تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الفیصلی عربستان به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در فستیوال بین المللی ورزشهای دانشگاهی روسیه در نخستین دیدار خود برابر تیم بلاروس به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
تیم ملی سوئد دقایقی پیش موفق شد یک پیروزی حساس و شیرین را برابر آفریقای جنوبی به دست آورد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل فرانسه پیروز شد.
تیم شهداب ایران در دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با پیروزی برابر نماینده افغانستان فردا برای صدرنشینی در گروه B  مرحله مقدماتی برابر چین تایپه قرار می گیرد.
آلیانز میلانو در خانه خود در برابر لوبه یک پیروزی ارزشمند کسب کرد.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین که شانس اول صعود به لیگ برتر است، دیدار حساس بالانشینان را به سایپا واگذار کرد.
نباید انتظار داشت که پس از کسب پیروزی شیرین برابر گل گهر، تغییر چندانی در ترکیب استقلال ایجاد شود.
اولین دیدار تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با پیروزی دنبال شد.
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.
تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الفیصلی عربستان به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، در هفته بیستم برابر پیکان به پیروزی رسید تا همچنان سایه به سایه صدرنشینان کارش را ادامه دهد.
دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال با شکست صدرنشین مسابقات، پیروزی یکی از مدعیان قهرمانی و برد نماینده اردکان برابر پیکان تهران همراه شد.
سپاهان با پیروزی شیرین در اهواز مقابل فولاد خوزستان، گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت و صدر جدول را با سه امتیاز اختلاف در اختیار گرفت
شاگردان خمس در حضور تماشاگران خود توانستند به یک پیروزی شیرین مقابل فولاد دست یابند.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر لهستان به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کرد؛ لهستان هم با وجود شکست جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.
دیدار فرانسه و دانمارک از گروه چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر یک خروس‌ها پایان یافت.
گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل قطر در اولین بازی جام جهانی گفت امیدوار است این پیروزی نقطه شروع موفقیت اکوادور در این تورنمنت باشد.
درچارچوب رقابت‌های لالیگا تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۳-۰ سویا را شکست بدهد.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.
فولاد در یک بازی کاملا فرصت طلبانه با تک گل آیاندا پاتوسی در دقیقه ۲+۹۰ برد مهمی را در فولاد شهر دشت کرد.
امیر رضا معصومی در یک کشتی حرفه‌ای در مقابل کشتی‌گیر آمریکایی پیروز شد و به فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ