رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین در پاییز امسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکا، ژاپن و فیلیپین یک رزمایش مشترک دریایی را به زودی برگزار می‌کنند.
نیروی دریایی چین و سنگاپور هفته آینده در آب‌های سنگاپور، رزمایش دیایی مشترک برگزار می‌کنند.
آمریکا، کره جنوبی و ژاپن با هدف تقویت همکاری امنیتی و واکنش بهتر به آنچه تهدیدهای موشکی فزاینده کره شمالی خوانده شده، رزمایش مشترک دریایی خود را آغاز کردند.
وزارت دفاع چین اعلام کرد که رزمایش دریایی اخیر بین ایران، چین و روسیه بر توان سه کشور برای انجام مأموریت های نظامی مشترک افزوده است.
بنا به اعلام ناوگان شمال روسیه، رزمایش دریایی مشترک این کشور با ایران و چین پس از سه روز به کار خود پایان داد.
در رزمایش مرکب ۱۴۰۱ بین ایران و چین و روسیه، یگان‌های شناور سه کشور تمرین Photo Ex را انجام دادند و یک نوع آرایش جنگی خاص تحت فرماندهی مشترک برای رویارویی با دشمن فرضی را تمرین کردند.
خبرگزاری تسنیم تصاویری از پوشش یک افسر زن روسی را در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک که برگزار شد را منتشر کرد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه ای به رزمایش مشترک دریایی مشترک میان ایران، چین و روسیه واکنش نشان داد.
وزارت دفاع چین با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز رزمایش مشترک ۴ روزه سه کشور ایران، روسیه و چین در دریای عمان خبر داد.
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی از امروز ۲۴ اسفند ماه با حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی ارتش چین در شمال اقیانوس هند آغاز می‌شود.
رزمایش نیروی دریایی مرکب ایران با چین و روسیه در شمال اقیانوس هند از امروز ۲۴ اسفند ماه به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.
نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رزمایش در آب‌های جنوبی ایران، دریای عرب، دریای سرخ، دریای عمان، اقیانوس هند و مناطق ساحلی شرق آفریقا انجام می‌شود.
برگزاری رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه، با نام «درخت بلوط» که حدود «شش هزار و چهارصد» سرباز آمریکایی در کنار بیش از «یک‌هزار و پانصد» سرباز اسرائیلی و نیز «یکصد و چهل» فروند هواپیما از جمله بمب‌افکن‌های استراتژیک «ب-۵۲» و جنگنده‌های فوق پیشرفته «اف-۳۵» و همچنین «دوازده» شناور از جمله یک ناو هواپیمابر در آن شرکت می‌کنند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی اعلام کرد رزمایش دریایی مشترک این کشور با چین و روسیه در ماه فوریه برگزاری خواهد شد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد. فرمانده کل ارتش در پایان رزمایش گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورتی که تهدیدی از رژیم صهیونیستی متوجه هر یک از نقاط ایران شود به طور قاطعانه و چند برابر پاسخ خواهند داد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ با برگزاری رژه شناور‌های سطحی و زیرسطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگرد‌های هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با برگزاری رژه شناورهای سطحی و زیر سطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالکردهای هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگردهای نیروی دریایی ارتش پایان یافت.
در مرحله عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش اژدر ایرانی میعاد برای نخستین‌بار از زیردریایی طارق شلیک و هدف خود را منهدم کرد.
اجرای عملیات تاخت آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش توسط تکاوران نیروی دریایی و یگان زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران برگزار شد.
اجرای عملیات تاخت آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش توسط تکاوران نیروی دریایی و یگان زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران برگزار شد.
اجرای عملیات تاخت آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش توسط تکاوران نیروی دریایی و یگان زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران برگزار شد.
فرمانده کل ارتش در دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان با اشاره به برگزاری رزمایش‌های مشترک دریایی ایران و پاکستان اظهار داشت: در حوزه هوایی نیز می‌توانیم این رزمایش‌های مشترک را داشته باشیم.
فرمانده کل ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش‌های مشترک دریایی ایران و پاکستان گفت: در حوزه هوایی نیز می‌توانیم این رزمایش‌های مشترک را داشته باشیم.
همزمان با آغاز هفته دولت، رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش و با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور آغاز شد. در این رزمایش پهپاد‌های جدید که توسط ارتش و صنایع وزارت دفاع با همکاری دانش بنیان‌ها تولید شده است مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ