تیم ملی ولز در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با یک گل مقابل لهستان شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس آلکاراس نابغه ۱۹ ساله تنیس جهان و نفر اول رنکینگ برترین تنیسورهای جهان، پس از ۱۰ پیروزی متوالی بدون دادن حتی یک ست به رقبا، سرانجام در نیمه نهایی مسترز ایندین ولز مقابل یانیک سینر تنیسور ۲۱ ساله ایتالیایی تن به شکست داد.
محققان دانشگاه نیو ساوت ولز در سیدنی، یک چاپگر زیستی سه بعدی انعطاف پذیر ساخته‌اند که می‌تواند مواد آلی را مستقیماً بر روی اندام‌ها یا بافت‌ها قرار دهد و آنها را از داخل ترمیم کند.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
مربی کهنه کار کروات معتقد است که بدون توجه به نتایج جام جهانی و رتبه بندی فیفا، ایران هنوز یکی از قدرت های اصلی آسیاست.
سرمربی با تجربه و مدرس فوتبال ایران معتقد است فدراسیون از حالا باید به دنبال طراحی یک برنامه چهار ساله باشد.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
آزمون در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی نتوانست بازی خود را مقابل ولز، در برابر آمریکا تکرار کند؟ گفت: به نظر من بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و بدن‌ها جواب نداد.
رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، از تصمیم خود مبنی بر حفظ نکو ویلیامز در زمین علیرغم مصدومیت از ناحیه سر، در جریان بازی مقابل انگلیس دفاع کرد.
رابرت پیج، سرمربی ولز، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل انگلیس قول داد ولزی‌ها با تمام قوا برای پیروزی تلاش خواهند کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
شاگردان راب پیج با وجود شکست برابر ایران همچنان بارقه‌هایی از امید به صعود دارند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ملی پوشان ما بازی شجاعانه ای را مقابل ولز انجام دادند، گفت: انتخاب حسینی برای این دیدار یکی از بهترین عملکردهای حرفه ای کی روش بود.
تیم ملی ایران اگرچه به یک پیروزی تاریخی مقابل ولز رسید اما نتوانست بدون تلفات این کار را انجام دهد.
آرون رمزی یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم ملی ولز در تقابل امروز برابر ایران خواهد بود.
تصاویر منتشر شده از رختکن ایران برای مسابقه با ولز نشان دهنده آماده بودن شرایط برای این دیدار است.
بازی های امروز جام جهانی 2022 با تقابل ایران و ولز آغاز می شود.
بدون شک نبرد بین راب پیج و کارلوس کی‌روش، تحت تاثیر تجربه دو طرف قرار دارد.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز می گوید که آنها برای صعود به دور بعد کار سختی را در پیش دارند.
در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.
در آخرین بازی از شب دوم جام جهانی، تیم‌های ملی آمریکا و ولز از گروه B در ورزشگاه الریان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.
یکی از حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بدون آنکه در گروه خود بردی را کسب کند به یک دسته پایین تر لیگ ملت های اروپا سقوط کرد.
تک گل این دیدار را در نیمه نخست، گرت بیل روی ضربه کاشته و با دفع اشتباه یارمولنکو کاپیتان اوکراین به ثمر رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ