اهواز -دو پرواز فرودگاه بین المللی سپهید شهید سلیمانی اهواز امروز لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از۲ پرواز فوق‌العاده غیر از پرواز های برنامه ای در روزهای هفتم و هشتم تیرماه به مقصد مشهد مقدس به درخواست‌های زوار برای شرکت در دعای ویژه عرفه خبر داد.
این بمب افکن آمریکایی که بی-۲ اسپیریت نام دارد، با سرعتی معادل ۱,۰۱۰ کیلومتر بر ساعت پرواز می‌کند. منبع: چندثانیه
برقراری نخستین پرواز تجاری از مبدا یمن به عربستان از زمان آغاز جنگ یمن (در سال ۲۰۱۶) و البته تشدید گمانه‌زنی‌ها در مورد پیام‌های فیصل بن فرحان برای طرف ایرانی با محوریت پایان دادن به بن بست سیاسی در لبنان، دو سیگنال و پالس مهم سفر اخیر وزیر خارجه عربستان به ایران به شمار می‌روند که در نوع خود می‌توانند سنگ محک‌های جدی برای تداوم روند تنش زدایی از روابط تهران-ریاض نیز باشند.
لاکهید U ۲ جهت پرواز در ارتفاع بسیار بلند و همچنین همه شرایط آب و هوایی شبانه‌روز تا ارتفاع ۲۱ کیلومتری تولید شده‌است.
فرماندهی نظامی آمریکا از سقوط ۲ بالگرد آمریکایی در جریان یک پرواز آموزشی در ایالت آلاسکا خبر داد.
منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت گفت: برای هواپیما‌های زیر ۱۰۰نفره با توجه به اینکه شرایط فراهم است، در وهله اول روی ساخت و توسعه یک مدل هواپیما تمرکز می‌کنیم که اگر بتوانیم از مشارکت کشور‌های دیگر استفاده کنیم سرعت کار افزایش می‌یابد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ و همزمان با تعطیلات و سفرهای نوروزی، ۲۱ هزار و ۳۰۰ پرواز داخلی و خارجی سرویس ناوبری و کنترل ترافیک هوایی دریافت کردند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ازجابه جایی بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزارمسافر نوروزی تادوازدهم فروردین ماه خبر داد.
هواپیمای ایرباس یک شرکت هواپیمایی در مسیر تبریز به عسلویه توسط کاپیتان فهیمه احمدی دستجری و کمک خلبان فاطمه طا‌ها محمدی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به پرواز درآمد.
یک خودروی پرنده با ظرفیت ۲ نفر در ژاپن پرواز آزمایشی انجام داد. این خودرو به ارتفاع ۳۰ متری زمین رفت و مسافت ۴۰۰ متر را طی کرد.
این پهپاد جدید می‌تواند با هر بار شارژ تا ۳۱ دقیقه پرواز کند و همچنین ویدیو با رزولوشن ۲.۷K ضبط کند.
۷۲ نفر مسافر از جمله ۲ کودک و ۴ تن از خدمه پرواز و ۱۰ مسافر خارجی شامل ۵ هندی، ۴ روسی، یک ایرلندی، ۲ شهروند کره جنوبی، یک استرالیایی، یک فرانسوی و یک آرژانتینی در هواپیمای ۲ موتوره «ای تی آر ۷۲» بودند.
در صورتیکه تأخیر پرواز بیش از دو ساعت به‌طول بیانجامد مسافرین می‌توانند نسبت به انصراف از پرواز و دریافت بهای کامل بلیت خود اقدام کند. در صورتی‌که اراده مسافر بر انجام پرواز باشد، شرکت هواپیمایی باید نسبت به انتقال مسافر به مقصد بلیت، با سرویس هوایی سایر شرکت‌های هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کابین پروازی مشابه اقدام کند.
در پی پیامدهای وقوع طوفان زمستانی و بدی شرایط آب‌وهوایی، رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که امروز یک‌شنبه بیش از ۲ هزار پرواز لغو شده است.
«یک مقام بلندپایه» در پنتاگون گزارش داد: «پرواز دو بمب افکن B-۵۲ بر فراز خاورمیانه، پیامی برای ایران بود، زیرا مقامات آمریکایی و عربستانی تهدیدی قریب الوقوع برای عربستان سعودی را پیش بینی می‌کنند».
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
رطوبت ۱۰۰ درصدی هوا در روز دوشنبه برای دومین روز باعث کاهش شعاع دید در منطقه جنوب غرب خوزستان از جمله آبادان شد.
تاکسی هوایی XPeng X۲ که توسط شرکت هوانوردی XPeng مستقر در گوانگژو توسعه یافته یکی از ده‌ها پروژه خودرو‌های پرنده در سراسر جهان است.
خودروی پرنده دو نفره eVTOL X۲ مجهز به سیستم کنترل پرواز هوشمند و قابلیت‌های پرواز مستقل است و جدیدترین نسل خودرو‌های پرنده است که به طور مستقل توسط XPENG AEROHT وابسته به XPENG توسعه یافته است.
تیم ملی فوتبال کشورمان در غیاب دو بازیکن برای پرواز به اتریش راهی فرودگاه امام خمینی شد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در غیاب دو بازیکن برای پرواز به اتریش راهی فرودگاه امام خمینی شد.
تبریز- فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از کشف ۲ کیلو و ۴۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.
شهردار منطقه ۲ از اهتزاز ابر پرچم عزای حسینی برفراز بام تهران و درجوار گلزار شهدای گمنام بوستان پرواز همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ