بر اساس اعلام اداره هواشناسی کره جنوبی، در پی بارش برف سنگین ده ها پرواز در این کشور لغو شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود حدود 50 موشک دوربرد از جمله چند موشک «عیاش 250» به سمت دریای غزه شلیک کرد.
این هواپیما اولین بار در نوامبر ۱۹۹۳ هنگامی که قابلیت های پروازی آن در مقابل تماشاگران در دبی به نمایش گذاشته شد، به پرواز درآمد. پس از آن در تظاهرات دیگری در برلین و پاریس پرواز کرد. به دنبال آن، دولت روسیه این هواپیما را برای صادرات در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ انتخاب کرد.
ده‌ها هزار نفر در جنوب چین و ویتنام به دلیل وقوع توفان از محل زندگی خود تخلیه شدند و ده‌ها پرواز هم لغو شد.
در سی و پنجمین سالگرد جنایت آمریکا در شلیک به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها تن از خانواده‌های ۲۹۰ مسافر شهید این پرواز، صبح دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ با همراهی شناور‌های موشک انداز و راکت انداز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز یگان‌هایی از بسیج مردمی، محل سقوط این هواپیما در آب‌های خلیج فارس و در محدوده آب‌های جزیره هنگام را گلباران کردند.
روز هفدهم دسامبر سال ۱۹۰۳، برادران رایت بالآخره موفق شدند. بعد از بیش‌از ۴ سال تلاش و ده‌ها سال مشقت و زحمتی که سایر آچاربه‌دست‌های جاه‌طلب برای‌شان ایجاد کرده بودند، اورویل و ویلبر توانستند با پرواز به مدت ۵۹ ثانیه در ارتفاع ۸۰۰ فوتی در کارولینای شمالی، نخستین پرواز با پرنده رایت را محقق کنند.
ده‌ها فروند از بالگردهای هوانیروز ارتش با پرواز بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره) از مقابل جایگاه رژه رفتند.
ده‌ها فروند از بالگردهای هوانیروز ارتش با پرواز بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره) از مقابل جایگاه رژه رفتند.
بریف آ ۵۰ که بر اساس هواپیمای ترابری ایلوشین این ۷۶ ساخته شده، سال ۱۹۸۴ به خدمت ارتش شوروی سابق درآمد و اکنون ده‌ها فروند از آن در اختیار ارتش روسیه است. این پرنده با برد هزار کیلومتر می‌تواند تا ۱۰ جنگنده پیشرفته روسیه را در ماموریت‌های هوا به هوا و هوا به زمین راهنمایی کند.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
هلال احمر فلسطین از مجروحیت دست کم ۳۱ فلسطینی در جریان حمله نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان در جنوب نابلس خبر داد.
ده ها فلسطینی در درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری زخمی شدند.
مشهد- فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی برای امدادرسانی به مردم گرفتار در برف سه استان ده‌ها سورتی پرواز انجام داده است.
خبرگزاری رویترز از کشته شدن ۵۶ نفر و زخمی شدن دهها نفر در انفجار مسجدِ داخل یک مقر پلیس، در شهر پیشاور پاکستان خبر داد.
موسسه حقوقی «سند» اعلام کرد که رژیم آل سعود در نظر دارد ده ها نفر از نظامیان خود را که به دلایل عقیدتی بازداشت شده اند، اعدام کند.
فرو ریختن جایگاه هواداران در رقابت‌های بسکتبال در ناحیه ششم اکتبر در جنوب قاهره پایتخت مصر ۲۷ مجروح بر جای گذاشت.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.
وزرات دفاع تایوان مدعی شد ده‌ها جنگنده و بمب‌افکن چین در اطراف این جزیره به پرواز درآمده‌اند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه و همچنین تشییع باشکوه پیکر دو شهید فلسطینی در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه و همچنین تشییع باشکوه پیکر دو شهید فلسطینی در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه خبر داد.
تاکسی هوایی XPeng X۲ که توسط شرکت هوانوردی XPeng مستقر در گوانگژو توسعه یافته یکی از ده‌ها پروژه خودرو‌های پرنده در سراسر جهان است.
اداره اوقاف اسلامی شهر قدس اشغالی اعلام کرد که برغم اقدامات سختگیرانه رژیم صهیونیستی، بیش از ۵۰ هزار نفر در نماز جمعه مسجدالاقصی شرکت کردند.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ