به نظر می‌رسد که اروپا و آمریکا تمایلی نداشته باشند توافقی با کشوری امضا کنند که حتی به‌طور غیرمستقیم از روسیه حمایت می‌کند؛ بنابراین تا به اینجای کار اینطور به نظر می‌رسد که همکاری‌های نزدیک دفاعی میان ایران و روسیه به یکی از موانع احیای برجام تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
یکی از فعالان سیاسی در عراق با اشاره به تلاش آمریکا برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق بر لزوم اتخاذ اقدامات پیشگیرانه علیه این پروژه‌های مخرب تاکید کرد.
اگرچه ناتو موفق به یارگیری در اروپا شده‌است اما احتمال پیشبرد این پروژه در شرق بین متحدان آمریکا از قبیل ژاپن، کره جنوبی و تایوان برای مهار چین بنا به دلایل مختلف ضعیف به نظر می‌رسد.
مشهد ـ مدیر عامل آبفا خراسان رضوی گفت: ۲۳۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در قالب ۵۰ پروژه در هفته دولت وارد مدار بهره برداری بخش آب خراسان رضوی می‌شود.
پروژه عظیم بندر فاو به عنوان یک مسیر استراتژیک اتصال عراق به مدیترانه و اروپا، می تواند منجر به ارتقای جایگاه و موقعیت سیاسی و اقتصادی عراق در منطقه شود.
نماینده مجلس با انتقاد از عملکردها در نهضت ملی مسکن گفت: برای اجرای پروژه مسکن مهر، دولت وقت تلاش مضاعف داشت، همه فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، استانداری‌ها و شورای عالی مسکن در کنار وزیر وقت، شبانه‌روز تلاش کردند، اما در نهضت ملی مسکن، اهتمام چندانی از سوی برخی بخش‌‌ها وجود ندارد.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مجوز باید امضا، هولوگرام و مهر برجسته داشته باشد، تصریح کرد: اصلا چنین مجوزی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، وجود ندارد و اگر کسی ادعایی مبنی بر صدور مجوز زیست محیطی برای این پروژه دارد، آن را منتشر کند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه به شاداب سازی مدارس، آزمایشگاه علوم تجربی، کارگاه‌های کار و فناوری و فرهنگ و هنر در پروژه مهر سال ۱۴۰۲ مورد تاکید است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه به شاداب سازی مدارس، آزمایشگاه علوم تجربی، کارگاه‌های کار و فناوری و فرهنگ و هنر در پروژه مهر سال ۱۴۰۲ مورد تاکید است.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی گفت: در نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار هکتار زمین در سراسر کشور تأمین شده که چهار برابر زمین‌های پروژه مسکن مهر است.
محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه به عنوان رئیس ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ منصوب شد.
"آدلان مارگویف" در گفتگو با مهر گفت: به دلیل تغییر تحلیل هزینه فایده ساخت کریدور شما-جنوب اکنون نه تنها مشارکت شرکت های روسی در این پروژه سودمند و توجیه اقتصادی دارد بلکه منطق سیاسی هم دارد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: کل حاکمیت باید کلان‌پروژه مسکن را حمایت کند. همچنین ابعاد این کلان پروژه و تفاوت‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن بایستی برای مردم روشن شود.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه ۶۶۶ واحدی مسکن مهر ویلایی در شهر هشتگرد افتتاح شد.
وضعیتی غیرمستند از زندگی تنها یوز متولد شده در پروژه احیا که به تاکید تیمارگرش هنوز از ناراحتی گوارشی ناشی از تغذیه نادرست در روز‌های ابتدایی تولد رنج می‌برد، مهارت شکار خرگوش را هم دارد، اما قادر به دریدن شکار نیست، از گوشت قرمز و سفید تغذیه می‌کند و رشدش محسوس است، هرچند نمی‌دانیم یوز آسیایی در طبیعت در این سن چه ابعاد و وزنی دارد؟!
ل خبرگزاری مهر در پرونده ای با عنوان «توهم عادی سازی؛ چگونه جام جهانی قطر نشان داد که پروژه عادی سازی با اسرائیل، توهمی بیش نیست؟» به بررسی ناکامی صهیونیست ها در قطر می پردازد.
مدیرکل ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: حکمرانی خوب، مدیریت منابع یک کشور برای رسیدن به اهداف تعیین شده و ارزش‌های متعالی جامعه است.
مدیر کل حوزه ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: پیش بینی می کنیم تا مهر ۱۴۰۲ حدود ۱۵ هزار کلاس درس جدید آماده بهره‌برداری و تحویل به ادارات آموزش و پرورش شود.
محمد مهدی کاظمی، رئیس ستاد پروژه مهر گفت:تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است، اما توصیه می‌کنیم که دانش آموزان واکسن کرونا را تزریق کنند.
ناسا تصمیم گرفته موشک اس ال اس که قرار است کپسول بی سرنشین اوریون را به مدار ماه ببرد، همچنان روی پد پرتاب نگه دارد و نشتی آن را همانجا برطرف کند.
دومین تلاش ناسا برای انجام ماموریت آرتمیس یک و ارسال موشک اس ال اس همراه کپسول اوریون به مدار ماه به دلیل نشتی هنگام سوختگیری انجام نشد. این ماموریت احتمال دارد تا نیمه اکتبر انجام نشود.
رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با بیان اینکه از همان ابتدای امسال برنامه‌ریزی کردیم که مهر ماه ۱۴۰۱، آموزش حضوری داشته باشیم، گفت: قطعا از مهر ماه آموزش به صورت حضوری شروع خواهد شد و برنامه‌ریزی در این راستا انجام شده است.
اصفهان - اداره کل محیط زیست استان اصفهان در واکنش به گزارش مهر در خصوص عبور کنارگذر شرق از پارک ملی کلاه قاضی توضیحاتی را ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ