سرمربی آلومینیوم برای هفتمین بازی متوالی خارج از خانه شکست‌ناپذیر ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشتباه بزرگ قوام آن اعلامیه تهدید آمیز بود که مشخص نشد چه کسی برای او نوشته بود: «چنان که در گذشته نشان داده‌ام بدون ملاحظه از احدی و بدون توجه به مقام و موقعیت مخالفین، کیفر اعمال‌شان را کنار می‌گذارم. حتی ممکن است تا جایی بروم که با تصویب اکثریت پارلمان دست به تشکیل محاکم انقلابی زده روزی صد‌ها تبهکار را از هر طبقه به موجب حکم خشک و بی شفقت قانون قرین تیره روزی سازم. به عموم اخطار می‌کنم که دوره عصیان سپری شده روز اطاعت از اوامر و نواهی حکومت فرا رسیده است. کشتی‌بان را سیاستی دیگر آمد.»
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه، امیدآفرین و بدون باخت تیم ملی والیبال را تبریک گفت.
روملو لوکاکو با پیچ و تاب شگفت‌انگیزی که به بدن خود پیش از ثبت گل دوم داد، خیال اینتر را در ورزشگاه المپیکو بابت کسب سه امتیاز راحت کرد.
تیم ملی زنان ایران به جمع 12 تیم برتر آسیا و دور دوم مرحله مقدماتی برای صعود به المپیک پاریس راه یافت.
منچستریونایتد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در خانه‌اش اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بود و مقابل این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد.
نوشاد عالمیان با دو پیروزی و یک باخت و کسب جایگاه بیست و هفتم به کار خود در مسابقات انتخابی جهان پایان داد.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.
تیم‌های ذوب‌آهن ، سایپا و سریک سه تیم بدون شکست لیگ برتر زنان تا پایان هفته دوم بودند.
بنفیکا بدون شکست در 20 بازی پیش می رود و حاصل این نتایج، صدرنشنی لیگ پرتغال و صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان است.
تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب اول مهرماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه سن پولتن اتریش، با تک گل مهدی طارمی در دقیقه ۷۹ ، اروگوئه را مغلوب کرد. کریم انصاری‌فرد پاس این گل روحیه بخش را ارسال کرد تا این رقیب آمریکای جنوبی بعداز ۷ مسابقه بدون شکست با سرمربی جدیدش آلونسو، طعم باخت را بچشد
شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند به روند شکست‌ناپذیری اروگوئه پس از هفت مسابقه پایان بدهند.
اروگوئه بدون باخت و گل خورده در۷بازی مقابل تیم کی‌روش!
دو بازیکن ایرانی الاهلی در جریان باخت این تیم مقابل ام‌صلال حضور نداشتند.
سه نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و شمس آذر قزوین با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.
آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر، بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا آلومینیوم و مس رفسنجان امتیازات را تقسیم کنند.
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که هنوز پنج تیم طعم برد را نچشیده اند.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
اولین بازی فصل تیمهای نساجی مازندران و مس کرمان به میزبانی شمالی ها اما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر طرف آمریکایی در مذاکرات احتمالی پیشرو واقع‌بینانه برخورد کند و انعطاف لازم را داشته باشد، دست یافتن به توافق دور از دسترس نخواهد بود.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.
استقلال در هفته پایانی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر و در مصاف با نفت مسجدسلیمان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید اما برای نخستین بار در تاریخ بدون باخت قهرمان لیگ برتر شد
بارسلونا از همه خریدهای جدیدش استفاده کرد و رئال مادرید هم کریم بنزما را در اختیار نداشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ