یک کارشناس وای فای، ۵ مکان از بدترین مکان‌ها برای قرار دادن روتر در خانه را معرفی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی از جانمایی نیروگاه‌های اتمی جدید در ۵ استان ساحلی کشور خبر داد و گفت: ظرفیت تولید کیک زرد نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.
در این مطلب به معرفی ۵ چیزی می‌پردازیم که نباید با هوش مصنوعی در میان بگذارید.
۵ سند همکاری میان مقامات عالی‌رتبه ایران و کنیا و در حضور روسای جمهور دو کشور به امضا رسید.
ایران و کنیا در راستای توسعه روابط دوجانبه در زمینه های مختلف چند سند همکاری امضا کردند.
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
زمان حل چالش را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در ۲ گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
نیروهای سرکوب وابسته به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به دو بخش ۵ و ۷ زندان ریمون یورش برده و اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند.
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
زوج میان سال که صاحب منزل ویلایی و ۵ واحد آپارتمانی بودند و از راه زباله گردی روزگار می گذراندند، وقتی از حکم قضایی مطلع شدند، به سمت چندین کیسه پر از زباله رفتند و از درون آن ها اسکناس های بسته بندی شده و چک پول ها را در حالی بیرون کشیدند که...
حمام هر روز باعث از میان رفتن چربی روی پوست و مو‌ها می‌شود که وجود آن برای حفظ رطوبت و سلامت آن‌ها ضروری است. حتی آب داغ بدون صابون می‌تواند بخش زیادی از باکتری‌های مفیدی که پوست برای حفظ درخشندگی و قابلیت ارتجاعی خود به آن نیاز دارد را از میان ببرد؛ بنابراین کاهش دفعات حمام کردن به یک یا دو بار در هفته برای سلامت مفید است.
بسیاری از دارو‌ها را در مکان نامناسبی نگهداری می‌کنیم، از تاریخ انقضا چشم پوشی می‌کنیم و به طور کلی فکر می‌کنیم که همه کار‌های ایمن را انجام داده ایم. در حالی که ممکن است این طور نباشد.
رئیس‌ جمهور کلمبیا از توافق آتش‌ بس با ۵ گروه مسلح اصلی در این کشور خبر داد.
دو تیم فرانسه و دانمارک از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۵ آذر در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف هم رفتند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه تاکنون ۵تبعه ایرانی در بین جان باختگان در حادثه سئول هستند گفت: پیگیری‌ها از سوی سفارت ایران در کره جنوبی درباره آخرین وضعیت هموطنان ایرانی ادامه دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به نتایج حاصله از پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سفارت ایران در سئول با مقامات کره گفت: متأسفانه تاکنون ۵ تبعه ایران در میان قربانیان این حادثه بوده‌اند.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران درباره گزارش ناسا از ابر ۵ کیلومتری گاز متان در آسمان تهران توضیحاتی داد.
محققان ناسا، ظرف ۵ ماه گذشته و به دنبال نصب طیف سنج تصویربرداری (EMIT) در ایستگاه فضایی بین‌المللی با قابلیت تشخیص گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان و دی‌اکسیدکربن، موفق به شناسایی ۵۰ ابر ساطع‌کننده متان در چند منطقه جهان از جمله آسیای مرکزی (ترکمنستان) خاورمیانه و جنوب غربی ایالات متحده (حوزه پرمین، جنوب شرقی نیومکزیکو و یکی از بزرگ‌ترین میادین نفتی جهان) شده‌اند که به استناد تصاویر ثبت شده توسط این طیف‌سنج، یکی از این کانون‌ها شامل ابری از گاز متان به طول ۵ کیلومتر، در آسمان جنوب تهران و بر بالای یک مجتمع دپوی زباله شناسایی شده و طبق تصاویر به دست آمده، این ابر ۵ کیلومتری در هر ساعت حدود ۸۵۰۰ کیلوگرم متان به هوا می‌فرستد.
وزیر خارجه عراق گفت که بغداد تا کنون میزبان ۵ دور نشست میان تهران و ریاض در سطح اطلاعاتی و امنیتی بوده است و عراق در جهت نزدیکتر کردن دیدگاه های عربستان و ایران به تلاش های خود ادامه می دهد.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از ۵ میلیون وعده غذای گرم برای نیازمندان از آغاز ماه محرم در قالب پویش اطعام حسینی تاکنون خبر داد.
ابوالفضل عمویی گفت: با میانجیگری دولت عراق، بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی ۵ دور مذاکره برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ