وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات بانکی، زمینه را برای ایفای نقش هرچه بیشتر بخش خصوصی دو کشور در توسعه همکاریهای اقتصادی فراهم کنیم.
اینترنت ماهواره ای با رایزنی وزارت ارتباطات و مصوبه اتحادیه جهانی مخابرات به صورت قانونی به ایران می آید.
ارومیه- وزیر راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: باید زمینه توسعه و استفاده کشورهای همسایه از ظرفیت ترانزیتی بسرعت فراهم شود.
وزیر خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت: خوشبختانه سفرای دو کشور تعیین و به طور متقابل معرفی شدند و زمینه برای گشایش سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌ها فراهم است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کسانی که به نام دین رفتاری با مردم کردند که آن‌ها را نسبت به احکام دین بی‌تفاوت یا بی‌اعتقاد کرد، باید در عملکرد خود تجدید نظر نمایند و با تصحیح آن، زمینه را برای گرایش مردم به احکام خدا فراهم سازند.
کارشناس مسائل منطقه‌ای گفت: به نظر می‌رسد امید‌ها برای برقراری رابطه تا بهار آینده بین ایران و عربستان بسیار بالا است و احتمالا سفارتخانه‌های ایران و عربستان تا اردیبهشت ماه آینده باز گشایی می‌شوند و هیات‌های دیپلماتیک به پایتخت‌های دو کشور اعزام می‌شوند.
بانک"ایران زمین" با ارائه خدمات متنوع در زمینه صدور انواع ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی ریالی توانسته گام‌های بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور بردارد.
فیلترینگ نفس صنعت گیمینگ را بریده است و با وجود زمزمه‌هایی که اخیرا درباره برداشتن محدودیت‌های گوگل‌پلی شنیده می‌شد، هنوز هیچ گشایشی در این زمینه اتفاق نیفتاده است.
رئیس جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تاکید کرد.
رئیس‌جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تأکید کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی از مشکلات تحریم و پرداخت پول به مربی خارجی به عنوان دلیل گرایش به مربی داخلی برای تیم ملی یاد کرده است که چند باشگاه داخلی مشکلی در این زمینه ندارند.
در سال‌های اخیر بسیاری از افرادی که به درمان‌های گیاهی و طب سنتی گرایش دارند، احتمالاً آوازه گیاه عجیبی به نام جینسینگ را بسیار شنیده‌اند. نکته جالب توجه درباره این گیاه به غیر از خواص زیاد و بی‌نظیر آن قدمت استفاده از این گیاه است که نه به سال‌های اخیر که به قرن‌ها و حتی هزاران سال پیش باز می‌گردد. جینسینگ به‌ویژه در شرق آسیا آنچنان شهرت بالایی در زمینه درمانی داشت که به «اکسیر جوانی» و «داروی جاودانگی» شهرت داشت و حتی کاشت و برداشت آن نیز مختص پادشاهان و امپراطوران بود.
اهواز- استاندار خوزستان، صنایع را یکی از عوامل مهم برای توسعه استان برشمرد و گفت: باید به سمتی برویم که سرمایه گذاری کشورهای دوست در خوزستان انجام شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری ، از ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای بهره‌گیری از توانمندی نخبگان اثرگذار و میهن‌دوست گفت.
در آستانه شب یلدا نمایشگاهی از محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی کرمانشاه در زمینه مواد غذایی و صنایع دستی در محوطه اداره کل بهزیستی استان گشایش یافت.
مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در زمینه آموزش، تبادل اطلاعات، جذب منابع مالی، کمک‌های فنی و انتقال فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت صحیح پسماندها و مواد شیمیایی فعالیت می‌کند.
مولفه اول این است که ذهنیت آمریکا درباره وضعیت و موقعیت ایران در مذاکرات تغییر پیدا کرده است. با توجه به مساله ناآرامی‌ها و اعتراضات در ایران، ذهنیت کاخ سفید این است که تهران نیاز مبرم‌تری به توافق در شرایط کنونی نسبت به یک ماه پیش دارد تا بتواند با گشایش در عرصه بین‌المللی، زمینه را برای مدیریت بهتر شرایط داخلی خود فراهم کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت‌: زمینه پیشرفت‌هایی که در لایه‌های بالای کشور شکل می‌گیرد، زمینه‌اش در آموزش و پرورش بوده است و نباید این مسئله را نادیده بگیریم.
اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: جانمایی زمین برای ساخت ۲ هتل پنج ستاره از قبل انجام شده و امید است به زودی شاهد کلنگ زنی آنها باشیم.
اراک - سفیر ساحل عاج در ایران گفت: در حال حاضر شرکت‌هایی از ساوه در این کشور مستقر هستند و امیدواریم بزودی شاهد فعالیت شرکت‌های صنعتی و اقتصادی اراک در ساحل عاج باشیم.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: بیشترین گرایش مصرف موادمخدر، گل در بین جوانان است، افزود: با توجه به تبلیغات نادرست در زمینه موادمخدر گل در فضای مجازی مبنی بر اینکه مخدر گل اعتیادآور نیست، جوانان ناآگاهانه از آن استفاده می‌کنند.
خبرگزاری دولتی سوریه از زمینه سازی های ارتش ترکیه برای حمله احتمالی به مناطقی در شمال خاک سوریه خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: زمینه برای توافق، مشروط بر حفظ خطوط قرمز جمهوری اسلامی در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.
رئیس جمهور گفت: نهادها و دستگاه‌های مسئول موظفند زمینه را برای اشتغال نخبگان و رفع نیازهای آن‌ها فراهم کنند تا زمینه استفاده از دانش و ظرفیت نخبگان در ارتقای علم و فناوری در کشور فراهم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ