مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک فصل گذشته سپاهان با تیم فوتبال پرسپولیس به توفق رسید.
یاسین سلمانی می‌تواند یک خرید بسیار جذاب برای پرسپولیس در روزهای آینده باشد.
خالدآبادی، عزت اللهی و مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مسئله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
محمدرضا خالدآبادی، سعید عزت اللهی و شهریار مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مساله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
در شرایطی که طبق قوانین عدم سود بردن از بازیکن خارجی در ۶۰ درصد بازی‌های فصل می‌تواند یک سهمیه (خارجی) هر تیمی را کم کند، پرسپولیس به دنبال جذب یک گلر برزیلی است.
با وسواس خاصی سراغ کمد لباس‌هایش می‌رود تا جالبترین ست ممکن را برای روز تمدید قرارداد انتخاب کند.
فرشید طاهری می‌گوید قرارداد قبلی بیرانوند اعتبار ندارد و او در صورت بازگشت به پرسپولیس باید قرارداد جدیدی ارائه دهد.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: متاسفانه تا امروز هیچ باشگاهی بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده و همچنین هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد بازیکنان تیمشان انجام نداده‌اند.
سرمربی پرسپولیس برای اولین بار بعد از شهرآورد، رودرروی خبرنگاران ایستاد و با آنها صحبت کرد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: از همین رو مذاکره با بازیکنانی که طبق نظر سرمربی محترم تیم، قراردادشان باید تمدید می‌شد از همان هفته گذشته آغاز شده و تمدید قرارداد این گروه از بازیکنان تقریبا در مراحل پایانی است.
باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه ای که در رابطه با فصل نقل و انتقالات صادر شده، تاکید کرد که به دور از هیاهو و بر اساس نیازهای کادر فنی اقدام می‌کنیم.
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
این فرصتی است تا پرسپولیس بدون شکایت با لوکادیا برای معاوضه ، توافق کند هرچند شهاب زاهدی بهیچ عنوان یک میلیون دلار نمی‌ارزد و قیمت این مهاجم ایرانی که در فصل جاری افت کرده است، در بهترین شرایط نیمی از قیمت لوکادیا در بازار نقل و انتقالات است
پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده است و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات می توانند، بازیکنان جدیدی بخدمت بگیرند.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به جذب قطعی دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گرفته است تا با تقویت تیم در نیم فصل دوم به صدرنشینی ادامه بدهد.
کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به جذب قطعی دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گرفته است تا با تقویت تیم در نیم فصل دوم به صدرنشینی ادامه بدهد.
تعدادی از بازیکنان ذخیره فصل جاری قصد جدایی از این تیم در نقل و انتقالات زمستانی را دارند.
به نظر می‌رسد مهاجم استقلال دوباره در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته است.
در فاصله 5 بازی مانده به نقل و انتقالات زمستانی، مدیرعامل سرخپوشان اعلام کرد که هنوز لیستی از سوی یحیی گل محمدی در اختیار باشگاه قرار نگرفته است.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
رقم دقیق لوکادیا نیز همچون مهدی قایدی منتشر خواهد شد و استقلالی‌ها معتقد هستند بر خلاف اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این مهاجم هلندی گران‌ترین بازیکن این فصل لیگ برتر خواهد بود!
یورگن لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس دقایقی قبل وارد تهران شد.
با توجه به اقدامات باشگاه پرسپولیس در تعیین وضعیت ۲۱ پرونده داخلی، پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ