شاید اصولگرایان در سال‌های اخیر در مقابل اظهارات بخشی از جریان اصلاحات در قبال مساله حجاب و قانون‌نویسی برای آن، سعی کردند تا رویکرد‌های جریان خط امام در مورد مساله حجاب در دهه ۶۰ را بازخوانی کنند تا شاید تقسیم دیدگاه‌های این حوزه سهم اصولگرایان را کاهش دهد، اما خروجی این راهبرد سیاسی شاید به ضرر اصلاح‌طلبان باشد، اما نفعی در افزایش وزن و تاثیر ارایه اصولگرایان در این زمینه ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بستانچی نوشت: ای کاش به‌خاطر زنده‌ماندن صنعت و کسب و کارها، مسئولین تصمیم گیری را ۲ ماه تعطیل کنند و به تعطیلات بروند. این‌طور بیشتر دعایشان می‌کنیم.
جمعه مقامات آرژانتینی اعلام کردند که تلاشی برای کلاهبرداری از لیونل مسی را خنثی کرده‌اند
جمعه مقامات آرژانتینی اعلام کردند که تلاشی برای کلاهبرداری از لیونل مسی را خنثی کرده‌اند.
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
قصه تلخ فرزند طلاق/ بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلا‌های کودکان/ قتل پسر ۱۹ ساله با تبر و گلوله/ هویت جعلی قاتل فراری در زندان لو رفت/ قتل خونین دختر ۱۸ ساله در قرار عاشقانه/ کلاهبرداری‌های میلیاردی با رسید‌های جعلی!/ شلیک‌های مرگبار یک زن به شوهرش
شلیک‌های شوم شیطان خانه متروکه/ درخواست طلاق به‌خاطر ‌ساعت ‌خواب/ ربودن کودک ۳ ساله تب‌دار از بیمارستان/ آخرین بازیچه!/ قتل زن دوم از ترس افشای راز نزد زن اول/ ماجرای دفن عتیقه ها و طلاهای درون لوله بخاری!/ دسیسه یک مرد برای همسر عاشق پیشه‌اش
شب گذشته، محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت فوتبال ایران یک گفتگوی جنجالی با پیمان اسعدیان در شبکه خبر انجام داد که سروصدای زیادی به پا کرد.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد درگیری بین دستفروش و عاملان قتل به خاطر یک دختر اتفاق افتاده بود. آن دختر به خاطر سگ خانگی خود با مرد دستفروش جر و بحث کرده بود و چند مرد در هواخواهی او با دستفروش درگیر شده که این درگیری منجر به قتل شد.
پس از سوت پایان مسابقه دربی و پیروزی سرخپوشان یک جیمی‌جامپ پرسپولیسی با ورودش به زمین برای مهدی عبدی و افشین پیروانی دردسرساز شد.
آلوارو رودریگز، مهاجم 18 ساله رئال، دیشب در دومین بازی رسمی‌اش، یک پاس گل داد و در رختکن با استقبال متفاوت ادواردو کاماوینگا روبرو شد.
تیبو کورتوا از اینکه یک داور بازیکنی را به خاطر خطای شدید روی وینیسیوس اخراج کرده، متعجب است.
دیروز در رالی داکار 2023 تلخ‌ترین اتفاق ممکن رخ داد و راننده اهل چک با کامیون خود یک تماشاگر ایتالیایی را زیر گرفت تا دنیا برایش تیره و تار شود.
در حاشیه جشن قهرمانی آرژانتین یکی از هواداران این تیم پیراهن خود را به یک دوره گرد تقدیم کرد و لحظه زیبایی رقم خورد.
«محمد ذهنی» که در خیابان شهید مصطفی خمینی، آجیل و شکلات می‌فروشد، می‌گوید: «اینجا قبرستان عمومی است، اما به‌خاطر اینکه قدیمی شده و اجازه دفن نمی‌دهند، درهایش را بسته‌اند. بیش از ۵سال است که اینجا کاسبی می‌کنم و تا کنون کسی را ندیده‌ام که وارد این قبرستان شود. فکر می‌کنم اطرافیان اموات این قبرستان هم فوت کرده یا از تهران رفته‌اند که به آنجا سر نمی‌زنند.»
انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل، به خاطر گربه آزاری مدیر رسانه ای تیم ملی برزیل از فدراسیون فوتبال این کشور شکایت یک میلیون دلاری کرده است.
انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل، به خاطر گربه آزاری مدیر رسانه ای تیم ملی برزیل از فدراسیون فوتبال این کشور شکایت یک میلیون دلاری کرده است.
قاتل ۳۰ ساله گفت: همه چیز به خاطر یک نگاه رخ داد من و دوستم جلیل سوار بر موتورسیکلت مقابل میوه فروشی ایستادیم، جوان میوه فروش در حالی که کنار همسر و دختر دو ساله اش مشغول کار بود رو به من کرد و گفت: «چیه! چرا این طوری نگاه می‌کنی؟ به او گفتم برو پی کارت! در حال مشاجره لفظی بودیم که برادر جوان میوه فروش به همراه دوستش از راه رسید و با میله آهنی به موتورسیکلتم کوبید من هم چاقو را بیرون کشیدم و قفسه سینه مرد میوه فروش را شکافتم...
بازیکن سابق استقلال می گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
داوید سیلوا و برادرش چندی پیش در کارناوالی در جزایر قناری، با یک زن جوان درگیر شدند و کار به ضرب و جرح کشید.
داوید سیلوا و برادرش چندی پیش در کارناوالی در جزایر قناری، با یک زن جوان درگیر شدند و کار به ضرب و شتم کشید.
مربی فولاد می گوید اتلاف وقت و گرفتن ریتم بازی فولاد، حربه بعضی از تیم ها برای بازی در اهواز است.
باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل استفاده پرسپولیس از یک بازیکن اعتراض خود را به سازمان لیگ ارائه کرد.
پورتو پس از یک فصل رویایی و تسخیر سه جام در پرتغال، با اتکا به شاهزاده ایرانی به دنبال تکرار موفقیت سال گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ