن کلوپ، سرمربی یورپول رابطه ویژه‌ای با بایکنانش دارد و بخشی از موفقیت تیم لیورپول به این علاقه دو طرفه بر می‌گردد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، می‌گوید موفقیت‌ سالهای گذشته لیورپول را «لوس کرده است». او می‌گوید ضعف عجیب قرمزها در این فصل بازیکنان را هم مثل هواداران شوکه کرده است.
مدافع راست پیکان معتقد است این تیم جوان شرایط مناسبی دارد و در آینده هم برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش خواهد کرد.
جا دارد صمیمانه از مدیریت کی‌روش و حمایتش از تیم ملی تشکر کنم. آن موفقیت، موضعگیری و پاسخی که او در کنفرانس مطبوعاتی داشت برای ما بسیار ارزشمند بود. ماشاءالله مثل شیر کنار تیم ملی است
فرمانده کل ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه نمی‌گذارد این پیشرفت‌ها و ده‌ها موفقیت مثل آنکه در سایه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است، شیرینی خود را به ملت و به جهان نشان دهد.
کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: اگر حوزه ی نفت و گاز نیز به نهادهای غیرمتخصص مثل سهام عدالت سپرده شود، این مشکل تشدید می شود. اگر این اتفاق بیفتد مسلماً این حوزه ها به درستی مدیریت نمی شوند و مشکلاتش متوجه کل کشور می شود. همچنین مسئولیت سیاست گذاری بر زنجیره ارزش بر عهده وزیر مربوطه است. متاسفانه خصوصی سازی هایی که تا الان در کشورمان انجام داده ایم، موفقیت آمیز نبوده اند.
در میان پنچ لیگ معتبر فوتبال اروپا روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند تاثیرگذارترین مهاجمان روی موفقیت تیم‌های‌شان بوده اند. وابستگی بارسا و سیتی به آنها بسیار زیاد و خطرناک است.
عزت‌الله ضرغامی همزمان با روز جهانی گردشگری، ایران‌هراسی را مهم‌ترین مسأله گردشگری ایران دانست و گفت:‌ در کشور ما اینگونه موضوعات مانند «مار و پله» است. درست در جایی که پله موفقیت را طی می‌کنی با یک نیش به پله اول برمی‌گردی!
عزت‌الله ضرغامی همزمان با روز جهانی گردشگری، ایران‌هراسی را مهم‌ترین مسأله گردشگری ایران دانست و گفت:‌ در کشور ما اینگونه موضوعات مانند «مار و پله» است. درست در جایی که پله موفقیت را طی می‌کنی با یک نیش به پله اول برمی‌گردی!
ماجرایی عجیب در سومین ازدواج!
جذب امروز سعید صادقی،  مهر موفقیت بر کارنامه رضا درویش در نقل و انتقالات زد. حالا پرسپولیس یک تمام کننده قهار می خواهد تا به تیمی مدعی در لیگ ایران و حتی آسیا تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ